Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et par uker siden, på dress-shopping med min far. Dress til han altså...Det var så spennende at man rent gikk i barndommen, og begynte å ta bilde av seg selv i speilet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kun jeg som skjønte at dette var for at vitsen var tørr? Kreativt!

hahahaaaa :hoho:

Nå skjønte jeg den!

Er litt treig gitt.....Men applaus til deg Yme for din uendelige kreative fantasi :klappe:

Selv om vitsen min var tørr, tipper jeg dette heller var en spøk tilbake fra Yme. Det du ser er Wonders' tårer, fordi hun faktisk tok seg nær av at hun lignet på en hånd.

Dommer!? (Dvs. Yme)

Jeg prøvde å fukte spøken, ved å helle vann på den. Jeg som plasserte dråpene så nøye og alt, så Va det ingen som tog'an :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å fukte spøken, ved å helle vann på den. Jeg som plasserte dråpene så nøye og alt, så Va det ingen som tog'an :cry:

Da tok både Fysikeren og Noz den, dommeren har talt! Jeg tahahahahapte :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større bilde, uten sminke:

Du har veldig pene øyne, også likte jeg leppene dine. Hva er den stjerna der til?

Da tok både Fysikeren og Noz den, dommeren har talt! Jeg tahahahahapte :grine:

Men hvorfor gråter du da? Du burde jo ha vendt deg til, og egentlig begynt å forvente, å tape by now, JUUUUUSER! Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor gråter du da? Du burde jo ha vendt deg til, og egentlig begynt å forvente, å tape by now, JUUUUUSER!

Kjeften, jævla Nansens gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har veldig pene øyne, også likte jeg leppene dine. Hva er den stjerna der til?

Men hvorfor gråter du da? Du burde jo ha vendt deg til, og egentlig begynt å forvente, å tape by now, JUUUUUSER!

Tusen takk. :sjenert:

Ingenting spesielt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg prøvde å fukte spøken, ved å helle vann på den. Jeg som plasserte dråpene så nøye og alt, så Va det ingen som tog'an :cry:

trudde det var sæd, eg

edit: skulle forestille sæd

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par uker siden, på dress-shopping med min far. Dress til han altså...Det var så spennende at man rent gikk i barndommen, og begynte å ta bilde av seg selv i speilet.

Er du virkelig bare 165 høy?

Pent bilde, selv om jordansmilet ditt er enda finere :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften, jævla Nansens gutt.

Helt uprovosert! Heks ass :(

Tusen takk. :sjenert:

Ingenting spesielt egentlig.

Men er det noe du har på deg, eller er det satt på bildet etterpå?

trudde det var sæd, eg

edit: skulle forestille sæd

Sæden min er da mye mer fyldig enn det der. SKAM!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du virkelig bare 165 høy?

Pent bilde, selv om jordansmilet ditt er enda finere :):blomst:

Hahaha, hvordan i alle dager vet du det? Det er jo mulig jeg har sagt det en gang, jeg husker bare rundt 10-20 % av de uviktige tingene jeg sier. Uansett, takk skal du ha! Du vet, man kan ikke vise tanngarden på ethvert bilde, da blir det jo kjedelig i lengden

Helt uprovosert! Heks ass :(

Du vet, Ymis, det er sånn jeg er. Deler ut slag fra høyre og venstre, når du minst venter det. Inshill! (Som noen i en annen tråd trodde betydde "om gud vil" på arabisk. Jauda, sånn går no dagan).

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...