Gjest Villanda Skrevet 7. desember 2011 #21 Del Skrevet 7. desember 2011 Å så var denne tråden blitt akkurat det ts reagerer på... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #22 Del Skrevet 7. desember 2011 Må man veive et ironiflagg for at noen skal se snevet av ironi? Jeg går ikke i forsvar, det er jeg for gammel for. Men til din info kan jeg nevne at jeg slettes ikke er i noen flokk med noen som helst på dette forumet, og det kunne ikke brydd meg mindre å tale Roma midt imot. "Tale Roma midt midt imot" i denne sammenheng var da å bitche mot en trådstarter som påpekte en surmaget trend her på forumet? Selvinnsikten er fraværende skjønner jeg. Velg dine kamper, osv. Jeg sa heller ikke at du var en del av en flokk. Derfor er det komisk at du føler så sterkt for å forsvare deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 7. desember 2011 #23 Del Skrevet 7. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #24 Del Skrevet 10. desember 2011 Kanskje hvis man fikk mer respekt så hadde man ikke vært sur...what goes around , comes around helt enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 10. desember 2011 #25 Del Skrevet 10. desember 2011 Det har blitt en mye skarpere tone her inne de siste månedene, og jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med at det ikke lenger er mulig å kommentere anonymt i kommentarfeltet hos VG og Dagbladet. Det virker som om en del av de brukerne har kommet inn hit med sine surmagede kommentarer, og den negative tonen smitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 10. desember 2011 #26 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja, det er slitsomt. Folk kan liksom ikke komme med argumenter for og mot noe, og si "jeg mener..." eller "å, syns du det, jeg syns noe annet". Det er alltid "SÅNN er det, for det sier jeg, og du er en dust som syns noe annet!!!!! Din GNOM!!!!!". Eller eventuelt "haha, stakkars deg som er så mye dummere enn meg. Jeg er jo kjempeintelligent, men jeg visste faktisk ikke at det fantes så dumme folk som deg." Det er alltid den tonen med en gang, til og med når det handler om temaer som ikke betyr noen verdens ting, som f.eks. fotballfruen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. desember 2011 #27 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jepp, stemmer det. Irriterende, det var bedre før. Men så leser jeg av en eller annen grunn debattfeltene på VG og Dagbladet og skjønner at det finnes verre og, til tross for at man er uanonyme der. Der mister man ihverfall tiltro til menneskeheten. Det mest irriterende er de som er bitchy bare for å provosere. Der har jeg lav tolerasnegrense. Man lærer seg etterhvert og se tegnene for når man egentlig bare kan skygge banen. Endret 11. desember 2011 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. desember 2011 #28 Del Skrevet 11. desember 2011 Jepp, stemmer det. Irriterende, det var bedre før. Men så leser jeg av en eller annen grunn debattfeltene på VG og Dagbladet og skjønner at det finnes verre og, til tross for at man er uanonyme der. Der mister man ihverfall tiltro til menneskeheten. Det mest irriterende er de som er bitchy bare for å provosere. Der har jeg lav toleranegrense. Man lærer seg etterhvert og se tegnene for når man egentlig bare kan skygge banen. Angående debattfeltene til nevnte aviser, jeg har lurt på det samme. Folk med fullt navn og med link til sin egen fb skriver der. Gjerne idiotiske innlegg som bare viser for hele verden hvor trangsynte de er, eller total avsporing. Flaut. TS virker som en suring selv som bare kommer med gugge. Ikke en oppløftende smiley, engang. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #29 Del Skrevet 11. desember 2011 TS virker som en suring selv som bare kommer med gugge. Ikke en oppløftende smiley, engang. :gjeiper: Det var lite smileys fordi jeg ikke tok opp et positivt emne. Det betyr ikke at jeg selv er en suring - så her kommer de ; Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå