Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ville eg også gjort! ;)

Jeg tar meg selv ofte i å beundre min egen fortreffelighet.

Gratulerer. :)

Ps: du har ei fin ræv, Janus!

I know.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg også med et bilde.. tatt for en stund siden, men jeg har vel i bunn og grunn ikke forandra meg mye siden den gang.. :sjenert:

post-10530-0-91953900-1344084863_thumb.j

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg også med et bilde.. tatt for en stund siden, men jeg har vel i bunn og grunn ikke forandra meg mye siden den gang.. :sjenert:

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah! Nå er jeg lei masingen. Tygg på denne:

*Borte*

EDIT: Vennligst ikke siter bildet.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke vært stort til masing i denne tråden. Mer litt vennskaplig mobbing av deg siden du ser ut til å tro at kvinner vil rive hverandre i fillebiter for å kapre deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært stort til masing i denne tråden. Mer litt vennskaplig mobbing av deg siden du ser ut til å tro at kvinner vil rive hverandre i fillebiter for å kapre deg.

Jeg var nok over kanten paranoid. Det må jeg innrømme.

At damer river hverandre i filler er å ta veldig i, men jeg er ganske attraktiv, tro det eller ei. Ikke det at folk går berserk, men nok til at jeg kan merke det. ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

H

Han har et nydelig smil. ^^

Jeg sier jo ikke at han ikke er pen. Det ser jeg jo at han er. Men som urgammal kjerring så er han jo så ung at attraktiv og disse unge pene guttene her inne er ikke ting jeg kobler sånn i utgangspunktet. Sånn siden han sa at han var meget attraktiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...