nouveau Skrevet 4. desember 2011 #21 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjenner jeg er veldig glad for at jeg var gravid på årets julebord Ps: hvorfor ligger denne på "Barn og familie" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #22 Del Skrevet 4. desember 2011 jeg hadde sex med kollegaen min i hagen til sjefen min. og så forklarte jeg til alle jeg jobber med hva grunnen var til at jeg hadde så mye kvister i håret... IKKE noe gøy å komme på jobb mandagen etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #23 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjenner jeg er veldig glad for at jeg var gravid på årets julebord Ps: hvorfor ligger denne på "Barn og familie" ? Glemte helt utav og endre tema(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 4. desember 2011 #24 Del Skrevet 4. desember 2011 På den forrige jobben min var det en av "følgene" - mann på over 40 som utover kvelden hoppet opp på bordet, og danset og strippet seg helt naken. Har ikke sett han på julebord siden! En av de andre ansatte, dame på 40 rota grovt med en av de 18 år gamle ekstrahjelpene i flere timer, mens samboeren satt igjen hjemme. Sjarmerende.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. desember 2011 #25 Del Skrevet 4. desember 2011 det gjelder å ta julebordet som vorspiel :gjeiper: og dra før man blir full 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. desember 2011 #26 Del Skrevet 4. desember 2011 Siste julebordet jeg var med på i min forrige jobb var ganske.. ehh interessant, grunnet en kollega som drakk seg altfor skitings. Egentlig er hun veldig ordentlig og grei av seg, men hun drikker veldig sjelden og det merket man for å si det sånn.. Hun hadde tydeligvis tatt noen glass mens hun stelte seg (hun hadde til og med skifta fra den kjolen hun egentlig skulle ha på, og heller tatt en kortere en, hvisket hun til meg under middagen), og utover kvelden gikk hun i rute mellom bordet hun satt ved og den frie baren. Ganske fort ble hun rimelig bedugget, mye mer enn oss andre som er mer vant til alkohol og kjenner grensene.. Og det gjorde seg utslag i oppførselen hennes for å si det sånn. Hun la an på en gift kollega, hang over han hele tiden, ga han slibrige komplimenter ("den strammeste rumpa på kontoret, helt sikkert"), bootyshaka vilt på dansegulvet så de fleskete rumpeballene nesten hoppet ut av den trange kjolen og prøvde å få han med. Da dette ikke funket gikk hun over på sjefen og prøvde å smiske med han mens hun knapt klarte å stå på beina. "Verdens beste sjef, digger deg asså" snøvlet hun mens spyttdråpene sprutet. Sjefen så ikke imponert ut for å si det mildt. Det verste var allikevel da hun skled på noe alkoholsøl på gulvet (sikkert hun selv som sølte da hun sto og bootyshaka med drinkglasset i hånda..) og tryna så lang hun var med et brak. Sjefen mente at nå fikk det være nok og sendte henne inn i en taxi. Taxien hadde så vidt fått svingt ut fra parkeringsplassen før den stoppet, sjåføren hoppet ut og meddelte at dama hadde tisset på seg i baksetet og at dette kom til å bli dyrt. Jeg var veldig glad dette ikke var meg for å si det sånn.. hahhahaha... det ble nok flaut for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. desember 2011 #27 Del Skrevet 4. desember 2011 hvorfor er det sånn at det er såååå skremmende mye enklere å drite seg loddrett ut på julebordet, enn på fester ellers i året?? jeg skal på julebord om et par uker, og jeg kjenner jeg nesten gruer meg litt... hehe... jeg har en tendens til å være en av de flinkeste til å drite seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. desember 2011 #28 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Det var en dame på nabo-suiten på Continental som tydeligvis hadde hatt et jævlig julebord. Hun syntes jeg virkelig synd på. Hun kastet opp hele natten, mens hun gråt i mellom hver gang hun kastet opp. Venninnen hennes var tilstede, men det hjalp ikke stort. Endret 4. desember 2011 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #29 Del Skrevet 4. desember 2011 Har ikke opplevd noe. Men jeg tror hun som ble bært ut av to vakter i går har noen dårlige minner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. desember 2011 #30 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg har ikke dummet meg ut selv.. Men har gjort et par observasjoner av andre. F.eks.en fyldig middelaldrende dame, egentlig en veldig seriøs og faglig dyktig og respektert yrkeskvinne... som satt dritings og nesten sovende i minikjole, med bena spredd og med de store muggene sine på vei ut i "friluft". Uff!! Ei annen stod midt på det tomme dansegulvet og prøvde å danse sexy, med en kjole som var sklidd såpass langt opp at alle se nesten ALT. Nevnte jeg at hun var truseløs? Flere arbeidskollegaer sprang opp og prøvde å dra ned kjolen gang på gang mens hun fniste og dro den opp igjen... Grøss!! Sikker på at ikke dette var på danskebåten? Endret 4. desember 2011 av Sol79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. desember 2011 #31 Del Skrevet 4. desember 2011 hvorfor er det sånn at det er såååå skremmende mye enklere å drite seg loddrett ut på julebordet, enn på fester ellers i året?? jeg skal på julebord om et par uker, og jeg kjenner jeg nesten gruer meg litt... hehe... jeg har en tendens til å være en av de flinkeste til å drite seg ut... 1 øl, 1 glass vann, 1 øl, 1 glass vann osv. ut og vekk før klokka 23. da unngår du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #32 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg er hverken glad i å bli beruset eller i berusete folk, så jeg pleier å holde meg unna alle fyllealkene. Men har da fått med meg en del situasjoner for det. Pinlig, pinlig, pinlig. Spesielt når man er godt voksen og burde visst bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 4. desember 2011 #33 Del Skrevet 4. desember 2011 hvorfor er det sånn at det er såååå skremmende mye enklere å drite seg loddrett ut på julebordet, enn på fester ellers i året?? jeg skal på julebord om et par uker, og jeg kjenner jeg nesten gruer meg litt... hehe... jeg har en tendens til å være en av de flinkeste til å drite seg ut... Regner med det er fordi det vanligvis er gratis drikke.. Eventuelt til ett viss klokkeslett, så må man betale. Da bøtter man innpå med drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 4. desember 2011 #34 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg dumma meg ut i går. Bidro til en liten orgie i stampen på nachs. Gleder meg så sykt til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 4. desember 2011 #35 Del Skrevet 4. desember 2011 Oh! Men det beste var vel han som stod i hotellresepsjonen i dag morges, kun iført bokser. Han husket ingenting, og ante ikke hvor klærne var. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 4. desember 2011 #36 Del Skrevet 4. desember 2011 Må si jeg er glad for at jeg aldri drikker mer enn jeg kan takle og ikke er på julebord. Høres ikke ut som noe for meg i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. desember 2011 #37 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nja, det å tusle rundt iført en boksershorts vil jeg påstå er hakket bedre enn å bidra i en liten orgie i en badestamp. Endret 4. desember 2011 av Pene sko... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 4. desember 2011 #38 Del Skrevet 4. desember 2011 Nja, det å tusle rundt iført en boksershorts vil jeg påstå er hakket bedre bedre enn å bidra i en liten orgie i en badestamp. Haha, øyet som ser. Jeg vil heller drite meg ut i en tilstand samtlige er i der flere er involvert, enn å troppe alene opp i undertøy dagen etter med de fleste kollegaene tilstede i lobbyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #39 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg ER så glad for at jeg ikke liker alkohol.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 4. desember 2011 #40 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har hittil ikke dummet meg ut på julebord, og har ikke noen planer om det heller. Julebordet er en av de festene hvor jeg er forsiktig med alkoholen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå