Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest DrManhattan

Kom tilfeldigvis over denne tråden, er egentlig litt skeptisk til det å legge ut bilde av meg selv, men, men.. Kan vel gi det et forsøk, håper ingen siterer bildet :)

Vel, det er meg..

Edit: Ja jeg har enorme øyne.

veldig trist jeg ikke fikk se deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilfeldigvis over denne tråden, er egentlig litt skeptisk til det å legge ut bilde av meg selv, men, men.. Kan vel gi det et forsøk, håper ingen siterer bildet :)

Vel, det er meg..

Edit: Ja jeg har enorme øyne.

snufs fikk ikke se deg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trist jeg ikke fikk se deg

snufs fikk ikke se deg :grine:

Dere har ikke gått glipp av noe :)

Endret av Scampi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det tror jeg ikke! Du er for pen til å kjede deg!

jeg kan bekrefte at det ikke er mulig. jeg kjeder dritten ut av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke gått glipp av noe :)

åååååå du er jo dødsfin jente. Jo jeg hadde gått glipp av noe, men tusen takk for at du viste det igjen :)

Og jeg liker øynene dine veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bekrefte at det ikke er mulig. jeg kjeder dritten ut av meg

kjedelig å kjede seg så man bare kjedespiser og blir kjedelig tjukk som er kjedelig å trene av seg

Endret av Kristian78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg legge ut en liten digresjon her, når det kommer til komplimenter er de like hyggelige å høre fra hvem som helst eller er det av og til noen du helst ikke vilø ha komplimenter fra?

Nå har ikke jeg lagt ut bilde, men jeg ser på enkelte kommentarer og tenker at de ikke er mer verdt enn dasspapir. Så jeg ville nok sagt ja, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Nå har ikke jeg lagt ut bilde, men jeg ser på enkelte kommentarer og tenker at de ikke er mer verdt enn dasspapir. Så jeg ville nok sagt ja, hehe.

Jeg synest toalettpapir er blitt dyrt

Uansett, så det du sier er at noen ikke burde si gode ting om et bildet de likte?

PS hvorfor har du bildet av Grinchen og ikke Ebenezer Scrooge ved siden av 'Bah, Humbug'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Nå har ikke jeg lagt ut bilde, men jeg ser på enkelte kommentarer og tenker at de ikke er mer verdt enn dasspapir. Så jeg ville nok sagt ja, hehe.

Mine komplimenter er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synest toalettpapir er blitt dyrt

Uansett, så det du sier er at noen ikke burde si gode ting om et bildet de likte?

PS hvorfor har du bildet av Grinchen og ikke Ebenezer Scrooge ved siden av 'Bah, Humbug'?

Fordi jeg liker å få det meste ut av ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...