AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Har dere lagt merke til at det ofte er de som er veldig pene eller veldig "stygge" som er alene? Må man alltid ha en partner på sitt eget nivå, og vil derfor heller være alene tror dere? Har en dødspen venninne om alltid er siingel, derfor jeg lurer litt 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Man kan jo være svært kresen, slik som Steinar. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 ja, når man vil ha noen på sitt eget nivå, så er det veldig vanskelig for de som er pene
Gjest Grønnblomst Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Er du samme ts som Dere som er sammen med feite mennesker? Synes denne tråden har noen likhetstrekk jeg. Har møtt "pene" mennesker før, men mistet interessen. Hvorfor? Ganske enkelt fordi de viste seg å være idioter. Det er veldig trangsynt å tro at utseendet er det viktigste i et forhold. Utseendet er kanskje førsteinntrykket, men ikke det viktigste i lengden. Hva som er pent for en person kan forresten være Stygt for en annen. Godt er det. Tenk så fælt hvis alle ville ha de samme. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Åhhhrrr, jeg har så sykt lyst på en pen mann!!! Men hos de fleste pene menn jeg har møtt har ikke det indre vært forenlig med det vakre ytre.... Desverre!! 2
miamarlena Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Ja vanskeligere å finne noen, så kanskje det
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Vakre mennesker kan også velge å være helt frivillig single forstår du. Jeg får ofte høre at jeg er svært attraktiv, og synes jo det selv også. Jeg har valgt å være singel da jeg elsker friheten til å gjøre akkurat det som faller meg inn. 1
Rusken Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Har sett mange single, jeg. Helt utrolig pene, ganske pene, alminnelige, mindre pene... Kan det ha noe med personlighet å gjøre, tro? Det kan jo også hende (måtte gud forby) at de faktisk ønsker å være single. 1
Gjest Tidssone Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Jeg liker å være singel. Det er så travelt i livet og de mennene jeg møter føler ofte at de blir nedprioritert. Noe de i grunnen blir også. Tror muligens det kan komme av at jeg rett og slett ikke har møtt noen mann jeg har blitt så interessert i at jeg har ønsket å være med ham store deler av tiden. Samtidig hadde det ikke gjort vondt å møte en slik mann. Jeg bare synes det er greiere å være alene enn i et halvveis forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Alle pene er jo mer eller mindre single til midten av 20-årene. Og det er også de som skifter partner mest 1
Gjest "gjest" Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Har dere lagt merke til at det ofte er de som er veldig pene eller veldig "stygge" som er alene? Må man alltid ha en partner på sitt eget nivå, og vil derfor heller være alene tror dere? Har en dødspen venninne om alltid er siingel, derfor jeg lurer litt Kanskje det å bli gjensidig forelsket egentlig ikke har noe med utseendet overhodet??? 1
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Man kan jo være svært kresen, slik som Steinar. Er det ille?
Gjest kath93 Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 (endret) hvem kan egentlig dømme hvem som er pene og stygge?! Alle mennesker er vakre på sin egen unike måte synes nå jeg! Endret 4. desember 2011 av kath93
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Er det ille? Pga kresenheten blir det jo ikke så mange kvinnfolk på ham da. Ille vet jeg ikke om det er.
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Pga kresenheten blir det jo ikke så mange kvinnfolk på ham da. Ille vet jeg ikke om det er. Nei, er sant det.
Steinar40 Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 Pga kresenheten blir det jo ikke så mange kvinnfolk på ham da. Ille vet jeg ikke om det er. Hva skal jeg med mange kvinnfolk?
CeeCee Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Du må snart innse, Steinar, at å finne en jomfru som er interessert i en på din alder er som å prøve å hoppe over månen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå