Gå til innhold

Veldig vakre mennesker single?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg mener det er fordi når en person er veldig pen/kjekk og får veldig mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønnet, så gjør de hva de vil og ikke bryr seg om sin partner, fordi de vet at de kommer lett til å skaffe en ny en.

De som ikke er så fryktelig kjekke, sier ikke at de er stygge eller noe, men de som er normale og kanskje sjenerte er ofte mer omtenksom for sin partner siden man ikke tar det for gitt.

just my 2 cents, hva mener dere.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror heller det handler om at de veldig pene/sexy gjerne treffer folk som ikke er interessert i dem annet enn det fysiske...

• Liker 6
Skrevet

You hit the nail Inx!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvorfor må det nødvendigvis være forskjell på årsaken til at pene mennesker er single i forhold til at mindre pene mennesker er single?

Årsaker til at man er singel:

- ikke funnet rett partner

- den man er forelsket i, er ikke forelsket tilbake

- man orker ikke alt styret med å lete etter en partner

- man har rett og slett ikke tid eller lyst på en partner akkurat nå

• Liker 3
Skrevet

Du må snart innse, Steinar, at å finne en jomfru som er interessert i en på din alder er som å prøve å hoppe over månen.

Det finnes sannsynligvis fortsatt noen gyldne middelveier også.

Får jeg håpe.

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Holdt på med ei som var veldig pen, selv om hun var oppegående og hadde litt vett i hodet, så var hun veldig egoistisk og selvsentrert. I lengden ble det bare uimotståelig, og vi gikk hver vår vei.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvorfor må det nødvendigvis være forskjell på årsaken til at pene mennesker er single i forhold til at mindre pene mennesker er single?

This.

Jeg har ikke lagt merke til at single er enten spesielt vakre eller stygge, så jeg er ikke enig i premisset engang.

Skrevet

fordi de er redde for å binde seg.

Skrevet

Må bare spørre.. Hva er egentlig greia med han Steinar, hvorfor har jeg sett flere negative kommentarer rettet mot ham?

Skrevet

Tror nok mange finner en partner som likner på en selv. Det verste mennesket jeg har vært borti er xen min, kjekk, men med en personlighet som drar det betraktelig ned. Dersom en ikke er vandt med mange "tilbud", ser en kanskje på forholdet som mer verdifullt?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det finnes sannsynligvis fortsatt noen gyldne middelveier også.

Får jeg håpe.

Hva skulle det være? Skulle du ta til takke med "oppsop" som du kaller seksuelt aktive kvinner? Jvfr. en annen tråd

Skrevet

Har dere lagt merke til at det ofte er de som er veldig pene eller veldig "stygge" som er alene? Må man alltid ha en partner på sitt eget nivå, og vil derfor heller være alene tror dere?

Har en dødspen venninne om alltid er siingel, derfor jeg lurer litt

JA - skal jeg orke å binde meg og orke og ( ønske selv ) å bli værende og være trofast når jeg først binder meg. Så SKAL det være med en som jeg føler er lik meg utseendemessig, og det skal være EKTE følelser,tiltrekning og begjær for hverandre. Ellers kan jeg likesågodt bare gå singel og ha alle muligheter åpne inntil "den rette " dukker opp. Jeg orker ikke nøye meg med mindre når jeg vet jeg kan få til bedre, og alltid har mange beilere. En " bra nok / okey nok " fyr gidder jeg ikke ta til takke med , hvis følelsene ikke er sterke nok eller rette for han.Det er nok til det beste for både en kommende partner og meg selv, at jeg er kresen og heller forblir singel en god stund til .

Imens knuser jeg nok en del hjerter eller skuffer noen, det er ikke til å unngå - på leting etter den rette.Men det er jo ikke min feil at jeg ikke har funnet han enda...

Og sex må jeg jo ha av og til uansett. Også fysisk nærhet og intimitet...

Får " bruke " de menn som er bra nok til DET ...i mellomtiden. Inntil jeg finner den rette.Og den rette skjønner at det er MEG som er det ...he he

Kynisk ? Egoistisk ? Nei - jeg er bare ærlig.Og om jeg ligger med en del menn i mellomtiden som håper på mer enn bare sex. Vell- jeg har behov jeg også. Og når de selv stiller seg til disposisjon. Får de bare akseptere at sex ikke er garanti for noen forpliktelser eller forhold...fra min side.

Jeg har heller ingen garantier for det. Sån er leken. Og man kan ikke tvinge følelser igjennom for noen, om man ikke har dem. Annet enn rent sexuelle følelser...men det er ikke nok. Blir man lei første natta. Var det nok ikke ment to be...likevell .

Men kjenner man lyst på dem og savn etter dem flere ganger etter første natt. Og tankene er hos den personen ofte. Da er det kanskje nok å bygge vidre på og utvikle.

Men er ikke følelsene der, er det håpløst å binde seg til noen. Absolutt ikke fristende .

• Liker 1
Gjest otrivin
Skrevet

Det kan vel hende det finnes pene folk og stygge folk som trives med å være singel. Eller kanskje de ikke har funnet den rette?

Skrevet

Det kan vel hende det finnes pene folk og stygge folk som trives med å være singel. Eller kanskje de ikke har funnet den rette?

Det stemmer i hvertfall at single folk ofte er veldig pene eller mindre attraktive enn normalt.

Det er nok like vanskelig for extra pene folk å finne en perfekt match som det er for extra stygge. Man er liksom et utskudd blant mennesker. Passer ikke inn sammens med de mer ordinære, kjedelige og vanlige menneskene.Forde man tilhører ytterpunktene selv som enten extra pen eller extra ugly.

Siden jeg er extra pen må jeg finne en på eget nivå. Klart det blir EXTRA EXTRA vanskelig. Hvor mange superkjekke / pene folk finnes liksom? Svært få desverre. De er jo faktisk skjeldnere å finne enn de ordinære vanlig mer kjedelig menneskene rent utseendemessig.

Også extra ugly mennesker er skjeldnere enn ordinære vanlige .

• Liker 1
Skrevet

Må bare spørre.. Hva er egentlig greia med han Steinar, hvorfor har jeg sett flere negative kommentarer rettet mot ham?

Steinar er mannen de aktive på singelforumet elsker å hate. Den største kjendisen på KG, og en fantastisk karakter på grensen til det selvparodiske.

• Liker 2
Skrevet

Hva legger du i fantastisk karakter?

Skrevet

Siden jeg er extra pen må jeg finne en på eget nivå. Klart det blir EXTRA EXTRA vanskelig.

Visste ikke at penhet hadde forskjellige nivåer, hvordan vil du definere det? Trodde det hadde med personlig preferanse å gjøre.

Skrevet

Visste ikke at penhet hadde forskjellige nivåer, hvordan vil du definere det? Trodde det hadde med personlig preferanse å gjøre.

Du må skjønne at det er ikke BARE menn som liker FINE damer.

Damer liker også F I N E menn, og vil ha kjekke deilige fine menn , like mye som dere vil ha fine damer. Uansett hvordan dere ser ut selv ...he he Samme gjelder for damer.

Jeg tenner ikke på hva som helst...jeg må like det jeg SER av han. Veldig viktig. Han må ha sexy utseendet og adferd...og vite at han er SEXY selv . Akkurat som jeg VET at jeg er sexy.

En mann med omtrent samme syn på seg selv , som jeg har på meg selv , er sikkert en god match for meg. Vi kommer til å bli utrolig sexy sammen. Et utrolig SEXY PAR ....he he

• Liker 2
Skrevet

Damer liker også F I N E menn, og vil ha kjekke deilige fine menn , like mye som dere vil ha fine damer. Uansett hvordan dere ser ut selv ...he he Samme gjelder for damer.

Greit nok, men det har ingenting med nivåer å gjøre. De som du synes er pene, kan være stygge for andre, for å si det ganske banalt. "Nivå" (om målbart) er objektivt, ikke subjektivt.

Skrevet

Enig. enig. ..for noen kan være at de er (litt for) kresne, og stiller krav som er vanskelig for andre å innfri. Og det kan gjelde enten en er kjempepen, midt på treet eller mindre pen. Sjekklisten bør ikke være for lang og detaljert. Da kan en fort komme til å luke vekk de som egentlig kunne vært midt i blinken for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...