Gå til innhold

Blir altfor våt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alltid under samleie blir jeg så utrolig våt, så våt at hverken jeg eller han nesten ikke kjenner en dritt. Dette er utrolig plagsomt og ikke minst flaut. Vil ikke at han skal fingre eller slikke meg for da kjenner han hvor søkkvåt jeg er. Noe jeg kan gjøre for å bekjempe dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet (endret)

Finn en mann du ikke tenner på...

Imponert over alt naturlig som er en styggedom i våre dager.

Endret av MorAase
  • Liker 3
Skrevet

Vær glad for det i stedet. Og jeg er sikker på at din partner elsker det!

• Liker 2
Skrevet

Dette må no være den 5 tråden om akkurat dette bare på to uker? om ikke mer? mange gode tips i andre tråder. Ganske oppbrukt dette rett og slett! :filer:

Gjest badeand1
Skrevet

Hun klager jo fordi hun og partneren ikke kjenner noe. Har ingenting med styggdom og æsj og huff å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Troller du her også?

Hvis han støter inn i deg, og trekker seg helt ut, så vil mye av våtheten din forsvinne. Ingenting å skamme seg over, og det er bare å lete etter gode råd i lignende tråder.

Og ignorer svaret til han/hun MorAase, vedkommende er bare ute etter å trolle her inne uansett.

-Domino

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg skjønner problemstillingen. Blir dama såpass våt, er det bare et pluss.

Skrevet

Kan dere ikke bare tørke vekk litt da? :)

Skrevet

Jeg blir veldig våt. Tar han meg bakfra, så kan det dryppe. Og det blir alltid store våte flekker på lakenet. Har enda ikke møtt en mann som ikke liker det, og mannen min elsker det!

Husker første gangen jeg hadde sex med en ny. Han trakk den plutselig ut, og utbrøt begeistret "SE så våt den er!!!" :fnise:

Jeg skjønner egentlig ikke at det er et problem, jeg. Jeg føler mer med de som sliter med å bli våte. Ha et håndkle i nærheten og tørk om det blir for ille. Og utover det - nyt! :sengekos:

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg skjønner problemstillingen. Blir dama såpass våt, er det bare et pluss.

Problemstillinga er jo at de ikke kjenner noe når hun blir for våt. ;)

Gjest MorAase
Skrevet

Hun klager jo fordi hun og partneren ikke kjenner noe. Har ingenting med styggdom og æsj og huff å gjøre.

TS skriver

Vil ikke at han skal fingre eller slikke meg for da kjenner han hvor søkkvåt jeg er.

Har ikke det noe med styggedom å gjøre? Han kjenner nok heller ingenting med resten av kroppen heller :filer:

Skrevet

Kjæresten min elsker også at jeg blir så våt. Problemet er at jeg kjenner mindre når det ikke blir så mye friksjon, det sier seg selv.

Men men, man må jo bare prøve å nyte det, for man kjenner jo NOE. :P

Ellers ble alt bedre etter noen år etter puberteten. Da jeg var rundt 22 avtok våtheten. Heldigvis.. :P

Skrevet

Dere må bruke anti-glidemiddel, så som sement eller finkornet sand. Funker som fy, blir friksjon da ja. Se opp for varmgang...

Skrevet

Vi tørker litt innimellom.

også bruker vi silkonbassert glidemiddel og det virker som om det tar opp litt av det bløte også :D

Skrevet

Problemstillinga er jo at de ikke kjenner noe når hun blir for våt. ;)

Jeg har hatt plaskvåte kvinner, og har aldri sett på det som noe problem. Selvsagt blir friksjonen mindre, men totalt følelsesløshet har jeg aldri vært borti. Jeg pleier bare bli kåtere når dama blir så våt.

Men problemet er jo ikke større enn at man tørker av innimellom, om man nå ser på det som et problem.

Skrevet

Jeg blir veldig våt. Tar han meg bakfra, så kan det dryppe. Og det blir alltid store våte flekker på lakenet. Har enda ikke møtt en mann som ikke liker det, og mannen min elsker det!

Husker første gangen jeg hadde sex med en ny. Han trakk den plutselig ut, og utbrøt begeistret "SE så våt den er!!!" :fnise:

Jeg skjønner egentlig ikke at det er et problem, jeg. Jeg føler mer med de som sliter med å bli våte. Ha et håndkle i nærheten og tørk om det blir for ille. Og utover det - nyt! :sengekos:

Enig. Bortsett fra at når dama ble klissvåt følte jeg ikke SÅ mye. Men det som plagde meg mer var jo at hun ikke skulle føle så mye, og da igjen følte jeg at det var min feil, fordi jeg var for liten. Men igjen når jeg tenker tebake, hun ble vel våt for en grunn ?

Skrevet

Alltid under samleie blir jeg så utrolig våt, så våt at hverken jeg eller han nesten ikke kjenner en dritt. Dette er utrolig plagsomt og ikke minst flaut. Vil ikke at han skal fingre eller slikke meg for da kjenner han hvor søkkvåt jeg er. Noe jeg kan gjøre for å bekjempe dette?

Det er IKKE pga våtheten du /han ikke kjenner så mye. Det er pga LITEN KUK I VID OG STOR VAGINA....

Er du vid og stor , skikkelig romslig ?

Er han LITEN og TYNN ?

DA kan jeg forstå hvorfor dere har redusert følsomhet.

Selv blir jeg veldig veldig våt. Men har aldri opplevd redusert følsomhet pga det.

Kunn hvis pikken er MINI ...bitteliten i såfall.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er IKKE pga våtheten du /han ikke kjenner så mye. Det er pga LITEN KUK I VID OG STOR VAGINA....

Er du vid og stor , skikkelig romslig ?

Er han LITEN og TYNN ?

DA kan jeg forstå hvorfor dere har redusert følsomhet.

Selv blir jeg veldig veldig våt. Men har aldri opplevd redusert følsomhet pga det.

Kunn hvis pikken er MINI ...bitteliten i såfall.

:balltre:

Ekstrem fuktighet fjerner friksjon. Friksjon er en nødvendighet for å kjenne noe.

• Liker 1
Skrevet

vær fornøyd med at du kan bli våt og ikke må bruke glidemiddel hele tiden fordi du ikke klarer å bli våt.. prøv andre stillinger eller noe, kanskje du\dere kjenner bedre da ;) selv blir jeg veldig våt og er glad for det. kan innrømme at jeg hatet det før, men nå ser jeg bare positivt på det egentlig. men skjønner deg hvis du\dere ikke kjenner noe når dere har sex da, men som sagt prøv andre stillinger eller noe, det hjalp for meg ;)

Skrevet

Skikkelige knipe øvelser for deg og et par penisringer til ham. Du blir strammere og trangere, han blur bittelitt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...