Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får jeg 100 prikker på dette innlegget så skal jeg legge ut våt i trusa bilde. :nigo:

Så, vis oss musa di.... :)

oixg5u.jpg

Endret av Medlem
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er ordlyden for "jeg kom" altså..jeg sedet. :) ngghhhhh

Åh! Hjelpes! :wow:

Er lyden for hjertestans ;)

Vel, tusen takk! :fnise: Smigret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Filleproletiet

Ånei, for hvis det ikke var deg så teller det ikke! :jolie:

Jeg kan komme for deg en annen dag, hvis du vil. Jeg vil gjerne være til tjeneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg visste at silfen bare er en løgner- hun har snytt hundre av dere for plusser, og sitter

sikkert å ler av dere :P

Jeg ler med henne, selv om jeg plusset. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg visste at silfen bare er en løgner- hun har snytt hundre av dere for plusser, og sitter

sikkert å ler av dere :P

Det er ikke våres, vi bare låner dem av kg. Sånn, nå har du fått en ny lånepluss av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler med henne, selv om jeg plusset. :fnise:

Helt seriøst; jeg har ikke pc. For de som har lest mine frustrasjoner, så ville de visst at mini har helt vann i pcn min. Dersom noen gir meg instruksjoner for hvordan og hva man kan redigere bilder online på et gratis site med ipad, så står jeg glatt for det jeg skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst; jeg har ikke pc. For de som har lest mine frustrasjoner, så ville de visst at mini har helt vann i pcn min. Dersom noen gir meg instruksjoner for hvordan og hva man kan redigere bilder online på et gratis site med ipad, så står jeg glatt for det jeg skriver.

Dette her tror jeg faktisk stemmer. For de som kan ipadd, for guds skyld hjelp til!!

Selv ser jeg på apple som anticrist, og kommer ikke til å hjelpe. (Tvi vøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...