Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #21 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) har bodd i muslimskt land i 10 år, oppvokst blandt muslimer og kjent mer muslimer enn du sannsynligvis noen gang har gjort, men det er fortsatt mulig å hate islam selv om du vett mye om det. da kjenner du ikke muslimer, spre fordommene dine andre steder Endret 8. desember 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruteson Skrevet 2. desember 2011 #22 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva er din mening (helt generelt) om profeten Muhammed, Aaleyah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 2. desember 2011 #23 Del Skrevet 2. desember 2011 da kjenner du ikke muslimer, spre fordommene dine andre steder kjenner jeg ikke muslimer når jeg har bodd i et muslimsk land i 10 år, reddet muslimske kvinner fra undertrykkelse i landet deres og vært venn med muslimer? sier ikke jeg hater muslimer, sier jeg hater Islam. P.S: fordommer er når du har en mening om noe du ikke vet noe om, jeg vet mye mer enn deg om dette emnet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #24 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva er din mening (helt generelt) om profeten Muhammed, Aaleyah? Han sa man ikke skal gå til angrep mot andre med mindre de angriperr deg (noe som er veldig naturlig), at du ikke skal angripe sivile i krig, at dreper du et uskyldig menneske dreper du hele menneskeheten, ikke skade dyr, gi penger til de fattige, være snill mot alle rundt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #25 Del Skrevet 2. desember 2011 kjenner jeg ikke muslimer når jeg har bodd i et muslimsk land i 10 år, reddet muslimske kvinner fra undertrykkelse i landet deres og vært venn med muslimer? sier ikke jeg hater muslimer, sier jeg hater Islam. P.S: fordommer er når du har en mening om noe du ikke vet noe om, jeg vet mye mer enn deg om dette emnet noen muslimer tolker islam feil og det har ingenting med islam å gjøre. Bra du var så snill, undertrykkelse hører ikke hjemme i islam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruteson Skrevet 2. desember 2011 #26 Del Skrevet 2. desember 2011 Han sa man ikke skal gå til angrep mot andre med mindre de angriperr deg (noe som er veldig naturlig), at du ikke skal angripe sivile i krig, at dreper du et uskyldig menneske dreper du hele menneskeheten, ikke skade dyr, gi penger til de fattige, være snill mot alle rundt deg Da syntes jeg du skal lese deg litt opp på historie og Muhammed, så kan du svare på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 2. desember 2011 #27 Del Skrevet 2. desember 2011 noen muslimer tolker islam feil og det har ingenting med islam å gjøre. Bra du var så snill, undertrykkelse hører ikke hjemme i islam HAHA! har du lest koranen? Disse jentene kom til meg og fortalte om hvordan det er å vokse opp i troen på islam. De ville forlate islam, men hvis de gjorde det ville det blitt satt drapsordre på dem og de kunne blitt drept av hvem som helst. Islam er en religion bygd opp av hat og vold, det sa disse jentene også, de jentene som er vokst opp i en muslimsk familie, de jentene som ble giftet bort til 40 år gamle menn når de kun var 15 år gamle, de jentene som ble hustru nr.3 eller 4. på grunn av det som står i koranen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #28 Del Skrevet 2. desember 2011 Da syntes jeg du skal lese deg litt opp på historie og Muhammed, så kan du svare på nytt. tja jeg stoler på de i moskeen jeg så det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #29 Del Skrevet 2. desember 2011 HAHA! har du lest koranen? Disse jentene kom til meg og fortalte om hvordan det er å vokse opp i troen på islam. De ville forlate islam, men hvis de gjorde det ville det blitt satt drapsordre på dem og de kunne blitt drept av hvem som helst. Islam er en religion bygd opp av hat og vold, det sa disse jentene også, de jentene som er vokst opp i en muslimsk familie, de jentene som ble giftet bort til 40 år gamle menn når de kun var 15 år gamle, de jentene som ble hustru nr.3 eller 4. på grunn av det som står i koranen! tror du jeg er blind? jeg er fullt klar over at dette skjer i verden. Kjempe trist, og har ingeting med ekte islam å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 2. desember 2011 #30 Del Skrevet 2. desember 2011 tror du jeg er blind? jeg er fullt klar over at dette skjer i verden. Kjempe trist, og har ingeting med ekte islam å gjøre les Koranen så forstår du det. Håper virkelig ikke du konverterer, du virker som en grei jente som bare er litt forvirret. ikke la islam ødelegge livet ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #31 Del Skrevet 2. desember 2011 må du absolutt dytte islam inn i trynene våres hver dag? hvis du syns islam er så jævla bra så konverter, ikke prøv å få de som hater islam til å forandre mening. Du er like enspora og gnålete selv! Jeg driter i hvor du har bodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #32 Del Skrevet 2. desember 2011 les Koranen så forstår du det. Håper virkelig ikke du konverterer, du virker som en grei jente som bare er litt forvirret. ikke la islam ødelegge livet ditt. hvorfor skulle jeg bli mindre grei av å konvertere? jeg kommer aldri til å bli slem mot uabnsett om andre så skulle tvunge meg til det. jeg har ikke det inntrykket av at islam ødelegger liv. Tror du ikke vet hvordan islam er i norge. I norge følger man ekte islam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 2. desember 2011 #33 Del Skrevet 2. desember 2011 Du er like enspora og gnålete selv! Jeg driter i hvor du har bodd! ville bare si at en person får mer kunnskap om et tema hvis han/hun har bodd i det området disse hendelsene forekommer, ro deg ned PS:jeg bryr driter i at du driter i hvor jeg har bodd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 2. desember 2011 #34 Del Skrevet 2. desember 2011 hvorfor skulle jeg bli mindre grei av å konvertere? jeg kommer aldri til å bli slem mot uabnsett om andre så skulle tvunge meg til det. jeg har ikke det inntrykket av at islam ødelegger liv. Tror du ikke vet hvordan islam er i norge. I norge følger man ekte islam. i norge følger man ikke islam skikkelig, det er i midtøsten islam blir fulgt etter koranen, det er her det oppsto, og det er her du kan se de grusomme konsekvensene av å tro på den barbariske religionen. Når du sier at det er i Norge man følger ekte Islam virker du veldig dum. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #35 Del Skrevet 2. desember 2011 ville bare si at en person får mer kunnskap om et tema hvis han/hun har bodd i det området disse hendelsene forekommer, ro deg ned PS:jeg bryr driter i at du driter i hvor jeg har bodd Du kommer inn i en tråd for å klage på at TS skriver mye om islam. Du gnåler non-stop på den samme sangen selv. Inntil du kommer med noe originalt kan du drite i å kaste stin i glasshus, for pjatt ditt er minst like trettende i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #36 Del Skrevet 2. desember 2011 i norge følger man ikke islam skikkelig, det er i midtøsten islam blir fulgt etter koranen, det er her det oppsto, og det er her du kan se de grusomme konsekvensene av å tro på den barbariske religionen. Når du sier at det er i Norge man følger ekte Islam virker du veldig dum. da er jeg vel dum da......... De i norge følger islam riktig, det vet jeg etter å hørt folk i moskeen, veldig kloke mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #37 Del Skrevet 2. desember 2011 i norge følger man ikke islam skikkelig, det er i midtøsten islam blir fulgt etter koranen, det er her det oppsto, og det er her du kan se de grusomme konsekvensene av å tro på den barbariske religionen. Når du sier at det er i Norge man følger ekte Islam virker du veldig dum. Åja, hvilket land i MØ følger koranen riktig da? Siden de følger den forskjellig lissom? Du virker veldig dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamePuff Skrevet 2. desember 2011 #38 Del Skrevet 2. desember 2011 Du kommer inn i en tråd for å klage på at TS skriver mye om islam. Du gnåler non-stop på den samme sangen selv. Inntil du kommer med noe originalt kan du drite i å kaste stin i glasshus, for pjatt ditt er minst like trettende i lengden. ro deg ned, gå å ta deg litt bacon eller skinke eller noe sånt dere gnåler non-stop om hvor fantastisk islam er da kan vi gnåle non-stop om hvor forferdelig islam er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. desember 2011 #39 Del Skrevet 2. desember 2011 Åja, hvilket land i MØ følger koranen riktig da? Siden de følger den forskjellig lissom? Du virker veldig dum. De landene som ikke undertrykker andre. du virker dum du også ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamePuff Skrevet 2. desember 2011 #40 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) må bare si at islam er en religion som kun handler om sex, hat og vold. Til og med etter livet skal menn komme til paradis der 72 jomfruer venter på dem :S Endret 8. desember 2011 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå