Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Veldig pen! Kan jeg lukte på håret ditt? :nigo:

Hehe.. Tja, jeg kan jo alltids vente med å vaske det noen uker for så å vrenge fettet ut av håret og oppi en beholder og sende det, ellers så kan jeg klippe en lokk og sende i posten. Fikk btw høre da jeg var liten av de andre barna ute i gata at jeg hadde gullhår, de sprang etter meg og spurte om å få noen lokker til å lage smykker, så det kan jo bli lønnsomt for meg om jeg sender litt av håret til deg, gull Adam :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble tatt bilde av en del ganger i går, vi prøvde å få til litt kunstneriske bilder.

*Snip*

Eh, snakker vi lunsj eller? :P

Neida, men du så passe hunk ut på det bildet der, Gunfreak. Du har nok fått enda flere beundrere på forumet med det bildet der vil jeg tippe. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Tusen takk for de hyggelige komentarene og hyggelige smiliene, men som nevnt bilde var bare random flaks og får meg til å se bedre ut en jeg gjør i virkligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tusen takk for de hyggelige komentarene og hyggelige smiliene, men som nevnt bilde var bare random flaks og får meg til å se bedre ut en jeg gjør i virkligheten.

Nå nå, du skal ikke undervurdere deg selv. Hva du selv ser i speilet og hvordan andre oppfatter deg, kan være svært forskjellig. Du er en attraktiv, kjekk ung mann! :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de hyggelige komentarene og hyggelige smiliene, men som nevnt bilde var bare random flaks og får meg til å se bedre ut en jeg gjør i virkligheten.

Jeg vet ikke helt jeg altså. Du ser da ut som du gjør på alle bilder så er da ikke noe spesielt med det bilde egentlig?! Dessuten var det ikke det bildet som gjor at du har hatt deg med en kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg vet ikke helt jeg altså. Du ser da ut som du gjør på alle bilder så er da ikke noe spesielt med det bilde egentlig?! Dessuten var det ikke det bildet som gjor at du har hatt deg med en kvinne.

Det er flere enn Gunfreak som er ung og kjekk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er tråden for mannfolk som tykkjer synd i seg sjølv?

Nei, jeg tror denne er for positiv for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekt comeback mammamora! :laugh:

Hehe, var jo så lenge siden jeg hadde lagt ut bilde:p

Utrolig pen!

Kjempe pen synes jeg! :) Likte hårfargen!

Tusen takk dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig :). Han er under 30. Det er en annen over 30 som også er et varp og begynner på Lu...

Lutetium?!?! Er i tilfelle veldig enig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...