AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Ja.. Dette problemet merkes spesielt når jeg går med stringtruser. Etter bare en times tid etter dusj lukter rumpa mi. Slettes ikke mye, men jeg synes jeg bør holde meg luktfri litt lenger enn som så. Går det 6 timer er det helt ille. Det er ikke lukten av bæsj, mer veldig konsentrert, sterk svettelukt. Jeg har for øvrig ingen plager eller sykdommer, er ung og slank(18 i bmi), og forstår ikke hvordan det kan ha blitt sånn!? Etter en dag lukter trusa skikkelig "sur svette" blanda med taco(nei, jeg pleier selvfølgelig ikke å lukte på trusene mine, men det har jo blitt litt uunngåelig noen ganger..), og jeg føler vel egentlig at det ikke skal være sånn. Jeg tør ikke å dra til lege med dette... Derfor lurer jeg på om dere har noen ide om hva dette kan være? Hygienen min er veldig god, så det har absolutt ingenting med det å gjøre! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Der det dannes svette dannes det bakterier, og der nede får jo fin tilførsel av tarmgass og urin. Bakterier lukter. Slik er realiteten for de aller fleste. 7
vinterspeil Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Ja.. Dette problemet merkes spesielt når jeg går med stringtruser. Etter bare en times tid etter dusj lukter rumpa mi. Slettes ikke mye, men jeg synes jeg bør holde meg luktfri litt lenger enn som så. Går det 6 timer er det helt ille. Det er ikke lukten av bæsj, mer veldig konsentrert, sterk svettelukt. Jeg har for øvrig ingen plager eller sykdommer, er ung og slank(18 i bmi), og forstår ikke hvordan det kan ha blitt sånn!? Etter en dag lukter trusa skikkelig "sur svette" blanda med taco(nei, jeg pleier selvfølgelig ikke å lukte på trusene mine, men det har jo blitt litt uunngåelig noen ganger..), og jeg føler vel egentlig at det ikke skal være sånn. Jeg tør ikke å dra til lege med dette... Derfor lurer jeg på om dere har noen ide om hva dette kan være? Hygienen min er veldig god, så det har absolutt ingenting med det å gjøre! Livet er kanskje ikke så luktfritt som man ønsker å tro i dag?? 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Slutt å bruk G-streng! Det er uhygiensk! Dessuten er det ingen som får fin rompe i G-streng... 11
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Enig med siste taler. G-strengen samler opp en masse bakterier og gørr, fordi strengen ligger å gnisser inni rumpesprekken. Æsj. Bruk vanlige truser. 8
Rayanne Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Livet er kanskje ikke så luktfritt som man ønsker å tro i dag?? Sant det. Er det virkelig mulig å bli overrasket over at en rumpe lukter... rumpe? 10
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Det kan virke som om du kanskje trenger å tørke deg bedre etter toalettbesøk. Kjøp gjerne inn noen babywipes og vask deg med en eller to servietter etter at du har tørket deg med vanlig papir. Vasker du deg helt inn rumpesprekken med såpe når du dusjer? Jeg spør fordi etter å ha vært på kg-forumet en stund så dukker det opp med ugjevne mellomrom tråder som handler om nettopp dette tema, og uvanlig mange vasker seg faktisk ikke i rumpa. For de syns det er ekkelt liksom. Samme folkene syns gjerne det er helt på sin plass å spyle opp i vagina. Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken. Skyll godt og tørk godt. Sov uten truse og vurder å slutte med string. 12
spinnwild Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det kan virke som om du kanskje trenger å tørke deg bedre etter toalettbesøk. Kjøp gjerne inn noen babywipes og vask deg med en eller to servietter etter at du har tørket deg med vanlig papir. Vasker du deg helt inn rumpesprekken med såpe når du dusjer? Jeg spør fordi etter å ha vært på kg-forumet en stund så dukker det opp med ugjevne mellomrom tråder som handler om nettopp dette tema, og uvanlig mange vasker seg faktisk ikke i rumpa. For de syns det er ekkelt liksom. Samme folkene syns gjerne det er helt på sin plass å spyle opp i vagina. Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken. Skyll godt og tørk godt. Sov uten truse og vurder å slutte med string. Man skal jo ikke vaske i verken rumpe eller vagina. Men å vaske huden ved inngang og utgang er viktig. Og det som er så greit me rumpehullet er at det er lukket, så det er bare å gni ei såpete hånd over rumpehull og hele sprekken opp (eller andre veien om du vil det). Til TS: Det kan også hende at det er stoffet i trusene som forverrer lukten? Noen stoff og trusetyper lufter bedre enn andre, og som andre har sagt - string er uhygienisk. Endret 3. desember 2011 av spinnwild 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Man skal jo ikke vaske i verken rumpe eller vagina. Men å vaske huden ved inngang og utgang er viktig. Og det som er så greit me rumpehullet er at det er lukket, så det er bare å gni ei såpete hånd over rumpehull og hele sprekken opp (eller andre veien om du vil det). Til TS: Det kan også hende at det er stoffet i trusene som forverrer lukten? Noen stoff og trusetyper lufter bedre enn andre, og som andre har sagt - string er uhygienisk. Hallo, det var jo akkurat det jeg sa: "Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken." Jeg presiserte flere ganger at hun ikke skal inn i rumpehullet. Jeg er så lei av dere faste brukere som skal skrive om rådene i innlegg til oss mindre kjente eller AnonymeBrukere kun for å få plusser. Forbanna irriterende! Patetisk! 20
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Det kan virke som om du kanskje trenger å tørke deg bedre etter toalettbesøk. Kjøp gjerne inn noen babywipes og vask deg med en eller to servietter etter at du har tørket deg med vanlig papir. Vasker du deg helt inn rumpesprekken med såpe når du dusjer? Jeg spør fordi etter å ha vært på kg-forumet en stund så dukker det opp med ugjevne mellomrom tråder som handler om nettopp dette tema, og uvanlig mange vasker seg faktisk ikke i rumpa. For de syns det er ekkelt liksom. Samme folkene syns gjerne det er helt på sin plass å spyle opp i vagina. Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken. Skyll godt og tørk godt. Sov uten truse og vurder å slutte med string. TS her. Jeg vasker GODT med såpe altså! Men kanskje jeg bør bruke wipes etterpå? Tenker nå at det ikke bør være nødvendig jeg nå da, men.. Får vel kutte ut stringen også..
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Slutt å bruk G-streng! Det er uhygiensk! Dessuten er det ingen som får fin rompe i G-streng... Jeg får...med klær på. Da syns ikke sømmene på trusa. Bruker alltid g-streng når jeg går i ettersittende klær. 3
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Det kan virke som om du kanskje trenger å tørke deg bedre etter toalettbesøk. Kjøp gjerne inn noen babywipes og vask deg med en eller to servietter etter at du har tørket deg med vanlig papir. Vasker du deg helt inn rumpesprekken med såpe når du dusjer? Jeg spør fordi etter å ha vært på kg-forumet en stund så dukker det opp med ugjevne mellomrom tråder som handler om nettopp dette tema, og uvanlig mange vasker seg faktisk ikke i rumpa. For de syns det er ekkelt liksom. Samme folkene syns gjerne det er helt på sin plass å spyle opp i vagina. Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken. Skyll godt og tørk godt. Sov uten truse og vurder å slutte med string. Hallo, det var jo akkurat det jeg sa: "Masse såpe og helt inn mellom skinkene til du kjenner rumpehullet. Pass på at du også vasker langt nok opp og ned i sprekken." Jeg presiserte flere ganger at hun ikke skal inn i rumpehullet. Jeg er så lei av dere faste brukere som skal skrive om rådene i innlegg til oss mindre kjente eller AnonymeBrukere kun for å få plusser. Forbanna irriterende! Patetisk! Beklager, men du skrev faktisk begge deler. Vanskelig å vite hva som menes når det står ulikt... Jeg vet at jeg ikke hadde trengt å kverulere på dette, men det er viktig å være tydelig og konsekvent i et nettforumsinnlegg.
StrawberryQueen Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Jeg får...med klær på. Da syns ikke sømmene på trusa. Bruker alltid g-streng når jeg går i ettersittende klær. Sloggi er jo truser uten søm, de er fantastiske å ha på og man får fin rumpe G-streng er jo noe av det værste du kan bruke!! Dette er jo en stoff-remse som gnir og drar bakterier fra det ene intime hullet til det andre....men hvis du på død og liv må bruke det, så ikke klag på illeluktende rumpe Prøv også babypudder. En liten dose mellom skinkene. Babypudder lukter fresht og forhindrer svette.....ja kanskje ikke forhindrer, men det blir ikke så klamt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Beklager, men du skrev faktisk begge deler. Vanskelig å vite hva som menes når det står ulikt... Jeg vet at jeg ikke hadde trengt å kverulere på dette, men det er viktig å være tydelig og konsekvent i et nettforumsinnlegg. Rett og slett idioti. Det du gjør er å stjele rådene som andre har kommet med for å få plusser. Skjerp deg. 7
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Rett og slett idioti. Det du gjør er å stjele rådene som andre har kommet med for å få plusser. Skjerp deg. Nå var det ikke bare den kommentaren som var i innlegget heller da. Skjerpings. 1
★Blackstar★ Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 Æsj.. Hadde jeg vært deg så hadde jeg komt meg til legen SNAREST!! Fysj.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Nå var det ikke bare den kommentaren som var i innlegget heller da. Skjerpings. Skjerpings? Jeg? Er det mulig, du har ikke skamvett nok til å være litt ydmyk engang. Fy faen så smålig. SKJERPINGS! 4
spinnwild Skrevet 4. desember 2011 #19 Skrevet 4. desember 2011 Skjerpings? Jeg? Er det mulig, du har ikke skamvett nok til å være litt ydmyk engang. Fy faen så smålig. SKJERPINGS! Da er vi enige da. Har TS testet ut noen råd? Som tråden viser, så kan det være mange ulike grunner til at man får slikt et problem. Jeg ville startet med å unngå stringen en stund. 1
Kine28 Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Unngå string og unngå truser i syntetiske materialer. <3 BOMULL 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå