Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Du kan godt le av det, men det hender at damer som er interessert i samme fyren er vanvittig bitch mot hverandre og forsøker å sabotere med å sette ut rykter osv. Barnslig, men selv godt voksne damer driver med slikt. ;)

Det er ikke snakk om en nevneverdig aktiv bruker.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Sprudler litt over med bobler når man ser Bobler

Takk! :)

Gratulerer med kjæreste, Pene Sko. Ble ikke nyskjerrig overhode :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Du kan godt le av det, men det hender at damer som er interessert i samme fyren er vanvittig bitch mot hverandre og forsøker å sabotere med å sette ut rykter osv. Barnslig, men selv godt voksne damer driver med slikt. ;)

Det er ikke snakk om en nevneverdig aktiv bruker.

Så du er så inbilsk at du regner med at folk her inne er interessert i deg? Eller er det noen som har sagt det?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

da var det jo bare totalt unødvendig å si at hun er en KG`er da pene sko...

om jeg sier " hei, vet dere hva? jeg hadde meg med et av norges mest kjente tv-fjes i helgen, men jeg sier ikke hvem! " - så er jeg jo bare irriterende :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå ble jeg skuffet! Så du hadde siste innlegg og hadde håpet på at det var bilde av deg! :fnise:

Jeg er nemlig veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut! :)

Guybrush: ja du har gått glipp av noe, Hunterlady er nydelig!

Veldig koselig å høre, og jeg får vel bare beklage at dine forventninger ikke ble innfridd denne gang.

ENIG! Yes2Yes er en av brukerne her jeg har stor respekt for og hun virker veldig god på innsiden, så det hadde vært veldig bra å få se hennes ytre og.

*smisk smisk*

Tusen hjertelig alexanderw. Nå begynner forøvrig forespørslene etter et bilde å hope seg mektig opp i arkivet mitt, dog er jeg en blanding av tvilende og glemsk, men jeg skal nok klare å sette et eller anna tiltak til verks når anledningen byr seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

da var det jo bare totalt unødvendig å si at hun er en KG`er da pene sko...

om jeg sier " hei, vet dere hva? jeg hadde meg med et av norges mest kjente tv-fjes i helgen, men jeg sier ikke hvem! " - så er jeg jo bare irriterende :ler:

Totalt unødvendig nei? Har du ikke fått memoet, dette er den nyeste måten å få seg oppmerksomhet på KG.:jepp: Om man ikke har lyst til å legge ut bilder av musa si til bedømming, så er dette et godt alternativ. Enkelt er det også.. Man kaster liksom litt sånn tilfeldig ut at "skjærchten min er på KG altså!". Når folk blir nysgjerrig, så backer du ut med noe a la "Jeg kan ikke si hvem det er nei. Jeg er så bloody viktig og kul, at om jeg sier det, så kommer han til å bli teppebombet med hatmails og rykter av alle de andre her inne som vil ha meg. Og DET vil vi ikke ha noe av!:jolie: ".

Det beste med det er at man slipper en omgang med intimbarbering for å få seg litt oppmerksomhet. :jepp: Og bare tilstå det, du BLE litt nysgjerrig nå Noz? Give me my attention, please, I need it. :sjarmor:

/end avsporing.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Totalt unødvendig nei? Har du ikke fått memoet, dette er den nyeste måten å få seg oppmerksomhet på KG. :jepp: Om man ikke har lyst til å legge ut bilder av musa si til bedømming, så er dette et godt alternativ. Enkelt er det også.. Man kaster liksom litt sånn tilfeldig ut at "skjærchten min er på KG altså!". Når folk blir nysgjerrig, så backer du ut med noe a la "Jeg kan ikke si hvem det er nei. Jeg er så bloody viktig og kul, at om jeg sier det, så kommer han til å bli teppebombet med hatmails og rykter av alle de andre her inne som vil ha meg. Og DET vil vi ikke ha noe av! :jolie: ".

Det beste med det er at man slipper en omgang med intimbarbering for å få seg litt oppmerksomhet. :jepp: Og bare tilstå det, du BLE litt nysgjerrig nå Noz? Give me my attention, please, I need it. :sjarmor:

/end avsporing.

selvfølgelig ble jeg nyskjerrig - i likhet med resten av kg-klientellet her... har ikke nektet for det!

jeg er et tvers igjennom altfor nyskjerrig, irriterende lite vesen jeg.. har alltid vært og kommer alltid til å være det..

ikke fordi det gjelder pene sko, men for at det gjelder et KG- kjærestepar!

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig alexanderw. Nå begynner forøvrig forespørslene etter et bilde å hope seg mektig opp i arkivet mitt, dog er jeg en blanding av tvilende og glemsk, men jeg skal nok klare å sette et eller anna tiltak til verks når anledningen byr seg.

PM kan jo være en løsning, altså om du bestemmer deg for å dele noengang. happy.png
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

selvfølgelig ble jeg nyskjerrig - i likhet med resten av kg-klientellet her... har ikke nektet for det!

jeg er et tvers igjennom altfor nyskjerrig, irriterende lite vesen jeg.. har alltid vært og kommer alltid til å være det..

ikke fordi det gjelder pene sko, men for at det gjelder et KG- kjærestepar!

Nei nei nei, blås nå i attention seeking shoes, det var MEG du skulle gi oppmerksomhet. :snurt: Så du ikke at jeg fulgte skoens eksempel til punkt og prikke? :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei nei nei, blås nå i attention seeking shoes, det var MEG du skulle gi oppmerksomhet. :snurt: Så du ikke at jeg fulgte skoens eksempel til punkt og prikke? :lur:

skaff deg en KG-kjæreste du Vampen, så skal jeg si deg oppmerksomhet jeg!

eller post bilde av deg selv, og du skal få evig med oppmerksomhet! :ler:

Det er nemlig veiene til å få min sin oppmerksomhet! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

skaff deg en KG-kjæreste du Vampen, så skal jeg si deg oppmerksomhet jeg!

eller post bilde av deg selv, og du skal få evig med oppmerksomhet! :ler:

Det er nemlig veiene til å få min sin oppmerksomhet! :briller:

Gah.. men det er jo JOBB!:snurt:

Vi vet jo ikke med sikkerhet om skoen har en KG kjæreste heller, holder det ikke om jeg bare slenger ut en påstand om at kanskje jeg har det? Eller kanskje ikke? Kanskje? Ja? Nei? Og at det uansett er superduperhemmelig? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

skoa? jeg husker at du og blomsten var litt sånn derre...deeeer... etter det kg-treffet..

er det hun du har blitt kjæreste med? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat postet bilde av meg selv i "hvordan ser du ut naken"tråden.

Send pm for link.

Endret av Silfen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

skoa? jeg husker at du og blomsten var litt sånn derre...deeeer... etter det kg-treffet..

er det hun du har blitt kjæreste med? :sexy:

Men Noz daaaa. Han kommer ikke til å bekrefte det! Alle kvinnene her inne kan bli så sjalu vettu. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Men Noz daaaa. Han kommer ikke til å bekrefte det! Alle kvinnene her inne kan bli så sjalu vettu. :fnise:

stemmer det! jeg glemte et lite øyeblikk at hele forumet vil ha han....

untatt du og jeg da mortem- for jeg tviler sterkt på at skoa noen gang går med joggis :ler:

ihvertfall ikke utenfor stuas fire vegger!

men nå har vi snakket oss langt vekk fra bildeland her! kanskje noen henter oss inn igjen? ...anyone? :foto:

Jeg har akkurat postet bilde av meg selv i "hvordan ser du ut naken"tråden.

Send pm for link.

hææ? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PM kan jo være en løsning, altså om du bestemmer deg for å dele noengang. happy.png

Jo da, det er absolutt en god mulighet det og. Dog gjør den ikke stort til forskjell tror jeg, men man skal jo aldri si aldri.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

stemmer det! jeg glemte et lite øyeblikk at hele forumet vil ha han....

untatt du og jeg da mortem- for jeg tviler sterkt på at skoa noen gang går med joggis :ler:

ihvertfall ikke utenfor stuas fire vegger!

men nå har vi snakket oss langt vekk fra bildeland her! kanskje noen henter oss inn igjen? ...anyone? :foto:

hææ? :klo:

Haha, I love you! :ler2: Genialt sagt og det stemmer på en prikk! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nozmonster og mortem, jeez.. er dere 5 år eller?

trenger vel ikke kalle han innbilsk, sitte å skrive at hele KG vil ha han untatt dere, bare fordi han ikke vil si hvem kjæresten hans er vel?

Endret av Nattjenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...