Gå til innhold

Veldig vakre mennesker single?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holdt på med ei som var veldig pen, selv om hun var oppegående og hadde litt vett i hodet, så var hun veldig egoistisk og selvsentrert. I lengden ble det bare uimotståelig, og vi gikk hver vår vei.

Har vi hatt samme date?

Jeg tror at vakre mennesker opplever like mange grunner til at de er single som resten av oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer i hvertfall at single folk ofte er veldig pene eller mindre attraktive enn normalt.

Det er nok like vanskelig for extra pene folk å finne en perfekt match som det er for extra stygge. Man er liksom et utskudd blant mennesker. Passer ikke inn sammens med de mer ordinære, kjedelige og vanlige menneskene.Forde man tilhører ytterpunktene selv som enten extra pen eller extra ugly.

Siden jeg er extra pen må jeg finne en på eget nivå. Klart det blir EXTRA EXTRA vanskelig. Hvor mange superkjekke / pene folk finnes liksom? Svært få desverre. De er jo faktisk skjeldnere å finne enn de ordinære vanlig mer kjedelig menneskene rent utseendemessig.

Også extra ugly mennesker er skjeldnere enn ordinære vanlige .

Du er ikke sann? Har du virkelig et slikt menneskesyn og virkelighetsoppfatning? Håper ikke, ellers virker du ikke spesielt pen på innsiden...

Skrevet

Du er ikke sann? Har du virkelig et slikt menneskesyn og virkelighetsoppfatning? Håper ikke, ellers virker du ikke spesielt pen på innsiden...

Men hun har da ett godt poeng?

Skrevet

Steinar er mannen de aktive på singelforumet elsker å hate. Den største kjendisen på KG, og en fantastisk karakter på grensen til det selvparodiske.

Hmm.. skjønner vel mer av det etter hvert.. Takk for svar :)

Skrevet

Men hun har da ett godt poeng?

Har hun? Skjønner ikke hvorfor hun mener at siden hun er pen så _må_ hun bli sammen med noen andre som er det også.

Neida, for all del. Bare reagerer litt på det ensidige fokuset på utseende. Selv søker jeg den som gjør meg lykkelig. Kall meg sær, men trodde det var det det handlet om jeg. Klart utseende spiller en viss rolle, men klarer man å la være å fokusere på det så toner man også ned betydningen av det.

Tror egentlig det er noe alle tjener på.

(Og nei, jeg er ikke en gretten mann med utseende mot meg, heller det motsatte. Men jeg skjemmes litt av å være så grunn at jeg vektlegger slike grunne ting særlig vekt i det hele tatt. Temmelig overbevist om at det ikke kommer til å gjøre meg lykkelig...)

Skrevet

Kynisk ? Egoistisk ? Nei - jeg er bare ærlig.

Tror du virkelig på at du ikke er kynisk og egoistisk bare FORDI du er ærlig? :klo:

Skrevet

Har hun? Skjønner ikke hvorfor hun mener at siden hun er pen så _må_ hun bli sammen med noen andre som er det også.

Neida, for all del. Bare reagerer litt på det ensidige fokuset på utseende. Selv søker jeg den som gjør meg lykkelig. Kall meg sær, men trodde det var det det handlet om jeg. Klart utseende spiller en viss rolle, men klarer man å la være å fokusere på det så toner man også ned betydningen av det.

Tror egentlig det er noe alle tjener på.

(Og nei, jeg er ikke en gretten mann med utseende mot meg, heller det motsatte. Men jeg skjemmes litt av å være så grunn at jeg vektlegger slike grunne ting særlig vekt i det hele tatt. Temmelig overbevist om at det ikke kommer til å gjøre meg lykkelig...)

Slapp av, vi er bare dyr. Med mindre du gidder å gå inn for å bli en ekte buddhistisk munk! De kan kalle seg for mennesker.

Skrevet

Selv om man er såkalt "pen", så betyr det ikke at man nødvendigvis treffer noen man liker. Selv om guttene skulle stå i kø - man forelsker seg ikke i noen bare fordi vedkommende er på knærne etter deg.

Tror ikke det er lettere for vakre mennesker å finne seg kjæreste. Man blir bare stemplet som kresen og/eller sjenert så lenge man er singel.

• Liker 2
Skrevet

Holdt på med ei som var veldig pen, selv om hun var oppegående og hadde litt vett i hodet, så var hun veldig egoistisk og selvsentrert. I lengden ble det bare uimotståelig, og vi gikk hver vår vei.

:fnise:

Noen sjanse for at det du mener er: uutholdelig?

• Liker 2
Skrevet

Må bare spørre.. Hva er egentlig greia med han Steinar, hvorfor har jeg sett flere negative kommentarer rettet mot ham?

Visse tåler ikke at han har andre syn og meninger om ting, andre meninger enn seg selv, virker det som. Visse her inne angriper tvert han sier noe de ikke er enig i eller liker. Åsså tror de de er så mye bedre selv visstnok :ironi::ninja:

Skrevet

Det stemmer i hvertfall at single folk ofte er veldig pene eller mindre attraktive enn normalt.

Det er nok like vanskelig for extra pene folk å finne en perfekt match som det er for extra stygge. Man er liksom et utskudd blant mennesker. Passer ikke inn sammens med de mer ordinære, kjedelige og vanlige menneskene.Forde man tilhører ytterpunktene selv som enten extra pen eller extra ugly.

Siden jeg er extra pen må jeg finne en på eget nivå. Klart det blir EXTRA EXTRA vanskelig. Hvor mange superkjekke / pene folk finnes liksom? Svært få desverre. De er jo faktisk skjeldnere å finne enn de ordinære vanlig mer kjedelig menneskene rent utseendemessig.

Også extra ugly mennesker er skjeldnere enn ordinære vanlige .

Ehm, det der var dagens lesing ja. Hadde vært gøy å blitt "gradert" av deg en gang. Tro om jeg hadde landa på extra pen eller extra stygg!?? :klo:

:klaske:

Gjest SemperFi
Skrevet

Har vi hatt samme date?

Jeg tror at vakre mennesker opplever like mange grunner til at de er single som resten av oss.

Kanskje, om du er fra Sørlandet og er i 20 årene.

:fnise:

Noen sjanse for at det du mener er: uutholdelig?

Jepp. :roll:

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg tror heller det handler om at de veldig pene/sexy gjerne treffer folk som ikke er interessert i dem annet enn det fysiske...

Nemlig.

Hadde jeg vært en kvinne som slo standarden av hva hvite vestlige menn fant attraktivt, så hadde jeg blitt veldig skeptisk til menns motiv for å be meg med ut.

Kjenner mange damer som har blitt brent pga fyren bare ønsket seg "armcandy".

Gjest Eurodice
Skrevet

Visse tåler ikke at han har andre syn og meninger om ting, andre meninger enn seg selv, virker det som. Visse her inne angriper tvert han sier noe de ikke er enig i eller liker. Åsså tror de de er så mye bedre selv visstnok :ironi::ninja:

Du kan ikke ha lest mye av alt Steinar har skrevet. Det er han som har opphøyet seg selv til å ha fasiten hvordan alle andre skal leve livet sitt. Han har ingen erfaring fra hverken parforhold eller familieliv, allikevel vet han best hvordan vi andre skal forholde oss.

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke ha lest mye av alt Steinar har skrevet. Det er han som har opphøyet seg selv til å ha fasiten hvordan alle andre skal leve livet sitt. Han har ingen erfaring fra hverken parforhold eller familieliv, allikevel vet han best hvordan vi andre skal forholde oss.

Skulle akkurat til å svare det samme!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...