Gjest ts Skrevet 4. desember 2011 #1 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som har det? Hvor kjøpte du det, og hva er prisen? Og er du fornøyd? Det var det jeg lurte på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 4. desember 2011 #2 Del Skrevet 4. desember 2011 De selger jo juletrelys over alt, BilTema, Bohus, Ikea, Clas Olsson Prisen ligger vel på mellom 50-150, alt ettersomhva du vil ha, lengde, farge etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Del Skrevet 4. desember 2011 De selger jo juletrelys over alt, BilTema, Bohus, Ikea, Clas Olsson Prisen ligger vel på mellom 50-150, alt ettersomhva du vil ha, lengde, farge etc Les innlegget til TS en gang til. TS: det har jeg har sett, men skulle gjerne hatt det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 4. desember 2011 #4 Del Skrevet 4. desember 2011 Finnes det? Jeg vil ha!! Håper noen kommer med tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2011 #5 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjøpte for noen uker siden.... på Europris ! Betalte 299,- De har på Juletrefoten, men til en litt annen pris. Planen var å bestille fra Juletrefoten, men fristelsen ble litt for stor da Europris også hadde (ikke samme fabrikat) til 1/3 av prisen Skulle de være bare d**t så får jeg kjøpe fra juletrefoten neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 4. desember 2011 #6 Del Skrevet 4. desember 2011 Les innlegget til TS en gang til. TS: det har jeg har sett, men skulle gjerne hatt det selv. Haha beklager!! Er på mobilen, så ser ikke alt Godt dere andre kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 4. desember 2011 #7 Del Skrevet 4. desember 2011 Litt forvirret nå. Mener du stearinlys eller elektriske med batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. desember 2011 #8 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg sjekket linken til Lille-pus og det var en god ide. Mye penger, men skal ta turen innom Europris og sjekke den varianten. Greit å kunne plassere treet uten å tenke på strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 5. desember 2011 #9 Del Skrevet 5. desember 2011 Litt forvirret nå. Mener du stearinlys eller elektriske med batteri? Mener elektriske, tør ikke bruke stearinlys pga. brannfaren. Har vært fint å slippe ledningskaoset også Takk for svar, skal sjekke ut Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå