AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #61 Del Skrevet 16. desember 2011 etter alt for mange drinker fikk jeg beskjed av sjefen at det var på tide å legge seg... jeg skulle gjøre sånn foran nesa hennes og si jeg syns hun var nebbete... men var uheldig å kom henni nesepercingen.... hun begynte å blø neseblod og alle stimet til mens vi gikk på Karl Johan... Dagen etterpå kom jeg ned til frokostbordet og hun sa NN jeg blør fremdeles neseblod etter at du dro til meg i natt,,,,, jeg ble helt småkvalm til jeg husket at det bare hadde skjedd med et uhell... jeg blir fortsatt mobbet som voldelig på fylla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 17. desember 2011 #62 Del Skrevet 17. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #63 Del Skrevet 17. desember 2011 var på julebord forige helg, jeg jobber da i en barnehage, begynte der i høst som eneste mannen. utover kvelden kom hu ene på avdelingen min (ei på nesten 60) og fortalte meg hvilken dust jeg var, jeg hadde ingen ing med og jobbe med barn da det ike var noe for menn, det var kunn kvinner som kunne noe om barn! hun brukte nesten 2 timer av festen til og følge etter meg og fortelle meg at hu skulle bli kvitt meg, hvolken ulykke jeg var og at jeg som komm og gira opp ungene med leking og herjing, maste om turer osv kunne bare få meg en mannfolk jobb fortest mulig. konfronterte henne med dette på mandagen hvorpå hu nekter og går til styrer å vil ha meg sparket for og sverte henne:-) men, dama har ikke sett meg i øynene hele uka;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. desember 2011 #64 Del Skrevet 17. desember 2011 var på julebord forige helg, jeg jobber da i en barnehage, begynte der i høst som eneste mannen. utover kvelden kom hu ene på avdelingen min (ei på nesten 60) og fortalte meg hvilken dust jeg var, jeg hadde ingen ing med og jobbe med barn da det ike var noe for menn, det var kunn kvinner som kunne noe om barn! hun brukte nesten 2 timer av festen til og følge etter meg og fortelle meg at hu skulle bli kvitt meg, hvolken ulykke jeg var og at jeg som komm og gira opp ungene med leking og herjing, maste om turer osv kunne bare få meg en mannfolk jobb fortest mulig. konfronterte henne med dette på mandagen hvorpå hu nekter og går til styrer å vil ha meg sparket for og sverte henne:-) men, dama har ikke sett meg i øynene hele uka;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xante Skrevet 18. desember 2011 #65 Del Skrevet 18. desember 2011 var på julebord forige helg, jeg jobber da i en barnehage, begynte der i høst som eneste mannen. utover kvelden kom hu ene på avdelingen min (ei på nesten 60) og fortalte meg hvilken dust jeg var, jeg hadde ingen ing med og jobbe med barn da det ike var noe for menn, det var kunn kvinner som kunne noe om barn! hun brukte nesten 2 timer av festen til og følge etter meg og fortelle meg at hu skulle bli kvitt meg, hvolken ulykke jeg var og at jeg som komm og gira opp ungene med leking og herjing, maste om turer osv kunne bare få meg en mannfolk jobb fortest mulig. konfronterte henne med dette på mandagen hvorpå hu nekter og går til styrer å vil ha meg sparket for og sverte henne:-) men, dama har ikke sett meg i øynene hele uka;-) heldig at hun er så gammel at hun ryker ut før deg da,,, for en slem drittkjerring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trio Skrevet 18. desember 2011 #66 Del Skrevet 18. desember 2011 Skjønner ikke hvordan noen fant ut at fri bar + kollegaer i alle aldre + sjef = fantastisk måte å feire et arbeidsår på? Det er jo oppskriften på katastrofe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #67 Del Skrevet 18. desember 2011 Hallo, poenget med denne tråden var? Nettopp. Man poster ikke episoden da man satt og nippet pent til to glass vin og drakk vann resten av kvelden. Det finnes en mellomting da. Alt som blir nevnt her er jo mest slik som fjortissene gjør. Dessuten er det jo idiotisk å ska drikke så mye på et julebord at man får problemer med sjefen eller gjør teite ting som det. Er jo også unødvendig da å skal drikke som om man drikker for et helt år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå