Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Oijj..uheldig med sminket i dag? Øyenbrynene var ikke pene :( Ellers pen dame

Anonymous poster hash: c5534...37c

Jeg er fornøyd jeg, følte meg pent sminket. Fornøyd med resultatet også

Går det av folk å kritisere folk i hytt og pine?!

Først "oversminket", og selvfølgelig øyenbryna...

Innlegget er blitt ryddet for AB-hets.

Nikee, mod.

Er du den samme personen som sier om øyenbrynene hennes hele tiden. Ikke vær så tøff under AB-funksjonen. Hun er nydelig.

Takk sweety pie :)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd jeg, følte meg pent sminket. Fornøyd med resultatet også

Går det av folk å kritisere folk i hytt og pine?!

Først "oversminket", og selvfølgelig øyenbryna...

Sitatet redigert for brudd på reglene.

Nikee, mod.

Jeg er faktisk enig i øyenbryn-kommentaren(e).

Du er nydelig, men du ville kledd mere naturlige bryn. Brynene dine er alt for hardt tegnet opp, og de går alt for langt inn mot neseveggen.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Endret av Nikee
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg er faktisk enig i øyenbryn-kommentaren(e).

Du er nydelig, men du ville kledd mere naturlige bryn. Brynene dine er alt for hardt tegnet opp, og de går alt for langt inn mot neseveggen.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Takk for din mening, men kan det respekteres at jeg vet hva som kler meg? Kan dog være enig i at det kan være tegnet litt for "hardt", skal ikke bortforklare det.

Og forresten, de markeres fra der øyenbrynene mine starter, om det så er nærme neseveggen.

Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for din mening, men kan det respekteres at jeg vet hva som kler meg? Kan dog være enig i at det kan være tegnet litt for "hardt", skal ikke bortforklare det.

Og forresten, de markeres fra der øyenbrynene mine starter, om det så er nærme neseveggen.

Herregud...

Jeg ser på bildene dine at du tegner opp langt utenfor hvor øyenbrynene starter og slutter.

Det gir deg dessverre et veldig hardt uttrykk i ansiktet, noe jeg synes er synd når du er så vakker som du er.

Fint at du synes det kler deg, men det er mulig ikke helt riktig. Jeg synes du ville gått fra vakker til fantastisk fin hadde du hatt mere naturlige bryn. Siden flere har kommentert det samme så tror jeg flere deler min mening.

For å presisere: Du er kjempefin! Utrolig fine øyne, helt ubeskrivelig hår, ren og jevn hud, og fin kropp (har fått med meg bilde av deg i kroppstråden).

Nå høres jeg helt skeiv ut her siden jeg er kvinne, men jeg mener det oppriktig! Du er fin, sikkert derfor jeg ergrer meg over bryna. Når man har det perfekte så er det så irriterende med det lille ene som bryter liksom.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KissKiss og LizLiz (:ler: ), skikkelig flotte damer!

Det eneste heslige med "deg" kisskiss er at du brukte

den beskrivelsen om deg selv! Du er ikke det i det hele tatt!

Haha. Jeg beskrev ikke meg sjøl som heslig, altså, men filteret/fargene på bildet. :)

Jeg vokste fra å kalle meg sjøl sånt for ganske mange år sida, heldigvis. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Jeg ser på bildene dine at du tegner opp langt utenfor hvor øyenbrynene starter og slutter.

Det gir deg dessverre et veldig hardt uttrykk i ansiktet, noe jeg synes er synd når du er så vakker som du er.

Fint at du synes det kler deg, men det er mulig ikke helt riktig. Jeg synes du ville gått fra vakker til fantastisk fin hadde du hatt mere naturlige bryn. Siden flere har kommentert det samme så tror jeg flere deler min mening.

For å presisere: Du er kjempefin! Utrolig fine øyne, helt ubeskrivelig hår, ren og jevn hud, og fin kropp (har fått med meg bilde av deg i kroppstråden).

Nå høres jeg helt skeiv ut her siden jeg er kvinne, men jeg mener det oppriktig! Du er fin, sikkert derfor jeg ergrer meg over bryna. Når man har det perfekte så er det så irriterende med det lille ene som bryter liksom.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Jo, takk og jeg setter pris på ærlig tilbakemelding.

Jeg syns allikevel det er lite hyggelig og bli bestandig hakket ned på denne måten, ikke bare provosert, men også litt lei seg rett og slett.

Jeg forstår det du(og par andre) mener om mine øyenbryn, og skjønner at de kunne vært mindre markert/skarpe--> mer naturlig.

Samtidig som jeg skrev engang tidligere, så har jeg prøvd litt forskjellig, og konkludert(om jeg kan si det sånn) med denne fasongen...

For vel prøve noe nytt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel prøve noe nytt da....

Hva med sånne bryn som ser ut som M'en i Mc.Donalds? Det er råsexy! Hehehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk og jeg setter pris på ærlig tilbakemelding.

Jeg syns allikevel det er lite hyggelig og bli bestandig hakket ned på denne måten, ikke bare provosert, men også litt lei seg rett og slett.

Jeg forstår det du(og par andre) mener om mine øyenbryn, og skjønner at de kunne vært mindre markert/skarpe--> mer naturlig.

Samtidig som jeg skrev engang tidligere, så har jeg prøvd litt forskjellig, og konkludert(om jeg kan si det sånn) med denne fasongen...

For vel prøve noe nytt da....

Dine er veldig fine som de er, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk og jeg setter pris på ærlig tilbakemelding.

Jeg syns allikevel det er lite hyggelig og bli bestandig hakket ned på denne måten, ikke bare provosert, men også litt lei seg rett og slett.

Jeg forstår det du(og par andre) mener om mine øyenbryn, og skjønner at de kunne vært mindre markert/skarpe--> mer naturlig.

Samtidig som jeg skrev engang tidligere, så har jeg prøvd litt forskjellig, og konkludert(om jeg kan si det sånn) med denne fasongen...

For vel prøve noe nytt da....

Det jeg liker best er hvordan alle som kommer med så velmenende råd og som er så omsorgsfulle og gir så mye av seg selv, - er bestandig anonyme har du lagt merke til det?

Er det ikke rart? Disse menneskene med uendelig med sympati og godhet og evig snillhet velger alltid å være anonyme. De haker av for anonym før de svarer.

Ikke la deg påvirke av mennesker som ikke står frem er mottoet mitt. Tro på deg selv. Spør heller om å se øyebryna til hun anonyme snille mennesket?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg har sett bilde av waco et sted: :wow:

Sleng opp et bilde til her da!

Anonymous poster hash: ace2f...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg har lagt ut bilde her før, men tror jeg var passelig nysminka og uthvilt da, så da følger jeg opp med trøtt, sur (men med et tappert smil :ler: ), og ekstremt glad for å endelig ha fått unger i seng. :nigo: Med husmorhår, joggebukse og heslig filter attpåtil!

Du er sånn "Se 2 ganger, ikke stirr" pen. Man er i butikken og ser en pen kvinne, så man går litt omveier i butikken for å ta en ekstra titt så man ikke skal bli tatt for å stirre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå høres jeg helt skeiv ut her siden jeg er kvinne, men jeg mener det oppriktig! Du er fin, sikkert derfor jeg ergrer meg over bryna. Når man har det perfekte så er det så irriterende med det lille ene som bryter liksom.

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

Men hvorfor skal det være viktigere å bli oppfattet som fantastisk fin i andres øyne, enn å prøve seg frem med stiler en selv liker? Jeg syns slike holdninger forsterker en ide om at det er kjempeviktig å se fin ut i andres øyne. Og det er allerede alt for mye fokus på utseende idag. Det fins andre ting som er viktige. Utseende er noe man kan eksperimentere med innenfor rimelighetens grenser og bruke for å utrykk egen personlighet.

Anonymous poster hash: f19eb...e5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk ikke å se bilde av deg kisskiss....

Anbefaler å ikke ha et liv utafor KG, det pleier p være effektivt når det gjelder å få med seg ting! :nigo:

Eller bare ha KG på telefonen, sånn at du kan oppdatere Mine innlegg hver gang du har et ledig minutt, sånn som visse andre muligens gjør ...

Jeg kan sende deg på PM, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Anbefaler å ikke ha et liv utafor KG, det pleier p være effektivt når det gjelder å få med seg ting! :nigo:

Eller bare ha KG på telefonen, sånn at du kan oppdatere Mine innlegg hver gang du har et ledig minutt, sånn som visse andre muligens gjør ...

Jeg kan sende deg på PM, jeg.

Hehe...vanskelig å få med seg allt vetu :)

Tar gjerne en titt på et bilde jeg...er nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Å gi "konstruktiv" kritikk av andres utseende er egentlig en uting. Har man ikke noe pent å si så kan man holde munn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Godt gjort å både slenge kyss og flippe folk av på en og samme gang. :Knegg:

Det var poenget 😂😂😂

Får nå se hvor mange kommentarer det kommer på bryna?

Enda jeg faktisk ikke har brukt blyant i det hele tatt og kun brynskygge.

Det er heller ikke godt nok skal du se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...