Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2011 #21 Skrevet 5. desember 2011 Det er IKKE pga våtheten du /han ikke kjenner så mye. Det er pga LITEN KUK I VID OG STOR VAGINA.... Er du vid og stor , skikkelig romslig ? Er han LITEN og TYNN ? DA kan jeg forstå hvorfor dere har redusert følsomhet. Selv blir jeg veldig veldig våt. Men har aldri opplevd redusert følsomhet pga det. Kunn hvis pikken er MINI ...bitteliten i såfall. Alt har ikke med størrelser å gjøre, womenwomen. 1
★Blackstar★ Skrevet 9. desember 2011 #22 Skrevet 9. desember 2011 Jeg blir veldig våt. Tar han meg bakfra, så kan det dryppe. Og det blir alltid store våte flekker på lakenet. Har enda ikke møtt en mann som ikke liker det, og mannen min elsker det! Husker første gangen jeg hadde sex med en ny. Han trakk den plutselig ut, og utbrøt begeistret "SE så våt den er!!!" Jeg skjønner egentlig ikke at det er et problem, jeg. Jeg føler mer med de som sliter med å bli våte. Ha et håndkle i nærheten og tørk om det blir for ille. Og utover det - nyt! Enig.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #23 Skrevet 25. september 2014 Wæ, dumhetsnivået var relativt høyt før i tiden må forstå! Det har ingenting med størrelse på pikken eller hvor trang skjeden er så sant det er snakk om normale ikke ekstreme mål. Før det blir så ekstremt vått kjenner man nemlig MYE mer og tviler på at pikken krymper i takt med våtheten. Det er helt på trynet å si "Vær glad du KAN bli våt du" og "jeg føler mer med de som ikke kan bli våte" Blir som å si til en spinkel person som er misfornøyd med kroppen sin at "jaa? Du er i det minste tynn,tenk på de som er overvektige" Folk med en forjævelig svigermor som maser konstant om å være barnevakt og blir ordentlig stygg om hun får et nei det passer dessverre ikke. Da sier tullingene at "Eh ja? Tenk på de som ikke har en bestemor som er interessert i det hele tatt da? "Du er heldig, mor til min mann er døde og han ville gjort hva som helst for å ha henne tilbake" Det står ikke i reglene på kg at man ikke kan tenke litt før man trykker enter. Dummeste tråden på lenge dette! Anonymous poster hash: df963...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå