Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

@Funky Monkey: Jeg likte håret ditt. Veldig fin fargelegging (jeg aner ikke hva man skal kalle det), og du kler deg veldig fint. Men jeg må si det er vanskelig å bestemme alderen din siden du myser. Kan være alt fra 19 til 36 (håper ikke du ble fornærmet nå).

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest funky_monkey

Takk for komplimenter, folkens!

Jeg er 27, Heftig, og neida, blir ikke fornærmet. Neste gang får jeg legge ut et bilde der jeg ikke myser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*poof*

Nå skulle jeg sjekke hvordan hun som går for å være klåfingra under roligdans så ut, også fjerna du det bare et par minutter før jeg fikk sjekka.

Endret av Drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooog dreamdrops! det røde håret kler deg!

jeg synes nok ikke det var like gedigen forandring som

andre her, men den forandringen som er er ihvertfall en fryd for øyet!

Oo, er det flere her som har gjennomgått en stor hårforandring? :) Ikke det at det er om å gjøre å ha en størst forandring da, Noz ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Oo, er det flere her som har gjennomgått en stor hårforandring? :) Ikke det at det er om å gjøre å ha en størstdet forandring da, Noz ;)

vettke..jeg bør nok ikke legge ut om hva jeg mener, siden det ville blitt en for stor avsporing, men bare for å gjøre det kort og enkelt: Jeg synes ikke å skrifte hårfarge til en såpass vanlig farge er noen stor forandring, men ikke misforstå meg: det var tøft gjort siden du tydeligvis ikke er så vant til å leke med håret ditt og det var en knallfin farge til deg! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vettke..jeg bør nok ikke legge ut om hva jeg mener, siden det ville blitt en for stor avsporing, men bare for å gjøre det kort og enkelt: Jeg synes ikke å skrifte hårfarge til en såpass vanlig farge er noen stor forandring, men ikke misforstå meg: det var tøft gjort siden du tydeligvis ikke er så vant til å leke med håret ditt og det var en knallfin farge til deg! :jepp:

Skjønner egentlig ikke helt hva du vil med det du skriver :P Men det får være det samme! For meg var det en megaforandring, men jeg er også megafornøyd :strix:

Beklager off topic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[borte, som et portrett av munch]

ex ba meg ta et bilde av meg selv så hun hadde noe pent å se på. og jeg er jo vanvittig lydig, jeg!

Endret av JackCrews
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

ex ba meg ta et bilde av meg selv så hun hadde noe pent å se på. og jeg er jo vanvittig lydig, jeg!

Hvorfor bruker du kjedelig honkle når du har en tøff shemag liggende et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bruker du kjedelig honkle når du har en tøff shemag liggende et sted.

er dette en utfordring? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

317917_10151389990606605_1456873995_n.jpg

ex ba meg ta et bilde av meg selv så hun hadde noe pent å se på. og jeg er jo vanvittig lydig, jeg!

Tid for å dra over speilet, JACK! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for å dra over speilet, JACK! :laugh:

Heyheyhey, jeg delte hus med min bror! Tidenes slask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du kjedelig honkle når du har en tøff shemag liggende et sted.

20130116_163022.jpg

Alt for å glede deg, beibe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...