Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bandit, nå snoker du mye her - skal ikke damene her få et bilde av deg også igjen? ;)

Jo, det er vel på tide at jeg poster et nytt bilde. Er vanligvis alltid bak kameraet selv. Men jeg må få tatt et nytt et. Kan ikke resirkulere gammal moro, vet du.... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er vel på tide at jeg poster et nytt bilde. Er vanligvis alltid bak kameraet selv. Men jeg må få tatt et nytt et. Kan ikke resirkulere gammal moro, vet du.... :ler:

jeg resirkulerer en masse jo! ^^

jeg var i ferd med å legge ut et blodferskt bilde av meg i uniform på setermoen, men jeg besinnet meg - håret til james may er ikke spesielt sjarmerende, ei heller på meg.

cavali: SØT!

Endret av JackCrews
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg resirkulerer en masse jo! ^^

jeg var i ferd med å legge ut et blodferskt bilde av meg i uniform på setermoen, men jeg besinnet meg - håret til james may er ikke spesielt sjarmerende, ei heller på meg.

cavali: SØT!

:ler: Joda, jeg ser den. Men Captain Slow er jo bare konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for mitt aller første dykk i Rødehavet for noen dager siden :-)

(Iallefall nesten klar, det ble litt skummelt da jeg kom i vannet :fnise: men, det var sykt kult når jeg klarte å slappe av og nyte det)

post-10530-0-25346000-1356901732_thumb.j

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar for mitt aller første dykk i Rødehavet for noen dager siden :-)

(Iallefall nesten klar, det ble litt skummelt da jeg kom i vannet :fnise: men, det var sykt kult når jeg klarte å slappe av og nyte det)

Må ha vært litt av en opplevelse ja! Søt jente er du og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg kjeder meg så her tar vi et skammens kapitell fra da jeg var 20 :P

Åååh, sånn ca sånn så de guttene jeg var forelska i tidlig på 2000-tallet ut :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg informere deg med at du er en skikkelig søt jente! 10/10 would hug!

Søte Calavi! :rodmer:

Jeg spiller trompet.

Og Cavalli, du var jo kjempesøt.

Så utrolig vakker jente! :laugh:

jeg resirkulerer en masse jo! ^^

jeg var i ferd med å legge ut et blodferskt bilde av meg i uniform på setermoen, men jeg besinnet meg - håret til james may er ikke spesielt sjarmerende, ei heller på meg.

cavali: SØT!

Du var fryktelig søt og pen, Calavi! :D

Tusen takk, så gode dere er :rodmer:

Det bør nevnes at dette er noen år siden. Jeg er ikke lenger blond og jeg har blitt litt rundere i ansiktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, så gode dere er :rodmer:

Det bør nevnes at dette er noen år siden. Jeg er ikke lenger blond og jeg har blitt litt rundere søtere i ansiktet :fnise:

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...