Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morgenstund har sitron, Zalo og fuglebæsj i munn.

10531479_10155284415620433_4997037758825

Ja, hva skal man si her?

Du er vakker og en skikkelig mann, men jeg tror du ville vært penere uten skjegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk lære seg å ikke sitere med bilder?.... :bond:



Anonymous poster hash: ea74b...04e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk lære seg å ikke sitere med bilder?.... :bond:

Anonymous poster hash: ea74b...04e

Man kan HELT fint sitere bilder. Eieren av bilde kan slette det fra sine vedlegg og det er borte. Poff. Når skal folk LÆRE seg dette?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan HELT fint sitere bilder. Eieren av bilde kan slette det fra sine vedlegg og det er borte. Poff. Når skal folk LÆRE seg dette?!

Når jeg svarer, så trykker jeg ganske enkelt på svar på posten. Jeg gidder ikke å se etter om bilder blir gjentatt eller ikke når jeg skal svare. Dette er jo ikke noe stort problem her, det er verre på klær osv, der mange bilder i rad blir gjentatt i flere poster etter hverandre.

Det å ville svare på et bilde gir jo også en mening hvis bildet gjengis på svaret. Det hadde vel vært litt verre å svare på bildeposter hvis man ikke kan henvise til bildet med det man sier.

Endret av Majott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter dette. Det er fortsatt en av mine hunder som er på profilbilde, men ikke den samme som sist

Endret av Majott
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg svarer, så trykker jeg ganske enkelt på svar på posten. Jeg gidder ikke å se etter om bilder blir gjentatt eller ikke når jeg skal svare. Dette er jo ikke noe stort problem her, det er verre på klær osv, der mange bilder i rad blir gjentatt i flere poster etter hverandre.

Det å ville svare på et bilde gir jo også en mening hvis bildet gjengis på svaret. Det hadde vel vært litt verre å svare på bildeposter hvis man ikke kan henvise til bildet med det man sier.

Det er ikke meg du trenger å svare, men AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg du trenger å svare, men AB.

Jeg svarte jo på det du skrev i ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er pen !

Tusen takk for det :) Det er du også ut fra bilder jeg har sett fra deg! Du er klassisk vakker, noe ikke mange har nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å fremstå som minst mulig nettroll; her er jeg! ...for en liten stund hvertfall. :)

Anonymous poster hash: dcc14...3a3

Endret av Tekola
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

for å fremstå som minst mulig nettroll; her er jeg! ...for en liten stund hvertfall. :)Anonymous poster hash: dcc14...3a3

wææh, var ikke meningen å være anonym. Kan en moderator fjerne mitt forrige innlegg slik at jeg har mulighet til å slette bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig look på Yme, jeg ruller frem jan thomas karakter; 9/10. Blue steel!

(fyi, jan thomas gir terningkast (0-6) )

Anonymous poster hash: 95225...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Morgenstund har sitron, Zalo og fuglebæsj i munn.

10531479_10155284415620433_4997037758825

En vakker mann bak alt skjegget og håret :)

1003516_10151559449720846_1744629419_n.j

Her er jeg og en av mine hunder. Han er den som er i profilbildet mitt.

Vakker jente :) Og nydelig hund

Endret av Godjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...