Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Du må fjerne den fila der du trykka "last opp" eller hva som står :) Haha, elendig forklaring, men på en måte under tekstboksen hvis jeg ikke husker heelt feil, så må du trykke "fjern" eller noe.

Hehe, mer enn godt nok forklart, for jeg fikk det til. Tusen takk :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det på tide å bli litt oppmerksomhetssyk midt på natta.. Dette bildet ble tatt nettopp, fikk et veldig stivt blikk men det kommer av et desperat forsøk på å holde øynene oppe :P

Woah! That is STUNNING! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyx, du er så skjønn!

Uff, dette er skummelt. Siden det var litt etterspørsel etter å se mitt nakne ansikt, her er det. Null sminke, null piercings, null klær, null Stueloff.

Bortevekkistan

Jeg har på følelsen at dette ikke blir oppe lenge.

Endret av Stueloff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Uff, dette er skummelt. Siden det var litt etterspørsel etter å se mitt nakne ansikt, her er det. Null sminke, null piercings, null klær, null Stueloff.

Jeg har på følelsen at dette ikke blir oppe lenge.

Hallo! :wow::lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifix

Da var det på tide å bli litt oppmerksomhetssyk midt på natta.. Dette bildet ble tatt nettopp, fikk et veldig stivt blikk men det kommer av et desperat forsøk på å holde øynene oppe :P

Abstinenser? :fnise: Du kan jo svømme til og fra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nyx, du er så skjønn!

Uff, dette er skummelt. Siden det var litt etterspørsel etter å se mitt nakne ansikt, her er det. Null sminke, null piercings, null klær, null Stueloff.

Jeg har på følelsen at dette ikke blir oppe lenge.

du er et utrolig fint og pent menneske! men jeg synes at det ekstra glimtet ditt i øyet liksom forsvant litt.. jeg synes på en måte at du ser du som at du føler deg litt "tom"..."ikke helt komfortabel" ...på en måte...

jeg klikka meg langt tilbake i tråden for å finne det jeg skrev da vi diskuterte dette, og jeg må si jeg står for det jeg skrev den gang fremdeles. :

neeeiii- det er jeg ikke enig i ihvertfall... da er det jo ikke Stueloff!

Stueloff er en stilfull dame som tydeligvis ikke er redd for å være slik som hun er, så å få hun til å fjerne piercinger, linser og sminke blir som å fjerne en del av henne spør du meg...

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stueloff, du er sååå fin :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

CadillacJack, ja. Kom å spise med meg da..

Nyx, din skjønne lille rakker.

Og tusen takk, Bandit :sminkedokke:

Wow Nyx! Første gang jeg også ser deg! Veldig fin!

Enig med HedvigR, ligna faktisk på Penny :P penny *banke på døra* penny *banke på døra* penny *banke på døra*

HAHAH! Dere er faktisk ikke første som sier det.. Har en kompis som tar den hele tiden når han skal besøke meg! Og tusen takk :smilyblomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, men jeg føler meg virkelig ikke komfortabel slik. Veldig mange føler seg unaturlig og merkelig med sminke på, jeg føler meg slik uten. Jeg ser selvfølgelig meg selv uten sminke hver dag før jeg tar den på og etter at jeg tar den av, men når jeg tok ut piercingene i tillegg var det nesten som å se inn i et annet ansikt. Har hatt piercings på forskjellige steder i ansiktet siden jeg var 15, og bruker aldri å ta dem ut, så det var rart. Hehe, men litt gøy også.

du er et utrolig fint og pent menneske! men jeg synes at det ekstra glimtet ditt i øyet liksom forsvant litt.. jeg synes på en måte at du ser du som at du føler deg litt "tom"..."ikke helt komfortabel" ...på en måte...

jeg klikka meg langt tilbake i tråden for å finne det jeg skrev da vi diskuterte dette, og jeg må si jeg står for det jeg skrev den gang fremdeles. :

Av og til tror jeg at du henter informasjon og følelser fra mitt eget hode! Du er så utrolig flink til å lese mennesker at det er nesten litt skummelt. Men over til tema, jeg var både tom og ukomfortabel, og for å ikke snakke om den sårbare posisjonen jeg satte meg selv i, føler egentlig bare for å forsvinne fra kg til alle har glemt hvordan jeg ser ut. Det høres nok veldig narsissistisk ut, og mulig det er det også, men når man bruker så mye tid og energi på å modifisere utseende sitt hver dag for at det skal passe til personen man føler at en er, så kan man lett føle seg som ei skyteskive uten disse modifiseringene, og jeg VET mange kan relatere til dette.

Nei, nå er det nok nattejamring fra meg, blir sikkert å våkne i morgentidlig og ikke skjønne halvparten av hva jeg har skrevet, tolk det den som kan. Og igjen takk for alle de fine ordene! De hjalp på sjøltilliten :)

Edit: skrivefeil

Endret av Stueloff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyx, du er så skjønn!

Uff, dette er skummelt. Siden det var litt etterspørsel etter å se mitt nakne ansikt, her er det. Null sminke, null piercings, null klær, null Stueloff.

Bortevekkistan

Jeg har på følelsen at dette ikke blir oppe lenge.

Ååååh. Legg det ut igjen da Loff! :tommel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Av og til tror jeg at du henter informasjon og følelser fra mitt eget hode! Du er så utrolig flink til å lese mennesker at det er nesten litt skummelt. Men over til tema, jeg var både tom og ukomfortabel, og for å ikke snakke om den sårbare posisjonen jeg satte meg selv i, føler egentlig bare for å forsvinne fra kg til alle har glemt hvordan jeg ser ut. Det høres nok veldig narsissistisk ut, og mulig det er det også, men når man bruker så mye tid og energi på å modifisere utseende sitt hver dag for at det skal passe til personen man føler at en er, så kan man lett føle seg som ei skyteskive uten disse modifiseringene, og jeg VET mange kan relatere til dette.

Nei, nå er det nok nattejamring fra meg, blir sikkert å våkne i morgentidlig og ikke skjønne halvparten av hva jeg har skrevet, tolk det den som kan. Og igjen takk for alle de fine ordene! De hjalp på sjøltilliten :)

det var hyggelig å høre stueloff!

venninnene mine sier det samme, så jeg håper det er sant..hehee...

jeg håper ihvertfall ikke du forsvinner! det synes jeg faktisk ikke noe om i det hele tatt.... så den tanken håper jeg du revurderer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kaster sikkert stein i glasshus nå siden jeg ikke har lastet opp noe bilde av meg selv, men det er så innmari kjedelig når folk sletter bildene av seg selv igjen etter bare en femminutters seanse i rødvinsrus natt til lørdag. Jeg får jo aldri sett noenting siden jeg ikke sitter oppe om nettene! Bleh :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster sikkert stein i glasshus nå siden jeg ikke har lastet opp noe bilde av meg selv, men det er så innmari kjedelig når folk sletter bildene av seg selv igjen etter bare en femminutters seanse i rødvinsrus natt til lørdag. Jeg får jo aldri sett noenting siden jeg ikke sitter oppe om nettene! Bleh :)

Det er mange som lar de ligge ute, men som ikke lar de ligge ute fra 23.00 - 23.00. Men som lar de ligge ute i 10 timer, mer eller mindre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg kaster sikkert stein i glasshus nå siden jeg ikke har lastet opp noe bilde av meg selv, men det er så innmari kjedelig når folk sletter bildene av seg selv igjen etter bare en femminutters seanse i rødvinsrus natt til lørdag. Jeg får jo aldri sett noenting siden jeg ikke sitter oppe om nettene! Bleh :)

jeg synes det er flere som har bildene sine ute i et par dager, enn de som har bildene sine her i en irriterende kort tid altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er flere som har bildene sine ute i et par dager, enn de som har bildene sine her i en irriterende kort tid altså :)

Uansett hvor lenge du har lagt ut dine bilder så er det altfor kort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...