Gjest Marregutt Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor ikke bare slå seg til ro med den naturlige utviklingen i samfunnet? Hvorfor trumfe gjennom idiotiske krav og inkompetente kvinnfolk i viktige stillinger (sikter spesielt til Janne Kristiansen som ble PST sjef bare for at hun var kvinne selvom hun er mer inkompetent enn en 15 åring). Og hvorfor i all verden skal gravide damer oppføre seg som om de er dronninger av samfunnet og hevet over alle regler? Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men sikter spesielt til rødstrømpene og de venstrevridde suggene her i samfunnet.
Gabler Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Stakkars deg, har du dårlig erfaring med kvinner? Endret 3. desember 2011 av Gabler
Gjest Marregutt Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Stakkars deg, har du dårlig erfaring med kvinner? Ikke med kvinner generelt. Asiatiske som europeiske og amerikanske har jeg god erfaring med. Det er bare disse rødstrømpene her på berget som jeg har så ekstremt oppi halsen. De som kaller menn mannssvin bare de nevner ordene "kjøkken" og "kvinne" i samme setning (to ord som henger veldig bra sammen etter min mening). 1
absinthia Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tenker at du må vanke i et meget spesielt miljø om dette er din hverdag / eventuelt så har det noe med din egen væremåte å gjøre dersom andre insinuerer at du er et svin - det hender nemlig at den motbøren man får er tilbakemelding på egen atferd. Ellers er det en grei sak å ikke omgås folk man ikke liker, jeg holder meg unna folk som jeg ikke finner givende, så om du synes at alle norske damer er totalt håpløse, så synes jeg at du skal ta dine egne følelser på alvor og emigrere til Asia eller Usa. ...og husk for all del å ikke få deg en kvinnelig kjæreste, om du synes at gravide damer er en uting - vi er nemlig like håpløse over hele verden. 5
Gjest Marregutt Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tenker at du må vanke i et meget spesielt miljø om dette er din hverdag / eventuelt så har det noe med din egen væremåte å gjøre dersom andre insinuerer at du er et svin - det hender nemlig at den motbøren man får er tilbakemelding på egen atferd. Ellers er det en grei sak å ikke omgås folk man ikke liker, jeg holder meg unna folk som jeg ikke finner givende, så om du synes at alle norske damer er totalt håpløse, så synes jeg at du skal ta dine egne følelser på alvor og emigrere til Asia eller Usa. ...og husk for all del å ikke få deg en kvinnelig kjæreste, om du synes at gravide damer er en uting - vi er nemlig like håpløse over hele verden. Misforstå meg ei! Jeg elsker 99% av norske damer. Det er denne 1% med rødstrømper som gjør seg selv så synlige i samfunnet med sine ekstreme holdninger. og de provoserer meg! I bunn og grunn var vel dette et frustrasjonsinnlegg over en totalt feilfokusert likestillingsdebatt Har roet meg ned nå. Men ja, jeg er vel på visse måter et såkalt "mannssvin", men det blir fete historier på vors med kompiser da 1
Parvati Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Vel; hvis det er slike holdninger du har (og at ikke dette bare er skrevet for å trolle), vil jeg tro at ca 1% av norske kvinner tolererer deg, og at 99% ikke gjør det. Du har holdninger som gjør at du befinner deg langt utenfor normale holdninger i det norske samfunnet; ja, jeg vil nærmest si at du har vrangforestillinger om både menn og kvinner. Hvor gammel er du, og hvem har gitt deg en oppdragelse fra 1800-tallet? Husk at det er flere menn enn kvinner i Norge, og at mange menn vil måtte gå gjennom livet uten en partner. Med disse holdningene er det en relativt stor sjanse for at det vil bli deg. Så, for å få sjansen til å føre dine egne gener videre, vil jeg anbefale deg litt selvutvikling og selvransakelse - eller eventuelt å emigrere til et kvinneundertrykkende land, som nevnt tidligere i tråden. Skjønt, med slike holdninger, er det kanskje bedre om du ikke får sjansen til å oppdra barn. Heldigvis overlater du vel slike ting til en eventuell fremtidig partner. 3
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Vel; hvis det er slike holdninger du har (og at ikke dette bare er skrevet for å trolle), vil jeg tro at ca 1% av norske kvinner tolererer deg, og at 99% ikke gjør det. Du har holdninger som gjør at du befinner deg langt utenfor normale holdninger i det norske samfunnet; ja, jeg vil nærmest si at du har vrangforestillinger om både menn og kvinner. Hvor gammel er du, og hvem har gitt deg en oppdragelse fra 1800-tallet? Husk at det er flere menn enn kvinner i Norge, og at mange menn vil måtte gå gjennom livet uten en partner. Med disse holdningene er det en relativt stor sjanse for at det vil bli deg. Så, for å få sjansen til å føre dine egne gener videre, vil jeg anbefale deg litt selvutvikling og selvransakelse - eller eventuelt å emigrere til et kvinneundertrykkende land, som nevnt tidligere i tråden. Skjønt, med slike holdninger, er det kanskje bedre om du ikke får sjansen til å oppdra barn. Heldigvis overlater du vel slike ting til en eventuell fremtidig partner. Jeg er godt likt blandt jenter jeg Og barna mine kommer til å få en god oppdragelse og bli reale mennesker. Så ta det helt med ro
Yme Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Ikke med kvinner generelt. Asiatiske som europeiske og amerikanske har jeg god erfaring med. Det er bare disse rødstrømpene her på berget som jeg har så ekstremt oppi halsen. De som kaller menn mannssvin bare de nevner ordene "kjøkken" og "kvinne" i samme setning (to ord som henger veldig bra sammen etter min mening). Jeg ville bare nevne at de beste kokkene er menn... Men damer er absolutt bedre enn oss til å føde 1
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Jeg ville bare nevne at de beste kokkene er menn... Men damer er absolutt bedre enn oss til å føde Mødre lager de beste brødskivene. Det er et ubestridelig fakta etter min mening
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Mødre lager de beste brødskivene. Det er et ubestridelig fakta etter min mening omg. hvis du trenger mora di for å smøre bvrødskiver i voksen alder så er det jo ikke rart du har sånne holdninger 3
Yme Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Det er nok bare fordi du aldri har smakt brødskiva til Helstrøm!
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 omg. hvis du trenger mora di for å smøre bvrødskiver i voksen alder så er det jo ikke rart du har sånne holdninger Nei, trenger ikke det. Men de gangene jeg er på besøk hos henne og får brødskivene hennes er jeg i ekstase. Jeg ville heller reagert på at du skriver "omg", og mener jeg er barnslig? 1
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Det er nok bare fordi du aldri har smakt brødskiva til Helstrøm! Den ville nok smakt godt, men ikke vekket samme følelser og minner
Yme Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Veit ikke helt ass... Helstrøm vekker masse følelser i meg, hvertfall
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Veit ikke helt ass... Helstrøm vekker masse følelser i meg, hvertfall haha! Ser alltid for meg at om han ramler forover på den magen sin, så ligger han som en skilpadde på ryggen. Men hei, enhver kokk med respekt for seg selv har mage. Så den kan da rettferdiggjøres
Yme Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 Er man god til å lage mat, får man sånn mage. Det er ikke å komme utenom hehehe
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Er man god til å lage mat, får man sånn mage. Det er ikke å komme utenom hehehe Hehe nei. Min mor har vel en liknende en
Gjest Marregutt Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Den er umulig like flott som Helstrøm sin! Har ikke så lyst til å sitte skryte av min mors former akkurat! Men andre mødres former derimot!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå