Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

jeg synes du ser pen ut madeleine, men jeg tror du er enda penere uten all den sminken, og om du evt ikke hadde bleket håret ditt så mye :jepp: men det er jo bare min mening da :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jeg synes du ser pen ut madeleine, men jeg tror du er enda penere uten all den sminken, og om du evt ikke hadde bleket håret ditt så mye :jepp: men det er jo bare min mening da :)

Helt enig med deg.

Altfor mye babe/barbie/bimbo over sminken og håret.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo på den annen side helt normalt å se litt ekstra "glam" ut på nyttårsaften da :) Men for øvrig enig i det som er sagt, kjempesøt og pen!!

Tar med et bilde av meg og kjære bror fra julaften :D

post-29649-0-81056100-1325454864_thumb.j

Endret av HedvigR
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Men er jo på den annen helt side å se litt ekstra "glam" ut på nyttårsaften da :) Men for øvrig enig i det som er sagt, kjempesøt og pen!!

Tar med et bilde av meg og kjære bror fra julaften :D

Du har så fiiint hår :rodmer:

Og Broren din er kjekk :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er jo nyttårsaftenbilde og Madelene har vel pyntet seg litt ekstra. Jeg er heller ikke fan av for mye sminke og jåleri, men på en nyttårsaften synes jeg det må være lov å slå seg løs og dolle seg skikkelig opp :) Dessuten så håret sunt ut i motsetning til mange falske blondiner med tørt stråhår. Jeg vil tro Madelene roer ned litt på dollesakene til vanlig, og at dette er festlooken hennes. Alt til sin tid, tenker jeg.

Jeg er nesten litt misunnelig på dem som er så flink til å sminke seg og pynte seg, da jeg som oftest alltid ender med bare litt sminke og et greit antrekk. Jeg er generelt ganske dårlig til å pynte meg... :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har så fiiint hår :rodmer:

Og Broren din er kjekk :sjenert:

Tusen takk :D Han er en dugandes god bror skal jeg si deg!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

jeg synes du ser pen ut madeleine, men jeg tror du er enda penere uten all den sminken, og om du evt ikke hadde bleket håret ditt så mye :jepp: men det er jo bare min mening da :)

(hehe, viste at det kom)

Vel, er det nyttårsaften så er det nyttårsaften. Da er det full pyntings!

Og se to sider tilbake, så ser du at jeg ikke bruker like tung sminke der.

Er kun når jeg pynter meg ekstra. :)

Endret av Madelene1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det er jo nyttårsaftenbilde og Madelene har vel pyntet seg litt ekstra. Jeg er heller ikke fan av for mye sminke og jåleri, men på en nyttårsaften synes jeg det må være lov å slå seg løs og dolle seg skikkelig opp :) Dessuten så håret sunt ut i motsetning til mange falske blondiner med tørt stråhår. Jeg vil tro Madelene roer ned litt på dollesakene til vanlig, og at dette er festlooken hennes. Alt til sin tid, tenker jeg.

Jeg er nesten litt misunnelig på dem som er så flink til å sminke seg og pynte seg, da jeg som oftest alltid ender med bare litt sminke og et greit antrekk. Jeg er generelt ganske dårlig til å pynte meg... :gjeiper:

Nettopp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Jeg syns Madelene ble kjempefin jeg :)

Åh, takk! Kjempe pen du også! :) Misunner det fine smilet ditt. :)

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...