Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det her virker litt skummelt, får se hvor lenge jeg tør dette :)

Endret av Cupcake92
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule psycho Pathos i kveld x)

Jeg syns du skal øve inn det uttrykket der, så det blir det normale "slappe av"-ansiktet ditt :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme: Hvis jeg gjør det lenge nok, kanskje jeg blir sånn :O Det de sa da jeg var liten.. :)

Cupcake92: Du er søt ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme: Hvis jeg gjør det lenge nok, kanskje jeg blir sånn :O Det de sa da jeg var liten.. :)

Cupcake92: Du er søt ^^

Du må jo ikke feige ut da! Bildet ditt var jo kjempekult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purelove

Man må bo i denne tråden! :fnise:

ja faktisk, det må man :P folk fjerner jo bildene sååå fort! haha men jeg har gjort det selv så jeg skal ikke snakke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faktisk, det må man :P folk fjerner jo bildene sååå fort! haha men jeg har gjort det selv så jeg skal ikke snakke :D

Føles jo litt skummelt å skulle ha et bilde av seg selv liggende oppe så lenge, men hva gjør man ikke i disse juletider for å glede ^^

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faktisk, det må man :P folk fjerner jo bildene sååå fort! haha men jeg har gjort det selv så jeg skal ikke snakke :D

jeg har baller/lite vett (stryk det som ikke passer) og har da latt mitt bilde med grå hår og morra-tryne henge her lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Siden vakre Gjest gledet oss igjen så kan man vel dele et snapshot fra kvelden igår/natten.

*snip*

Edit: Endret størrelse, - det får være grenser for invasjon av folks privatliv på en søndag :lol:

Endret av Lille-pus
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...