Rapitap Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei du, i julekalenderen skriver du blant annet følgende: Men den mest originale til-og-fra lappen jeg har hatt noen gang, var en neverbit jeg klippet firkantet og satte på en pakke. Fikk mye skryt for det! :o Hva er neverbit? God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Du tar bare en bit av neven din (De fleste har da to, det holder med en), klipper den pent til og fester den på pakka... Neida, det er en bit med "myk" bark fra et bjørketre. Brenner veldig bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 Neida, det er en bit med "myk" bark fra et bjørketre. Brenner veldig bra også. Korrekt. Burde kanskje lagt inn en bindetsrek i det ordet. Skal fikse det! :blunke: Never er iallfall bark fra bjørk, og det ble veldig stilig som til-og-fra-lapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2003 Takker, det høres fint ut forresten. Lukter godt gjør det sikkert også! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 Takker, det høres fint ut forresten. Lukter godt gjør det sikkert også! =) Ja, hvis man har ganske ny never så lukter det jo kjempegodt. Men den jeg bruke var desverre litt gammelt.... Men det var veldig stilig og originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Du tar bare en bit av neven din (De fleste har da to, det holder med en), klipper den pent til og fester den på pakka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå