Gå til innhold

Klarer ikke å ønske meg noe!


Gjest hjeelp

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i den situasjonen at jeg absolutt ikke kommer på noe jeg kan ønske meg til jul..

Jeg er 19 år, og maset fra familien om ønskeliste gjør meg snart gal. Gavekort er fy-fy på ønskelisten, da det ikke er noen "ordentlig gave" (Det familien mener om gavekort)

Mener ikke å virke utakknemlig, men jeg har det meste (macbook pro, speilrefleks, iphone) bla bla bla, og mangler rett og slett ting å skrive opp. Jeg er ikke glad i "pjus"..

Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ønske deg veldedighetsgaver?

Klær? Ullundertøy? Ting som ikke er så spennende, men som er fint å få/kjedelig å bruke penger på selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, faren min mener også at gavekort ikke er noen "ordentlig gave". Jeg ønsker meg bare penger isteden jeg :)

Og litt andre ting så klart, så jeg har en ønskeliste i motsetning til deg, men tenk over hva du trenger. Dessuten handler jo ikke jula bare om gaver heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mmmhm..har det sånn jeg også..

...det sier litt om det samfunnet vi lever i..eller landet vi lever i! hvor rike vi er, og hvor bra vi enkli har det!

det er faktisk litt trist å se at vi trenger noen gaver, fordi vi har absolutt alt vi trenger.. har vi ikke det vi trenger, er jo bare å kjøpe det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "pjus"?

Hva med bøker, filmer, klær?

"pjus" vil si små pynteting, t-lys, leppomader fra h&m osv..

Bøker er alltid fint, og har et par på den ønskelisten som "ikke eksisterer". Klær vil jeg finne selv.. Uff er ikke lett det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, faren min mener også at gavekort ikke er noen "ordentlig gave". Jeg ønsker meg bare penger isteden jeg :)

Og litt andre ting så klart, så jeg har en ønskeliste i motsetning til deg, men tenk over hva du trenger. Dessuten handler jo ikke jula bare om gaver heller da ;)

Nei julen handler selvfølgelig ikke bare om gavene :-) er heller ikke noe jeg føler at jeg trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og har ikke allverdens med penger å rutte med, samtidig som jeg har det aller meste av ting jeg trenger. Jeg har også vanskelig for å sette noe på ønskelisten i år, så hvis du også er student: hva med forbruksvarer som gode hårprodukter, såper og velvære, en "gavekurv" med mat og pålegg (suppeposer, div. spekemat, litt helgesnacks) eller div. lys (telys, kubbelys, stearinlys)? Pensum til neste semester kan også være kjekt :)

Ellers kan det være greit å ønske seg ting som det er kjedelig å bruke sine egne penger på som undertøy, basic topper, superundertøy og egentlig klær og sko generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsatt bor hjemme, hva med å ønske deg ting du trenger den dagen du flytter hjemmefra:

Vaffeljern

Kjøkkenmaskin

Kjeler

Knivsett

Håndklær

osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et merke i glass, bestikk eller lignende som du liker. Så kan du begynne å samle på det og ønske deg forskjellige ting fra det hvert år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og dette ønsker jeg meg fra venner og familie i år:

- pensumbøker til neste semester.

- Bodumkopp.

- Brødformer (til å steke brød).

- den siste Harry Potterfilmen.

- mikrofingerhåndkle.

Ønsker meg mest nyttige ting, siden jeg ikke har plass til å så mye på hybelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og dette ønsker jeg meg fra venner og familie i år:

- pensumbøker til neste semester.

- Bodumkopp.

- Brødformer (til å steke brød).

- den siste Harry Potterfilmen.

- mikrofingerhåndkle.

Ønsker meg mest nyttige ting, siden jeg ikke har plass til å så mye på hybelen.

Mikrofiberhåndkle mener du vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...