Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Kan se om jeg ikke laster opp et nytt i morgen, men jeg vil ikke ha det stående her når jeg legger meg. :)

Haha da går jeg sikkert bare glipp av det igjen ;) laste det opp i den samme tråden som sist, la oss som er på nå få se også kan du ta det bort igjen før du legger deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha da går jeg sikkert bare glipp av det igjen ;) laste det opp i den samme tråden som sist, la oss som er på nå få se også kan du ta det bort igjen før du legger deg :)

La gå. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! :) pen frøken, var da ikke så vanskelig var det det da ;)

Nei, vanskelig er det ikke. Men er litt teit å ta det bort og så la seg overtale så lett til å sette det inn igjen. Litt prinsippsak som gikk i vasken. :fnise:

Du skal ha takk for komplimentet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva da? Jeg skjønner jo ikke hva du mener en gang :)

Siden vi er i bildetråden synes jeg at du burde legge ut et bilde og la det stå i minst fem minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Siden vi er i bildetråden synes jeg at du burde legge ut et bilde og la det stå i minst fem minutter!

Så du meg ikke?? Du og dreamdrops skulle jo se meg, også skulle vi ha threesome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg :)

Du er pen, Heisenberg. :biggrin:

Jeg må meddele at det skremmer meg at når man ikke er pålogget så står det at 63 stykker har lastet ned bildet ditt. Kom ann folkens.. jeg vet ikke om du, Heisenberg synes det er greit, men det der synes i alle fall jeg er litt creepy... :sjokkert:

Edit: Ok, merka at det var antall klikk på bildet som var "nedlastninger", ikke faktisk nedlastning av bildet. :) Hehe, begynte seriøst å lure... Ble litt redd, faktisk.

Endret av Grønnogskjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...