challenger Skrevet 4. desember 2011 #41 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vasker det hver dag(dessverre:p). Men så lenge man bruker riktige produkter og er flink til å pleie det(noe jeg er), så sies det jo at det ikke er så "farlig" som mange skal ha det til.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. desember 2011 #42 Skrevet 4. desember 2011 Jeg dusjer og vasker håret nesten daglig. Trener tre dager i uken, og er generelt en veldig varm person. For å føle meg ren, blir det gjerne hårvask daglig
Fanta Exotic Skrevet 4. desember 2011 #43 Skrevet 4. desember 2011 Før vasket jeg det annenhver dag, fordi når man først har begynt med det er det vanskelig å stoppe. Hvis man lar det går lengre dager blir det veldig fett... Så klippet jeg meg kort, og da jeg lot det vokste vasket jeg det 2-3 ganger i uka.. Nå har jeg langt hår igjen og vasker det fortsatt 2-3 ganger i uka! Har aldri fett hår, og får masse skryt for håret mitt =) =)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #44 Skrevet 4. desember 2011 Vasker hår og kropp annenhver dag. De gangene jeg trener, dusjer jeg hver dag eller to ganger om dagen i sjeldnere tilfeller. Men håret blir sjeldent vasket oftere enn annenhver, får lett fett hår når jeg begynner å vaske hver dag. Også liker jeg hårsveisen når det er litt "brukt".
Ethereal Skrevet 4. desember 2011 #45 Skrevet 4. desember 2011 Jeg dusjer håret ca. hver tredje dag eller annenhver dag. Kroppen vasker jeg ca. annenhver dag, men i det siste har jeg svettet en del om natta, så da blir det hver morgen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #48 Skrevet 7. desember 2011 Før vasket jeg det ca annenhver dag, men nå trener jeg såpass mye at det medfører hårvask nesten hver dag.
★Blackstar★ Skrevet 7. desember 2011 #49 Skrevet 7. desember 2011 Jeg dusjer og vasker håret mitt hver eneste dag! NEI, det er absolutt ikke anbefalt å dysje eller vaske håret så ofte, men jeg klarer ikke la være å gå en dag uten å dusje. Elsker å dusje. Skjønner ikke at dere klarer å vaske håret kun en til to gager i uken... Usj 1
Fashiondiva Skrevet 7. desember 2011 #51 Skrevet 7. desember 2011 Men dere som vasker det hver dag. Retter dere håret eller føner det? Isåfall, tar ikke det veldig lang tid om dere skal gjøre DET hver dag? Regner med dere lufttørker det da :gjeiper: Jeg vasker håret hver dag, og lufttørker det ikke! Her går d i føner hver morgen. Jeg liker å ta meg tid til slik når jeg våkner om morgenen, føler meg fresh hele dagen 1
Siiw Skrevet 7. desember 2011 #52 Skrevet 7. desember 2011 minst hver dag:) på det meste 3 ganger daglig:P . pga trening! og jeg har ikke slitt hår:P, ifølge frisøren!
Gjest Tigress Skrevet 7. desember 2011 #53 Skrevet 7. desember 2011 Så sjeldant som mogleg, eigentleg. Dusjer så lite som mogleg også, huda mi likar best å få sleppe dusj. Likevel blir det som oftast annankvar dag, eller oftare, for eg trener ein del.
frida J. Skrevet 7. desember 2011 #55 Skrevet 7. desember 2011 Omtrent annenhver dag Kanskje litt mer om jeg har trent i det siste
fridr Skrevet 7. desember 2011 #57 Skrevet 7. desember 2011 Vasker håret ca. annenhver dag og etter hard trening. Jeg har ganske langt hår, så jeg blir lei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå