Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Så koselig og fint bilde Silvermist! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i skjørtet ditt, det var så fint? :)

Tusen takk! Det har jeg kjøpt i Hellas, så da må du reise langt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Det har jeg kjøpt i Hellas, så da må du reise langt :(

Haha, det blir litt upraktisk! Får se om jeg finner noe lignende litt nærmere, er så glad i lange deilige skjørt om sommeren :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det blir litt upraktisk! Får se om jeg finner noe lignende litt nærmere, er så glad i lange deilige skjørt om sommeren :)

Ja, det er utrolig behagelig å gå med sånne skjørt, luftig og godt :) Du kan jo dra, ta det som ferie og shopping i ett!

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært heldig med genene du!

Det var da hyggelig sagt! Men jeg er ikke heldig med Lotto, det hadde gjerne vært mer matnyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet er tatt i dag, skulle bare sjekke brunfargen etter et par timer i sola:

Endret av hjertesukka
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Så koselig og fint bilde Silvermist! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i skjørtet ditt, det var så fint? :)

Jeg så bare på profilbildet ditt å gikk utfra at det var en mannlig bruker. Det holdt jo på å rable for meg.

Dette bildet er tatt i dag, skulle bare sjekke brunfargen etter et par timer i sola:

ps. kan røpe alderen min med det samme, jeg er født i 1951.

Jeg ville heller trodd 1971.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå veldig kjekk da, herr Heftig. Takk, takk. :danse:

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette bildet er tatt i dag, skulle bare sjekke brunfargen etter et par timer i sola:

ps. kan røpe alderen min med det samme, jeg er født i 1951.

Du er en flott dame som er med på å avlive de unges (mange av dem) forestillinger om at når man har nådd en viss alder, er gyngestolen og strikketøy eneste alternativ :biggrin: .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra onsdag. Og det blir som alltid slettet rimelig kjapt ;)

Kan jeg låne dette bilde til et maleri? Tenkte jeg skulle lage et portrett av en JÆVLA SØPPELDYNGE skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg låne dette bilde til et maleri? Tenkte jeg skulle lage et portrett av en JÆVLA SØPPELDYNGE skjønner du.

Jeg ser det for meg, henger på et kunstmuseum:

"Søppeldynge" av Tjokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare på profilbildet ditt å gikk utfra at det var en mannlig bruker. Det holdt jo på å rable for meg.

Haha, var ikke det sist jeg sjekka nei ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en flott dame som er med på å avlive de unges (mange av dem) forestillinger om at når man har nådd en viss alder, er gyngestolen og strikketøy eneste alternativ :biggrin: .

Jepp! Akkurat det jeg tenkte og. - At man trenger ikke gåstol riktig ennå og greier sånn noenlunde å følge med på dataverden etc. Takk skal du ha! Tror du med ditt bilde er med på å kvele noen sånne myter du og? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bildet er tatt i dag, skulle bare sjekke brunfargen etter et par timer i sola:

ps. kan røpe alderen min med det samme, jeg er født i 1951.

Wow! Du ser flott ut! Ville bommet med minst et tiår (til din fordel), om jeg skulle gjettet på alderen, ser jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det for meg, henger på et kunstmuseum:

"Søppeldynge" av Tjokken.

Tenk at du kaller meg sånne slemme ting, heeelt uprovosert! :-O :-O :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jepp! Akkurat det jeg tenkte og. - At man trenger ikke gåstol riktig ennå og greier sånn noenlunde å følge med på dataverden etc. Takk skal du ha! Tror du med ditt bilde er med på å kvele noen sånne myter du og? :biggrin:

Jeg har jo lagt ut ansiktsbilde og hm, torso. Jeg har tatt bilder av meg selv med webkamera, men da er det problematisk å få til noe i helfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den vi skal få om 14 dager, eller mindre, er vel 6 uker nå. foreldrene mine besøkte den for 4 uker siden og da var den LITEN og hadde så hvit opnet øynene

Bor du sammen med foreldrene dine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...