Gå til innhold

11 cm penis - For liten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, altfor liten syns jeg..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holde seg slank, men samtidig ha litt tykkelse? Hmm

Blir man feit legger fettet seg utenpå kroppen, og penisen forsvinner "lenger inn" i kroppen. I praksis mister man penislengde når man legger på seg så mye at det blir fett der nede.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hver gang noen gutter lurer på penisstørrelse, så tenker jeg på de lesbiske sitt sexliv...

• Liker 5
Skrevet

Ja, altfor liten syns jeg..

Da lurer jeg på minstemålet før du slenger dem uti igjen.

• Liker 2
Skrevet

Og jeg vill aldri hatt sex med en kvinne som har en slik innstilling! Det er turn off!

Må si meg enig der.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk ikke med målebånd i lomma da jeg var ute på markedet, men jeg kan iallfall ikke huske noengang å ha truffet på en penis som ikke har gitt meg glede :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg gikk ikke med målebånd i lomma da jeg var ute på markedet, men jeg kan iallfall ikke huske noengang å ha truffet på en penis som ikke har gitt meg glede :fnise:

Heldigvis er det slik de aller fleste kvinner tenker. :)

• Liker 1
Skrevet

Da lurer jeg på minstemålet før du slenger dem uti igjen.

Minst 18 cm...;)

• Liker 1
Skrevet

Holde seg slank, men samtidig ha litt tykkelse? Hmm

Det å ha lite fett på kroppen kan få frem 2-3 centimeter ekstra, og tykkelse blir vel på penis ikke kroppen.

Skrevet

Jeg syns desverre 11 cm blir for lite. Min mann har 20 cm og jeg elsker det :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Minst 18 cm...;)

Lykke til med det. Da er det vel en 10% av alle menn som duger, og det gjelder bare for penisen dems. Så må jo også personlighet, utseende mm også passe inn. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

For min del er det viktigere at du lærer å bruke den godt enn lengden.

Lykke til med prøving og feiling. Det er en del av sexlivet. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år. Etter å ha målt penisen min, fant jeg ut at den er 11/12 cm.

Basert på hva jeg allerede vet, er normalen fra 10-20 cm, og gjennomsnittet ligger på 14-16.

Ut ifra det, er det åpenbart at jeg ligger under gjennomsnittet.

1.) Er det noen mulighet for at jeg noen gang kommer til å klare å stimulere en dame?

2.) Ville du vært sammen med en med den lengden?

NB: Jeg reagerer ikke negativt på latterliggjøring via humor :fnise:

1) Å "stimulere en dame" kan man gjøre på mange måter. Trenger ikke en kjempepenis for det. Det er ingenting som tilsier at ikke du kan bli en god elsker. (og tror du meg ikke - tenk på de som er lesbiske da. Tror du ikke de blir godt nok stimulert? ;) )

2) Jeg blir ikke sammen med menn på grunn av eller på tross av penislengden. Jeg tror et godt seksualliv er en av flere viktige faktorer i et forhold, men jeg tror ikke at et godt seksualliv nødvendigvis er på plass fra "dag 1" og jeg tror heller ikke at det din størrelse umuliggjør et godt seksualliv.

Mitt tips til deg: For noen damer er det en ekstra nytelse å føle at de "blir fyllt opp" og å nyte synet av "en stor en". Her kan du risikere å komme til kort (bokstavelig talt), men jobb med selvbildet og med "ferdighetene" dine, så tror jeg det kommer til å gå deg riktig så bra. Jeg tror redsel for å være for liten er et større handikap enn å faktisk være for liten. Og når det kommer til langvarige faste forhold er penisstørrelse bare en av veldig mange variabler, så jeg er sikker på at du kan "kompensere" for manglende cm som du ønsker du hadde. Lykke til! :)

• Liker 2
Skrevet

Hver gang noen gutter lurer på penisstørrelse, så tenker jeg på de lesbiske sitt sexliv...

Hehe, akkurat det tenkte jeg på da jeg svarte han og ;) Stakkars de lesbiske liksom, de har jo ikke engang TS sine 11 cm, tenk så trist de har det seksuelt :ler:

Skrevet

Lykke til med det. Da er det vel en 10% av alle menn som duger, og det gjelder bare for penisen dems. Så må jo også personlighet, utseende mm også passe inn. :gjeiper:

Jo takk for det, har gått veldig bra så langt så tror ikke akkuratt det er noe problem. ;):P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex flere ganger med en fyr jeg tror muligens hadde den størrelsen ca.

Jeg vet ikke nøyaktig....uansett;

Det dukket opp utfordringer med lengden rent praktisk, ifht stillinger. Men det var forsåvidt ikke et problem for noen av oss, det som var problemet var helt andre ting;

- Han bedrev lite forspill, og koste ALDRI etterpå

- Han stimulerte ikke klitoris

- Jeg kunne telle sekunder fra hver gang han byttet stilling(ekstremt forutsigbar)

- Det var 0% erotikk og begjær, bare kjedelig puling

- Når penis falt ut(han hadde heller ikke hard ereksjon), så lo han av meg(istedetfor å innse at det faktisk var han det skortet på, og tilrettelegge greit deretter.) Jeg lo jo ikke av hans penis, så......utrolig kleint.

- Jeg tok aldri opp saken, men jeg merket at han hadde veldig behov for å gi meg inntrykk at at kvinner flest var veldig vide - og at det sjeldent var guttene det var noe "galt" med(ergo han selv).

Når jeg så fikk ny kjæreste, som har omlag 16-17 cm, så merket jeg jo at det var forskjell rent fysisk. Ikke enorm, men jeg kjente det.

Men det jeg la aller mest merke til - var hvor deilig det var å faktisk bli kost med, pirrende forspill, kilet på ryggen etterpå - variasjon i stillinger, merke lysten mellom oss - han ville virkelig at jeg skulle ha det godt(det brydde ikke han forrige seg om), kunne ha heftig sex overalt(det ville ikke falt han andre inn), han prøvde ut nye ting - fikk meg virkelig til å føle begjær og lyst.

Og det hadde ingenting med størrelse å gjøre, det hadde noe med hans evner til seksuell kommunikasjon, og at han var langt mer sjenerøs. Rett og slett bare langt bedre i senga på ting som ikke involverte penisen hans(men han kunne også bruke den bedre, da...).

Det rare var at han med mindre penis hadde mer erfaring enn han med større(som var jomfru når vi møttes) - likevel var det altså milevis avstand mellom dem i kvalitet, selv fra aller første gang vi hadde sex(altså hans første gang).

Jeg var overbevist om at han hadde hatt sex mange ganger før - siden han var så ekstremt mye mer oppegående seksuelt enn den forrige kjæresten som jo hadde flere års erfaring.

Skrevet

Takk for mange oppmuntrende svar.

Er glad for at enkelte var ærlige og fortalte at 11 cm ikke var tilstrekkelig i mange tilfeller, men at jeg har en "sjanse" :-)

Kan også meddele at jeg har fått meg kjæreste, og for første gang hadde sex med henne igår. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo ikke vite kukstørrelesen på en mann før buksene hans kommer av, så enten drar hun med ti mann hjem hver helg og kaster ut ni, eller så har hun usedvanlig flaks. Eller mest sannsynlig, er hun dårlig til å anslå lengde.

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo ikke vite kukstørrelesen på en mann før buksene hans kommer av, så enten drar hun med ti mann hjem hver helg og kaster ut ni, eller så har hun usedvanlig flaks. Eller mest sannsynlig, er hun dårlig til å anslå lengde.

Her treffer du nok blink. Opp igjennom årene har jeg lært at kvinner er særdeles dårlige på øyemål. Og selv med målebånd går det an å jukse... ;)

Skrevet

Her treffer du nok blink. Opp igjennom årene har jeg lært at kvinner er særdeles dårlige på øyemål. Og selv med målebånd går det an å jukse... ;)

Ei jente mente engang at jeg var over 20 cm.

Haha, you wish bitch.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...