AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #61 Del Skrevet 6. desember 2011 hehe, har aldri brukt linser før! har ikke vært i syden heller, er naturlig brun:) hvordan er du naturlig brun?? har aldri sett en norsk jente som er like brun som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 6. desember 2011 #62 Del Skrevet 6. desember 2011 hvordan er du naturlig brun?? har aldri sett en norsk jente som er like brun som deg! Jeg har ikke norske foreldre.. hele slekta er brune:P 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 6. desember 2011 #63 Del Skrevet 6. desember 2011 Så nydelige medlemmer det er på kvinneguiden da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 6. desember 2011 #64 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Dette var On Topic. Endret 7. desember 2011 av On Topic 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. desember 2011 #65 Del Skrevet 6. desember 2011 ooo, kult bilde, OnTopic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 7. desember 2011 #66 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Takk FruN. Såg bilde av deg lenger bak i tråden. Nydelig dame. Endret 7. desember 2011 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #67 Del Skrevet 7. desember 2011 hehe, har aldri brukt linser før! Visste ikke at det gikk an å få blå øyne som iraner! Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2011 #68 Del Skrevet 7. desember 2011 Dette er On Topic. Ordspill! Btw: Den kvite "kladden" i høgre hjørne er bare for å dekke over eit navn. Morsom og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 7. desember 2011 #69 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Et par år gammelt bilde, men ser vel mer eller mindre slik ut Er brunette nå da, men! Også gikk jeg på slike fine øyedråper for klamydia på øyet mens bildet ble tatt! EDIT: What? Hæ? Slenger dritt? o.o skjønner ingenting jeg nå! Endret 7. desember 2011 av Eline4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2011 #70 Del Skrevet 7. desember 2011 Tja.. jeg kan alltids gå og poste noe i uinterressant tråden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 7. desember 2011 #71 Del Skrevet 7. desember 2011 Har sett bilder av deg i en annen tråd her On Topic men sier det igjen. Du er nydelig! Får assosiasjoner til Grace Kelly og Ingrid Bergman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2011 #72 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er forøvrig ikke alderen min i brukernavnet, det er litt tvetydig med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 7. desember 2011 #73 Del Skrevet 7. desember 2011 Veit ikkje korleis eg får til fleire sitat når eg svarer men takk for fine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 7. desember 2011 #74 Del Skrevet 7. desember 2011 Sånn ser jeg ut når jeg leker tøff bak skjermen: Sånn ser jeg ut når jeg tror jeg er morsom på KG: Og sånn ser jeg ut på håret nå, bare en del mindre pent takket være en dum frisør: 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. desember 2011 #75 Del Skrevet 7. desember 2011 On Topic: Du trykker på Multisitat på de du ønsker å kommentere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #76 Del Skrevet 7. desember 2011 Dette er On Topic. Btw: Den kvite "kladden" i høgre hjørne er bare for å dekke over eit navn. Me like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #77 Del Skrevet 7. desember 2011 Alltid like sjarmerende, pen og morsom Tonje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 7. desember 2011 #78 Del Skrevet 7. desember 2011 On Topic: Du trykker på Multisitat på de du ønsker å kommentere Takk, har liksom ikkje testa ut den knappen tilfelle det blei veldig feil. Du var pen Tonje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #79 Del Skrevet 7. desember 2011 On Topic: Du trykker på Multisitat på de du ønsker å kommentere Hva gjør man etter å ha trykket på multisitat? Jeg får det aldri til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 7. desember 2011 #80 Del Skrevet 7. desember 2011 Må dere slutte med alle bildene, jeg blir jo helt utmatta i høyrehånda! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg