Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mangler du sosiale antenner?

Øh, hun spørte et vanlig spørsmål? Hva er det for et slags svar?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, hun spørte et vanlig spørsmål? Hva er det for et slags svar?

Om du virkelig lurer på slikt så ta det privat eller i en tråd som omhandler et slikt tema. Å spørre voksne menn helt utav det blå om de bor hjemme hos foreldrene sine er dårlig cotyme.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig lurer på slikt så ta det privat eller i en tråd som omhandler et slikt tema. Å spørre voksne menn helt utav det blå om de bor hjemme hos foreldrene sine er dårlig cotyme.

Beklager, mente ikke å støte noen. Jeg har ingen anelse om hvem denne brukeren var, oppfattet det bare som at familien skulle kjøpe hund og siden foreldrene hans hadde besøkt hunden lurte jeg på om han bodde sammen med de.

At han er en voksen mann visste jeg ingenting om, tenkte kanskje han var 20 ellerno.

Siden tråden ligger under skikk snakk og det snakkes masse om andre ting her, blandt annet om denne hunden han skulle få seg så antok jeg det var greit å spørre.

Grunnen til spørsmålet var egentlig i forhold til at det blir trist når man flytter ut og hunden blir igjen hos foreldrene.

Jeg bodde hjemme til jeg var 24, og da hadde vi hatt hund i 3 år. Det var rimelig leit å flytte fra hunden.

Prøver å bli med i samtalene med gjevne mellomrom, men det skal ikke være enkelt :)

Endret av langbein86
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig lurer på slikt så ta det privat eller i en tråd som omhandler et slikt tema. Å spørre voksne menn helt utav det blå om de bor hjemme hos foreldrene sine er dårlig cotyme.

Det er vel opp til han, og ikke deg? :klo: Vil han ikke svare på det spørsmålet, så er det da ikke verre enn å ikke svare? Synes det var merkelig at du mener hun plutselig ikke skulle hatt sosiale antenner bare på grunn av et så enkelt spørsmål.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, ser brukeren har skrevet alderen sin når man går inn på profilen. My bad, skal sjekke nøyere før jeg plumper ut med ting neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til han, og ikke deg? :klo: Vil han ikke svare på det spørsmålet, så er det da ikke verre enn å ikke svare? Synes det var merkelig at du mener hun plutselig ikke skulle hatt sosiale antenner bare på grunn av et så enkelt spørsmål.

Langbein plumpet uvitende uti og da er hun unnskyldt. Men hvis du er så lite sosialt tilpasset at du synes den type spørsmål alltid er greit kan du umulig være en stor hit i sosiale lag. Du da, har du mange venner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langbein plumpet uvitende uti og da er hun unnskyldt. Men hvis du er så lite sosialt tilpasset at du synes den type spørsmål alltid er greit kan du umulig være en stor hit i sosiale lag. Du da, har du mange venner?

Så lite sosialt tilpasset faktisk. Det hadde kanskje vært greit hadde hun spørt i spør-en-bruker-tråden da eller? Har sett mer personlige spørsmål der, for å si det sånn. For meg er det bare en bagatell, så vi er nok ganske forskjellige der ja. Jeg personlig synes det er helt spesielt at noen kan reagere på den måten, ved at noen bare spør et enkelt spørsmål som ikke er til seg selv en gang. Vil ikke personen svare, så er det bare å la vær. Ingen er tvunget til noe her inne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke et unaturlig eller plumpt spørsmål når han sier VI skal få hund om x uker. FORELDRENE mine har besøkt den osv..

Det er jo guybrush som gjør dette til noe nedsettende! Det er da ganske vanlig å bo hjemme hos foreldre i 20-åra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler du sosiale antenner?

Tja, er det virkelig så uvanlig å stille et slikt spørsmål når brukeren selv uttrykker at "vi skal få en hund om 14 dager" og at "foreldrene besøkte hunden for fire uker siden"? Jeg syns det er mer uforskammet å indikere på at brukeren mangler sosiale antenner på grunn av slik uskyldig kommentar, som du misforsto.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men bor bare 15 min fra dem

Oki, mente ikke noe frekt med spørsmålet. Du ser kanskje at det ble en liten debatt rundt det, og jeg har skrevet hvorfor jeg spurte :)

Lykke til med hunden forresten, den ser supersøt ut. Får hund til høsten selv, så er litt engasjert i slikt om dagen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Oki, mente ikke noe frekt med spørsmålet. Du ser kanskje at det ble en liten debatt rundt det, og jeg har skrevet hvorfor jeg spurte :)

Lykke til med hunden forresten, den ser supersøt ut. Får hund til høsten selv, så er litt engasjert i slikt om dagen :)

Men for å svare, vi hadde en annen hund når jeg bodde hjemme og ja, det ble trist å flytte fra hun, det eneste jeg egentlig savnet fra å bo hjemme, men jeg var jo innom og hilste på henne minst en gang i uka da. men fremdeles det å ikke ha henne i senga på moringen var et stort savn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å svare, vi hadde en annen hund når jeg bodde hjemme og ja, det ble trist å flytte fra hun, det eneste jeg egentlig savnet fra å bo hjemme, men jeg var jo innom og hilste på henne minst en gang i uka da. men fremdeles det å ikke ha henne i senga på moringen var et stort savn.

Ja jeg vet hvordan det er :( drar ofte hjem bare for å kose med hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette bildet er tatt i dag, skulle bare sjekke brunfargen etter et par timer i sola:

ps. kan røpe alderen min med det samme, jeg er født i 1951.

Flott du er :)

Edit: Flott du også er Guilty. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...