Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

nozmonster og mortem, jeez.. er dere 5 år eller?

trenger vil ikke kalle han innbilsk, sitte å skrive at hele KG vil ha han untatt dere, bare fordi han ikke vil si hvem kjæresten hans er vel?

Ha litt humor. Er ikke vondt ment og det håper jeg at han fatter. jeez..

Endret av Mortem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nozmonster og mortem, jeez.. er dere 5 år eller?

Hvor gammel Nozmonster er, det vet jeg ikke, men jeg kan opplyse at Mortem er adskillig eldre enn fem år :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvor gammel Nozmonster er, det vet jeg ikke, men jeg kan opplyse at Mortem er adskillig eldre enn fem år :opplyser:

Kjenner du meg? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel Nozmonster er, det vet jeg ikke, men jeg kan opplyse at Mortem er adskillig eldre enn fem år :opplyser:

Kan ikkje vere meir enn toppen fem og eitt halvt år då isåfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pff. fem år og 8 mnd tenk!

Såpass, gamla!

Ser vel det?

Ja, eg gjer det. Men måtte jo spørje, det er mange som har valt bilete som ikkje er av dei sjølve. Sånt tykkjer eg er idiotisk og burde vere god grunn for utestenging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Såpass, gamla!

Ja, eg gjer det. Men måtte jo spørje, det er mange som har valt bilete som ikkje er av dei sjølve. Sånt tykkjer eg er idiotisk og burde vere god grunn for utestenging!

Helt enig! :jepp:

Men nå skal jeg slutte med ot!

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi. Action!

Jeg er også nysgjerrig på hvem denne kjæresten er. Også velger jeg å tro at kommentaren til Pene sko bare var spøk..? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Du kan godt le av det, men det hender at damer som er interessert i samme fyren er vanvittig bitch mot hverandre og forsøker å sabotere med å sette ut rykter osv. Barnslig, men selv godt voksne damer driver med slikt. ;)

Det er ikke snakk om en nevneverdig aktiv bruker.

Hvilke kvinner er det du driver og tiltrekker deg?

Jesus, mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Du kan godt le av det, men det hender at damer som er interessert i samme fyren er vanvittig bitch mot hverandre og forsøker å sabotere med å sette ut rykter osv. Barnslig, men selv godt voksne damer driver med slikt. ;)

Det er ikke snakk om en nevneverdig aktiv bruker.

:fnise:

Kom igjen nå! Kjæresten din blir neppe mobbet og utstøtt selv om hun har kapret deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...