Kid-a Skrevet 21. november 2002 #21 Del Skrevet 21. november 2002 Enkelte har jo en lei tendens til å overdrive... Derfor lurte jeg, jeg spurte og har fått svar. Alt er såre vel. Ha en vidunderlig aften! Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. november 2002 #22 Del Skrevet 21. november 2002 Takk det samme Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 21. november 2002 #23 Del Skrevet 21. november 2002 En annen ting er jo at veldig mange av de som er kommet så langt fordi de er pene, ER penere enn de flsete av dere uten sminke.... Hm.... Lasse da :evil: Det vet du ingenting om :-? Alle kan bli like pene som de berømte stjernene, det er bare til å gjøre akkurat det de gjør det - og da mener jeg ikke bare sminke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 22. november 2002 #24 Del Skrevet 22. november 2002 Alle kan bli like pene som de berømte stjernene, det er bare til å gjøre akkurat det de gjør det - og da mener jeg ikke bare sminke!!! Du meinar, me skulle tilsetja kvar vår makeup-artist til å ta seg av oss? ;-) (Apropos det, det går an å forandra utsjånad litt, då... :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 22. november 2002 #25 Del Skrevet 22. november 2002 Sokk i trusen for å få bollemus? Hm..den har jeg ikke hørt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. november 2002 #26 Del Skrevet 22. november 2002 Du meinar, me skulle tilsetja kvar vår makeup-artist til å ta seg av oss? ;-) Ja! Det og samtidig hatt hver vår personlige trener, og gått flittig til hudpleie, fotpleie, tannlege (les bleking) samt hele tiden vært påpasselig med hva vi spiste. Ja da er jeg temmlig sikker på at vi alle hadde sett ut som stjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. november 2002 #27 Del Skrevet 22. november 2002 Hm.... Lasse da :evil: Det vet du ingenting om :-? Alle kan bli like pene som de berømte stjernene, det er bare til å gjøre akkurat det de gjør det - og da mener jeg ikke bare sminke!!! Jeg bare regner med at det er en grunn til at de er der de er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. november 2002 #28 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg bare regner med at det er en grunn til at de er der de er jeg... JA! De var på rett sted til rett tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. november 2002 #29 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg bare regner med at det er en grunn til at de er der de er jeg... Lasse, tror du ALLE kvinner har lyst (og har høyde og vekt riktig nok) til å bli fotomodeller og skuespillerinner da ? Da tror jeg du tenker litt feil. Å utelukke andre kvinner som ikke er på stjernehimmelen til å være vakre, er vel kanskje litt drøyt ? Kanskje ikke alle er oppdaget ennå heller ? (mannfolk, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå