Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Jeg eeeeeeeeeeeeelsker håret ditt!! :kyss: (jaja, jeg har sagt det før). Hadde du bare vært noen år eldre :lur:

Kan jeg spørre åssen farge du bruker?(nei forresten jeg tåler jo ikke hårfarge, vil ikke vite det og bli frista)

Badabingbadeball: Ikke slett bildet ditt da, jeg rekker jo ikke å se det....... :sukk:

Takk :) Det er lenge siden jeg har farget håret nå da, men jeg hadde først farget håret brunt, og så farget jeg med scwarzkopf live xxl real red (sånn knall rødt, men siden jeg hadde brunfarge så ble det ikke så knall rødt men mer rødskjær), og så ville jeg vokse ut min naturlige hårfarge etter en stund og da farget jeg med en eller annen kopperrød over det sånn at det ikke så veldig dumt ut når etterveksten grodde ut..Var l'oreal sublime mousse flaming copper som var den siste hårfargen jeg brukte i.. Men jeg har jo rødt hår fra før av så jeg aner ikke hvordan det blir fra en annen farge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

mammamoraaaaaaaa du er såå fiiiin!!!

(jeg har vært hos frisøren idag og nå likner håret mitt på ditt :fnise: )

du ser litt yngre ut der enn jeg trodde/husket jeg synes du var... hvor gammel er du om jeg kan spørre? :)

du er faktisk like sexy som avataren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamoraaaaaaaa du er såå fiiiin!!!

(jeg har vært hos frisøren idag og nå likner håret mitt på ditt :fnise: )

du ser litt yngre ut der enn jeg trodde/husket jeg synes du var... hvor gammel er du om jeg kan spørre? :)

du er faktisk like sexy som avataren din!

Takk :) Er 21 år.

Oi, nå er jeg nysjerrig! Du må komme med et bilde!

Endret av mammamora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent, mora.

Innlegget er ryddet for personhets.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Takk :) Er 21 år.

Oi, nå er jeg nysjerrig! Du må komme med et bilde!

aah- jeg trodde du var noen år eldre, så da falt bitene mer på plass ja :)

hmm..njaaa....får se om det dukker opp et i morgen.

--

bollocks- s¨kjempedeilige lepper du har, og så innmari flink du er til å nappe øyenbrynene dine!

altfor mange napper den ihjel, inkludert meg selv, og det er ikke så heldig altså!

du derimot- perfekt tykkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste av meg :) Men litt usikker på den lebestiften , hva sier dere jenter? Vet ikke om den blir litt for rosa for meg...

Jeg syns den var fin til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Godkjent, mora. Synd du er så blåst i haudet

men da har dere jo noe til felles :tommelopp:

(ikke at jeg synes mammamora er blåst i haudet)

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bollocks - du er nydelig. Aldri, aldri napp øyenbrynene dine. De var virkelig fine :)

Tusen takk! Huff, det er så innmari vondt å nappe brynene, jeg klarer derfor kun å ta det aller, aller mest nødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...