AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hei! Jeg er en gutt på 17 år. Etter å ha målt penisen min, fant jeg ut at den er 11/12 cm. Basert på hva jeg allerede vet, er normalen fra 10-20 cm, og gjennomsnittet ligger på 14-16. Ut ifra det, er det åpenbart at jeg ligger under gjennomsnittet. 1.) Er det noen mulighet for at jeg noen gang kommer til å klare å stimulere en dame? 2.) Ville du vært sammen med en med den lengden? NB: Jeg reagerer ikke negativt på latterliggjøring via humor
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Det er jo ikke lengden det kommer an på, det er tykkelsen. For lange peniser er regelrett vonde. 20 cm er altfor langt. Det som er digg med så store er at de er tykkere, men gleden forutsetter at mannen kan å bruke den. Når det kommer til små peniser: de aller fleste kvinners gledessenter er og blir klitoris. Om du tar henne i misjonær kan du jobbe med å stimulere klitorisen hennes med "skambeinet" ditt. Gni deg godt (ikke for hardt) på klitten hennes, og stimuler brystene hennes, så tenker hun ofte ikke så mye på hva som er inni Når du tar henne bakfra kommer du bedre til g-punktet, selv om du har en liten en. Klitoris må stimuleres her også, så det hyggeligste du kan gjøre mot en jente du tar bakfra er å stimulere klitten og brystene hennes. Å finne fram til riktig måte å stimulere på er ikke nødvendigvis gjort på første forsøk. Her må du prøve og feile, og SPØRRE omhvordan hun liker det underveis. Viktigere enn noe annet er å ha en så bra personlighet at hun ikke kunne brydd seg mindre om penisstørrelsen din 6
Erotisk Flukt Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Har du peiling på hennes anatomi der nede? Det som avgjør om du blir oppfatta som bra eller ikke ;-) Og topp at du har selvironi! Det er bra det -Domino 3
Norna Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Sex er egentlig en del av kjærlighetslivet og hetrofile kvinner har flerfoldige orienteringer. Ikke heng deg opp i det, eller de semittiske kjønnsforestillingene, og vær glad i det som er. 1
Gjesten Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Jada, det kommer til å gå fint. Det som er viktig for alle, uansett størrelse, er kommunikasjon. Snakk med partneren din, føl dere frem, finn ut hva hverandre liker. 3
Ssssh Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 kjæresten min har penis på ca samme lende som din, vi bruker ofte stillinger som han kan stimulere klitoris samtidig det hjelper veldig, han stimulerer ofte g-punktet mitt også for at jeg skal få mer nytelse. Han har også kjøpt dildo til meg som vi bruker inni mellom for å få litt spenning :D Jeg er veldig glad for at han ikke har noe imot å bruke dildo på meg, da får jeg kraftige vaginale orgasmer. Der er veldig spennende, jeg bruker dildoen også selv av og til når han ser på, og av og til alene. Vi har også prøvd strap-on som han har penisen sin inni, det er jo klart at han ikke får den samme nytelsen som å bare ha penisen inni skjeden, men vi liker å eksperimentere litt og utforske mulighetene vi har. Når han brukte strap-on på meg fekk eg sprute orgasme det var en fantastisk opplevelse :D men vi har også ofte vanlig sex uten dildo og strap-on. Av og til får jeg ikke orgasme da, og av og til får jeg orgasme ved hjelp av stimulering av klitoris. Jeg blir uansett fornøygd :D jeg synes ikke det har noe å si at han kjæresten min er 27 år og har en liten penis jeg elsker at han godtar den penisen han har og er villig til å bruke dildo og strap-on på meg, men jeg elsker han uansett <3 størrelsen har ikke noe å si mener jeg. du må og tenke på at du er bare 17 år, det kan skje mye enda der nede.... --Sy-- 1
Maria.91 Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 altså, jeg har hørt (på Trekant på NRK tror jeg) at jenta bare er 8-10 cm "lang" inni uansett. Og hvis det stemmer så er det jo helt care! Typen min er større enn deg (16-18 cm eller noe), og vi må passe på litt av og til så ikke han treffer "bunnen" i visse stillinger, for det kan være litt ukomfortabelt..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Vel, 11-12 cm er og blir godt under gjennomsnittet. Det kan vel ingen nekte for. Det hadde blitt i minste laget for min del. Jeg tenner rett og slett ikke på små peniser. Selv om slike peniser sikkert kan fungere for noen jenter, så er det hverken estetisk vakkert eller tilfredstillende på noen måte, i mine øyne i allefall. Men det finnes helt sikkert en god del jenter der ute som ikke bryr seg om slikt. Selvfølgelig er det personlighet og slike ting som må veie tyngst til syvende og sist, men jeg kan ikke nekte for at en liten penis ville ha vært et skår i gleden. 5
Adonis Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 kjæresten min har penis på ca samme lende som din, vi bruker ofte stillinger som han kan stimulere klitoris samtidig det hjelper veldig, han stimulerer ofte g-punktet mitt også for at jeg skal få mer nytelse. Han har også kjøpt dildo til meg som vi bruker inni mellom for å få litt spenning :D Jeg er veldig glad for at han ikke har noe imot å bruke dildo på meg, da får jeg kraftige vaginale orgasmer. Der er veldig spennende, jeg bruker dildoen også selv av og til når han ser på, og av og til alene. Vi har også prøvd strap-on som han har penisen sin inni, det er jo klart at han ikke får den samme nytelsen som å bare ha penisen inni skjeden, men vi liker å eksperimentere litt og utforske mulighetene vi har. Når han brukte strap-on på meg fekk eg sprute orgasme det var en fantastisk opplevelse :D men vi har også ofte vanlig sex uten dildo og strap-on. Av og til får jeg ikke orgasme da, og av og til får jeg orgasme ved hjelp av stimulering av klitoris. Jeg blir uansett fornøygd :D jeg synes ikke det har noe å si at han kjæresten min er 27 år og har en liten penis jeg elsker at han godtar den penisen han har og er villig til å bruke dildo og strap-on på meg, men jeg elsker han uansett <3 størrelsen har ikke noe å si mener jeg. du må og tenke på at du er bare 17 år, det kan skje mye enda der nede.... --Sy-- lol Hvis formålet ditt var å få TS til å føle seg bedre vedrørende tissen sin, tror jeg ikke dette fungerte optimalt. 4
Erotisk Flukt Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Skal man sy puter under alle som har komplekser med kroppen sin og som søker bekreftelse ved å starte en ny tråd her inne? Synes man skal være ærlig, for det viser bare mangfoldet. Hadde blitt feil å si til denne gutten at alle jenter ikke har noe imot en penis på 11 cm., for mange jenter har det. Men så har du også mange jenter som ikke bryr seg og foretrekker mindre peniser. Man kan ikke allmengjøre alle komplekser, men heller allmengjøre at nesten alle har komplekser. Det er bare naturlig. -Domino 1
Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Vel, 11-12 cm er og blir godt under gjennomsnittet. Godt under gjennomsnittet på 15? Og normalen for menn blir betegnet som 12-18 cm? At du ikke tenner på peniser under en viss størrelse er en fair deal, vi har vel alle våre greier, og kanskje du virkelig trenger de 3 ekstra cm'erne, men la oss allikevel ikke overdrive begrepene. 1
Adonis Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Skal man sy puter under alle som har komplekser med kroppen sin og som søker bekreftelse ved å starte en ny tråd her inne? -Domino Overhodet ikke, jeg vil være den siste som argumenterer for dette. Jeg syntes bare det var komisk at Dildo-dama åpenbart trodde at TS ville bli glad for hennes svar, noe jeg tviler på at han blir. 1
Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Overhodet ikke, jeg vil være den siste som argumenterer for dette. Jeg syntes bare det var komisk at Dildo-dama åpenbart trodde at TS ville bli glad for hennes svar, noe jeg tviler på at han blir. Enig i denne. Hadde dama dratt fram en dildo hver gang vi skulle ha sex, hadde jeg neppe følt meg særlig høy i hatten.
theresexoxo Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde aldri klart å vært med noen med en på 11 cm, da jeg aldri har hatt samleie med noen mindre enn 18 :-) Er nok litt hva man er vandt med fra starten 1
danbanan Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde aldri klart å vært med noen med en på 11 cm, da jeg aldri har hatt samleie med noen mindre enn 18 :-) Er nok litt hva man er vandt med fra starten Og jeg vill aldri hatt sex med en kvinne som har en slik innstilling! Det er turn off! 12
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #17 Skrevet 6. desember 2011 Ugh, 11 CM må være kjedelig. Men hvis du holder deg slank og har litt tykkelse går det sikkert fint. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #18 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde overlevd med denne lengden.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #19 Skrevet 6. desember 2011 Funker det, bare du vet hvordan du bruker den. Tykkelse er jo også bonus, men ikke ett must. Jeg testet en gang noe rart, en teskje. funka det. Kom fint og flott men den og gitt Så alt er mulig bare man treffer de rette stedene!
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2011 #20 Skrevet 6. desember 2011 Ugh, 11 CM må være kjedelig. Men hvis du holder deg slank og har litt tykkelse går det sikkert fint. Holde seg slank, men samtidig ha litt tykkelse? Hmm 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå