AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #21 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vasker også håret 1 gang i uka. Håret er tykkere, finere og mykere enn da jeg vasket annenhver dag. Går også oftest med strikk.
Gjest Daenerys Skrevet 4. desember 2011 #22 Skrevet 4. desember 2011 Vasker håret hver dag. Har prøvd annenhver, men ble vare ikke vant til fett hår annenhver dag...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #23 Skrevet 4. desember 2011 Jeg dusjer kroppen og vasker håret etter å ha trent, hvilket jeg gjør fire ganger i uka, er en av de som alltid svetter i hodebunnen så da må jeg nesten vaske håret....
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. desember 2011 #24 Skrevet 4. desember 2011 Annenhver dag og etter trening.
ara Skrevet 4. desember 2011 #25 Skrevet 4. desember 2011 Jeg dusjer og vasker håret hver dag. Før gjorde jeg det ca annenhver dag men etter at jeg ble gravid har håret blitt så fort fett og jeg hæler ikke å gå rundt med fett hår. Det ser og føles ekkelt ut!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #26 Skrevet 4. desember 2011 Dere som sier dere må vaske håret hverdag / annenhverdag fordi håret blir fett. Håret deres blir så fort fett fordi dere vasker det for ofte! Jeg hadde det også slik, men tenkte at det er ikke er naturlig for håret å bli vasket hele tiden og dermed begynte jeg å utsette håvasken en dag i en tilvenningsperiode, og sluttet når jeg var kommet til en uke. Håret mitt har aldri sett bedre ut nå da jeg kun vasker det 1 gang i uka,også så deilig å frigjøre den tiden om morgenen før jobb, jeg har super god tid til morgenstellet nå!
Gjest Cosette Skrevet 4. desember 2011 #27 Skrevet 4. desember 2011 Hver dag eller annenhver dag. Kommer an på hva jeg skal. Liker ikke å stelle meg pent og fikse håret fint uten at det er vasket samme dag, men hvis jeg kun skal lese, være hjemme etc så tar jeg det gjerne i en hestehale/flette og venter med vask til neste dag. Dere som dusjer én gang i uka, føler dere ikke at det.. klør, på en måte, og at dere får sånn hodebunnslukt? At håret liksom lukter skittent? Hvis jeg vasker håret på en mandag, så lukter håret alltid litt skittent på tirsdags ettermiddag/kveld (og det er ikke bare noe jeg innbiller meg, har fått kjæresten til å bekrefte det ). Dette er uavhengig av om jeg har hårspray eller andre stylingprodukter i håret. Jeg føler meg forferdelig ufresh, og det er helt uaktuelt å la være å vaske håret onsdags morgen. 2
aphelion Skrevet 4. desember 2011 #28 Skrevet 4. desember 2011 Haha, dummeste jeg har lest ever. Problemet er jo at hygienen har gått for langt og at folk nå dusjer og vasker av seg de gode bakteriene også. Vi tåler jo ingenting lenger. Jeg limte inn en link til deg fra lommelegen, du bryr deg vel ikke om hva han sier om dusjing heller, så da regner jeg med at du skjønner at vi ikke bryr oss en døyt om hva du mener om dusjing. Virkelig? Virker ikke sånn slik jeg ser det. Vi lever i hvertfall i tredve år lenger enn det vi gjorde før. Regner ikke med at noe jeg sier her skal få noen til å dusje mer eller mindre, akkurat som at linken din ikke får meg til å endre mening. Var det det du ville? Jeg har bare deltatt i diskusjonen som alle andre. Du kan selvfølgelig bare snakke på dine egne vegne, så får andre si hva de måtte mene, det er helt greit for meg at du ikke bryr deg om hva jeg mener om dusjing Samme kan det være, tråden handler om hår, ikke kropp...
aphelion Skrevet 4. desember 2011 #29 Skrevet 4. desember 2011 Dere som sier dere må vaske håret hverdag / annenhverdag fordi håret blir fett. Håret deres blir så fort fett fordi dere vasker det for ofte! Nei. Jeg har også vært på de bølgen der tidligere, med å vaske håret sjeldent osv. Hos meg er det ikke pent etter halvannen dag, uansett. Man kjenner nok best sitt eget hår selv Man kan ikke dra alt hår over en kam 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #30 Skrevet 4. desember 2011 Dusjer kroppen hver dag, men håret vasker jeg 2-3 ganger i uka ca. Og nei, det lukter aldri stygt.
ara Skrevet 4. desember 2011 #31 Skrevet 4. desember 2011 Dere som sier dere må vaske håret hverdag / annenhverdag fordi håret blir fett. Håret deres blir så fort fett fordi dere vasker det for ofte! Jeg hadde det også slik, men tenkte at det er ikke er naturlig for håret å bli vasket hele tiden og dermed begynte jeg å utsette håvasken en dag i en tilvenningsperiode, og sluttet når jeg var kommet til en uke. Håret mitt har aldri sett bedre ut nå da jeg kun vasker det 1 gang i uka,også så deilig å frigjøre den tiden om morgenen før jobb, jeg har super god tid til morgenstellet nå! Det der er nok veldig individuelt. Jeg har alltid vasket håret ca annenhver dag men etter at jeg ble gravid så har som sagt håret blitt fett i løpet av dagen, så jeg må dusje hver dag hvis jeg ikke skal føle meg ekkel!
Sumaya Skrevet 4. desember 2011 #32 Skrevet 4. desember 2011 Vasker håret ca. 2 ganger i uka, og bruker tørrshampoo innimellom for å freshe opp håret. Funker bra for meg! Kan heller ikke dusje hver dag (vasker meg isteden) for da får jeg tørr hud som klør...Dusjer derfor når jeg føler meg svett, skitten ect. Men trener ikke så det blir kanskje 2-3 ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #33 Skrevet 4. desember 2011 Oj, dere er flinke! Jeg vasker håret ca. hver eneste dag. Trener som regel, i tillegg til at jeg har fotball... plus spinning på skolen og gym. Så blir til at det er hver eneste dag. Skjønner ikke hvordan dere klarer det, men jeg har prøvd det før selv også.
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2011 #34 Skrevet 4. desember 2011 Hver dag til annenhver dag. Reagerer mer på at du bare dusjer kroppen annenhver dag Hvorfor det, blir man skitten etter 2 dager? Det går fint an å ta klutvask den dagen man ikke dusjer. Jeg kan fint gå en dag eller 2 uten å dusje..
Gjest Bobler Skrevet 4. desember 2011 #35 Skrevet 4. desember 2011 Hver kveld, unntatt lørdag. Dusjer ikke fra fredag kveld til søndag kveld.
Casall Skrevet 4. desember 2011 #36 Skrevet 4. desember 2011 Dusjer og vasker håret hver dag, av og til 2, hvis jeg trener på dagen og skal på tidligvakt dagen etter, for da dusjer jeg alltid om kvelden.
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #37 Skrevet 4. desember 2011 Vasker håret to ganger i uka. oftere hvis jeg skal noe.
Vulpes Skrevet 4. desember 2011 #38 Skrevet 4. desember 2011 Pleide å vaske håret hver tredje dag, og gjør det fortsatt, men må vel kanskje begynne å vaske det annenhver dag nå. Synes det blir fortere fett enn før og da blir det så tungt og flatt og ser ikke bra ut.
smalls Skrevet 4. desember 2011 #39 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vasker det rundt 3 ganger i uken. Har ikke behov for å vaske det så ofte. Dusjer hver dag selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #40 Skrevet 4. desember 2011 Men dere som vasker det hver dag. Retter dere håret eller føner det? Isåfall, tar ikke det veldig lang tid om dere skal gjøre DET hver dag? Regner med dere lufttørker det da :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå