Gjest Eline4 Skrevet 4. desember 2011 #21 Del Skrevet 4. desember 2011 Kniv, nål og skuddsikker-vest, Lacoste parfyme og et fint smykke Kanskje noen pene mansjettknapper! Min bror er forresten 23, og jobber som dørvakt(derfor vesten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #22 Del Skrevet 4. desember 2011 Kniv, nål og skuddsikker-vest, Lacoste parfyme og et fint smykke Kanskje noen pene mansjettknapper! Min bror er forresten 23, og jobber som dørvakt(derfor vesten). Litt disturbing at du legger til en -smiley som omhandler broren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 4. desember 2011 #23 Del Skrevet 4. desember 2011 Litt disturbing at du legger til en -smiley som omhandler broren din. Tror nok det var smykket smileyen var for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #24 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg spurte broren min hva han ønsket seg jeg - problem solved! HDMI-kabel og sserveringssett i serien han samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 4. desember 2011 #25 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjøpte vannbeholder m/ drikkeslange, som passer til tursekken hans. Andre tips kan være: Taco-fat, brødrister, toastjern, drink-shaker, termos, ullundertøy, lue, lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. desember 2011 #26 Del Skrevet 4. desember 2011 skal kjøpe en eske som jeg dekorerer selv... i en stil jeg tror han liker så skal jeg putte litt ting og tang oppi der.... men vet ikke helt hva enda bare masse småting.... Herregud, trodde du skrev at du skulle putte en tampong oppi der... Blingsa litt på ordene "ting og tang" Jeg trenger gavehjelp til min storebror på 22. Han har jo alt han trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 4. desember 2011 #27 Del Skrevet 4. desember 2011 Litt disturbing at du legger til en -smiley som omhandler broren din. Var nok til smykket, ja Er vel heller du som har hodet i grøfta om du kobler det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå