Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops

Tøs 1

Tøs 2!!

;)

(Det skal nok ikke noe mer til enn en good hair..night, og en flaske rødvin før jeg slenger rundt med både det ene og det andre her inne)

Tøs kan du holde for deg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk da dere :rodmer:

grønnogskjønn- jeg hører faktisk oftest at jeg likner på pernille sørensen,

men jeg skjønner litt hva du mener med nanna også :)

Hihi. Ser ikke så mange likheter med Pernille Sørensen, annet enn at dere har likt kjeveparti. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Noz, utseendemessig synes jeg du ligner litt på Nanna Dahlen. Visste det var noe kjent! :fnise:

Nanna_Dahlen_720019i.jpg

Nå må du ikke ta deg nær, da, for du er jo mye snillere og søtere enn henne, men utseendemessig ser jeg en likhet! :)

Ser en likhet jeg og! Ikke det at jeg vet hvem det er da :P Nanna altså! Ikke deg Noz :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*poff*

lar dette ligge i 1 min (mest for å gjøre de som ikke rekker å se det nysgjerrige, haha)

edit; sorry guys, too late.... muahahahah ;P

Endret av Wednesday
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lar dette ligge i 1 min (mest for å gjøre de som ikke rekker å se det nysgjerrige, haha)

Har du lagt ut før? Jeg kjenner deg igjen fra et eller annet, men jeg skjønner ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt ut før? Jeg kjenner deg igjen fra et eller annet, men jeg skjønner ikke hva.

ja har lagt det ut før ;) , da også i 1 min, muhaha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepps. ;)

Hmm... Da er det ikke her jeg har sett deg. Skal prøve å finne ut av det, ellers kommer jeg ikke til å få sove i natt.

1 min, mer 1 sekund tror jeg

Du aner ikke hva du gikk glipp av! Vakreste jente jeg noen gang har sett, med ravnsvart hår og knæsj grønne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et gammelt bilde til glede for nye lesere, og jeg skal ikke slette det etter 1 min...selv om sikkert folk skulle ønske jeg gjorde det

Endret av Arvid78
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er et gammelt bilde til glede for nye lesere, og jeg skal ikke slette det etter 1 min...selv om sikkert folk skulle ønske jeg gjorde det

En klassiker. Du må sende det inn til sånn ligner på konkurranse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et gammelt bilde til glede for nye lesere, og jeg skal ikke slette det etter 1 min...selv om sikkert folk skulle ønske jeg gjorde det

Digger deg, Arvid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...