AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #21 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg var nettopp flyttet utenlands, og satt på lesesalen med en brite. Klarte å si et eller annet norwegian-inglisj, som briten syntes var hysterisk morsomt. For å "redde" den skulle jeg si "I'm glad I could amuse you", men det ble til "I'm glad I could enjoy you".. Han lo ikke mindre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 9. desember 2011 #22 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHaaaaaaa Endret 9. desember 2011 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #23 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Har personlig sett et klipp der han ber kartleser'n om å få "a screw-trekker"... Oh, well. Hvem er nordmenn til å klage. Her i Oslo har jeg flere ganger hørt nordmenn som i fullt alvor prøver å forklare utlendinger at de må ta the "tii-bæjn"... (T-banen..) Henholdsvis The Trick. ( Trikken) Jaada. Det vet vi hva er. Men de? Stakkels. (Det er lov å lære seg ord som "sub-way"/"metro" og "tram"/"cable-car"...) Og har dere forresten hørt Thorbjørn Jagland?(...) Endret 17. desember 2011 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 17. desember 2011 #24 Del Skrevet 17. desember 2011 Var i England, på et forkurs før en hel gjeng av oss skulle over til USA for et år som utvekslingsstudenter. Ble invitert på middag til vertsfamilien til en annen nordmann, og det ble da snakk om at de ventet et student fra Spania dagen etter. Hvorpå min venn sier: "Is he coming by boat or by fly"? Vi andre rundt bordet knakk fullstendig sammen, og prøvde å forestille oss den stakkars spanjolen som skulle ankomme på ryggen til ei flue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå