Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes også sminken til Madeleine var pen! Men ho er pen, og kledde sminken bra.

Når det kommer til håret hennes er jeg enig med de som sier det ser litt overbleket ut. Det er mindre pent, men hun kler den lyse fargen likevel.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Kan legge ut bilde av meg igjen en liten stund

Føler meg litt smårips

Du ser ung ut.

Du trenger en klipp! Kan neppe ha vært innom militæret. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

True Khaleesi og KaDust: herligland for noen søte kvinnemennesker dere er!! :blomst:

Dere er pene dere også!! :D

Men jeg syns det er litt feil å si at håret er overbleket, med tanke på at jeg faktisk hadde den hårfargen (sånn omtrent) når jeg var yngre. Og det var min ekte farge. Det er de siste 7-8 årene at jeg har blitt mørkere og mørkere og mørkere :sukk: og da var det fram med hårfarge! :P hehe

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Du ser ung ut.

Du trenger en klipp! Kan neppe ha vært innom militæret. :fnise:

Jeg er ung og ja. Jeg har allerede fått klipt meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Khaleesi og KaDust: herligland for noen søte kvinnemennesker dere er!! :blomst:

Dere er pene dere også!! :D

Men jeg syns det er litt feil å si at håret er overbleket, med tanke på at jeg faktisk hadde den hårfargen (sånn omtrent) når jeg var yngre. Og det var min ekte farge. Det er de siste 7-8 årene at jeg har blitt mørkere og mørkere og mørkere :sukk: og da var det fram med hårfarge! :P hehe

Hehe. Mange unger som har hvitt hår som barn, jeg og søstra mi iblant dem. Men pigmentene i håret endrer seg når vi vokser til (hos de fleste hvertfall), og man ser jo på hårets slitasje også at det blir bleket. :P Men fargen kler deg jo, hadde håret sett sunnere ut så hadde det ikke sett så overbleket ut heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jeg er ung og ja. Jeg har allerede fått klipt meg :-)

Vent til førstegangstjenesten inntreffer.

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Hehe. Mange unger som har hvitt hår som barn, jeg og søstra mi iblant dem. Men pigmentene i håret endrer seg når vi vokser til (hos de fleste hvertfall), og man ser jo på hårets slitasje også at det blir bleket. :P Men fargen kler deg jo, hadde håret sett sunnere ut så hadde det ikke sett så overbleket ut heller :)

Ja, jeg vet at håret mitt er veldig slitt :sukk:, men det har seg sånn at jeg fant ut en dag at "hei, nå vil jeg bli brunette!" så jeg gikk til min frisør å farget håret. Jeg likte ikke resultatet og ville bli blond igjen. Det var da håret ble slitt. Var ikke det før jeg farget fra brunt til blondt.. :sukk: :sukk: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Kan legge ut bilde av meg igjen en liten stund

Føler meg litt smårips

Søt!

Endret av True Khaleesi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at håret mitt er veldig slitt :sukk:, men det har seg sånn at jeg fant ut en dag at "hei, nå vil jeg bli brunette!" så jeg gikk til min frisør å farget håret. Jeg likte ikke resultatet og ville bli blond igjen. Det var da håret ble slitt. Var ikke det før jeg farget fra brunt til blondt.. :sukk: :sukk: :sukk:

Jeg har gjort det samme. :P Men jeg farget det naturlig og lot det vokse ut igjen, og kuret for harde livet. Så nå er det ikke så slitt lenger likevel. :P Men farger du over hele håret eller bare ettervekst når det har vokst litt? For det kan fort se mindre slitt ut om du bare tar etterveksten når den kommer (og frisørfarge lager ikke like synlig slitasje på håret som blekemiddel hjemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SemperFi

Herlig, moderator drar tråden offtopic.

Kunne jeg ha plusset meg selv nå, ville jeg faen med plusset meg selv akkurat nå!

Endret av SemperFi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Herlig, moderator drar tråden offtopic.

Kunne jeg ha plusset meg selv nå, ville jeg faen med plusset meg selv akkurat nå!

Slike tråder burde egentlig hete "Off-Topic-tråden!".

Blir alltid snikk-snakk og avsporinger i slike tråder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madelene1

Jeg har gjort det samme. :P Men jeg farget det naturlig og lot det vokse ut igjen, og kuret for harde livet. Så nå er det ikke så slitt lenger likevel. :P Men farger du over hele håret eller bare ettervekst når det har vokst litt? For det kan fort se mindre slitt ut om du bare tar etterveksten når den kommer (og frisørfarge lager ikke like synlig slitasje på håret som blekemiddel hjemme)

Jeg har fast frisør som jeg går til og hun farger kun etterveksten.

Kurer for harde livet jeg også. I begynnelsen (rett etter jeg gikk fra brunt til blondt var det så ille at litt av håret knakk!!

Jeg spurte da frisøren min om jeg skulle gå får en mørkere variant av blondt men hun rådet meg til å bare ha den fargen jeg har (hun vet vel at jeg hadde blitt misfornøyd med en annen farge, selv om det knakk litt med den lyse).

Hun viste meg kurer på nett som jeg kunne kjøpe for å "redde" håret. Akkurat nå bruker jeg en spesial shampoo (husker ikke hva den heter akkurat nå). Etter at shampooen er vasket ut tar jeg i en kur som skal sitte i håret i 10 min. Den inneholder Kamomill, vete protein, jojoba og aloe vera. Etter at den har virket ferdig, bruker jeg en helt vanlig balsam. Håret lar jeg tørke i håndkleet (ikke alltid. Noen ganger kommer hår føneren frem). Når håret så og si er tørt tar jeg Mythic Oil i håret før jeg børster det. Og håret har nå har nytt (som er farget så klart) hår vokst til en lengde som ca er rett under ørene. Det håret er ganske så glatt og sunt. Men om jeg drar fingrene enda lengre ned, så kjenner jeg at håret er tørt og slitt.. :sukk: Men det er heldigvis på bedringens vei!! Woohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det da. Men vi får slutte å avspore så folk ikke klikker i vinkel her. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det er bra det da. Men vi får slutte å avspore så folk ikke klikker i vinkel her. :gjeiper:

Hehe, ja ser at det er noen som har kommentert det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Madelene1 ser bimbo ut og det må da være lov å bruke litt mer sminke enn det man gjør til vanlig på nyttårsaften vel :) Sminken var kjempe fin. Jeg synes du har en fin hårfarge og er veldig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...