Rusken Skrevet 4. desember 2011 #21 Skrevet 4. desember 2011 Jeg visste ikke at det var så uhygienisk å bruke string, faktisk. Det er jo en ganske god ting å vite. Dere som vet; hvilke truser er smartest å bruke? Vil jo gjerne at de skal se litt fine ut, da 1
Siiw Skrevet 4. desember 2011 #22 Skrevet 4. desember 2011 lærte på skolen: At g-strengen den bua som går i rompa er full av e-coli :S Og etter det, aldri brukt ei sånn truse igjen:P Hipster er vel ålreite truser og bruke??
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #23 Skrevet 5. desember 2011 Da er vi enige da. Har TS testet ut noen råd? Som tråden viser, så kan det være mange ulike grunner til at man får slikt et problem. Jeg ville startet med å unngå stringen en stund. Enige om at du må skjerpe deg ja. Flott. 1
Minya Skrevet 6. desember 2011 #24 Skrevet 6. desember 2011 Hipster i en størrelse større enn du vanligvis bruker, eller dameboxer er mine favoritter. Jeg brukte string før, men sluttet fordi jeg alltid sleit med hemorider. Har ikke sett snurten av hemoridene etter at jeg byttet og boxerne gjør at jeg føler meg mer sexy og fresh :D
Gjest anonyym Skrevet 5. april 2012 #25 Skrevet 5. april 2012 Samme problemet selv.... hatt i alle år! Fryktelig plagsomt. Eneste som fungerer er deodorant! Vet ikke om det er sunt for huden der, men alternativet er verre!
Tonelone24 Skrevet 5. april 2012 #26 Skrevet 5. april 2012 Slutt å bruk G-streng! Det er uhygiensk! Dessuten er det ingen som får fin rompe i G-streng... Ingen får fin rompe i string? Hva er det slags bestemøde du har har vært sammen med? TS: Har du mye sex? kommer dem inn i deg? Da er det veldig viktig å få ut alt. Om du ligger å sover med sæden inn i deg. Så vil det bli lukt. Så om du har stram truse på deg, vil bare sæden ligge å marinere inn i vaginaen din. Det er jo ikke noe koselig Om du har bæsjlukt, vil jeg som en annen sa å ha wipes med toalettet og bruke det til slutt når du er ferdig med å tørke deg. Eller bare ta en vaskeklut å vaske deg godt i rumpa. Tørker du deg ordentlig? Tørker du begge veiene? Om du ikke gjør det, prøv det. For jeg vet noen som gjør det og da kommer det vist mer på papiret. Kan du ha sopp? for at du er FOR renslig nedentil? Det kan og være utflod? Om du er plaget med det. Det lukter heller ikke noe spesielt godt. Da kan du dra på ditt nærmeste apotek og kjøpe lactal. Illeluktende utflod skyldes ofte en økt PH-verdi i underlivet og ikke en soppinfeksjon som mange tror. Lactal gjenoppretter balansen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #27 Skrevet 5. april 2012 Herreguuuuuuud, det er så jævla slitsomt å være jente!!! 1
Chloe- Skrevet 6. april 2012 #28 Skrevet 6. april 2012 Ingen får fin rompe i string? Hva er det slags bestemøde du har har vært sammen med? TS: Har du mye sex? kommer dem inn i deg? Da er det veldig viktig å få ut alt. Om du ligger å sover med sæden inn i deg. Så vil det bli lukt. Så om du har stram truse på deg, vil bare sæden ligge å marinere inn i vaginaen din. Det er jo ikke noe koselig Om du har bæsjlukt, vil jeg som en annen sa å ha wipes med toalettet og bruke det til slutt når du er ferdig med å tørke deg. Eller bare ta en vaskeklut å vaske deg godt i rumpa. Tørker du deg ordentlig? Tørker du begge veiene? Om du ikke gjør det, prøv det. For jeg vet noen som gjør det og da kommer det vist mer på papiret. Kan du ha sopp? for at du er FOR renslig nedentil? Det kan og være utflod? Om du er plaget med det. Det lukter heller ikke noe spesielt godt. Da kan du dra på ditt nærmeste apotek og kjøpe lactal. Illeluktende utflod skyldes ofte en økt PH-verdi i underlivet og ikke en soppinfeksjon som mange tror. Lactal gjenoppretter balansen. Angående å tørke seg begge veier, så kan jo det også være roten til problemet. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2012 #29 Skrevet 6. april 2012 Stringtruser er uhygieniske. De samler skitt og bakterier, da de er helt inntil rompehullet. Det fungerer også som en kanal for analbakterier til vagina. Noe som kan eller vil føre til UVI. Kommer aldri til å forstå hvorfor noen går med stringtruser, det er ganske ekkelt. 1
Gjest Vodka Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 Jeg lukter aldri i rumpa, men hvis jeg bruker stringtruse eller truser i syntetisk stoff en hel dag, lukter ikke underlivet mitt særlig godt. Regner med det er pga svette og bakterier, usj. Derfor bruker jeg bare hipstere osv. i bomull.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Jeg bare lurer på om dere snakker om alle stringtrusene, eller bare om noen med spesielle stoff? Er det slik med blondestringtruser feks? Syns egentlig sistnevnte er ganske luftig jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2012 #32 Skrevet 6. april 2012 Jeg prøvde g-string en eneste gang, og fikk nå grasat vondt da d begynte å gnisse mellom rumpeballene Dessuten lukta d nå j..... etter ei stund. Trusa gikk i søppelbøtta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå