Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Haha, sosialt selvmord du liksom! Looking good! ;)

Liker deg Siggen :hoppendeglad:

Synes det er det fineste bildet av deg.

Tusen takk for det Katten :smilorange:

Utrolig flott bilde av deg, Auroressa. Nydelig er du! :hjerter_rundt:

Nei du er nydelig du ;)

Men nå skal jeg slutte og ta opp bildetråden her med alt spammet mitt, deres tur :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg bare finner festbilder av meg selv (av typen "hei, jeg ser ut som om jeg er så dritings at jeg burde ha vært på akutten nå!" eller grimasebilder, såklart. Pluss de massivt overredigerte bildene jeg har fått fra en venninne..) så får det bli et bilde som er et par år gammelt.. :rodmer:

Med mindre dere vil se hvordan jeg ville ha sett ut hvis jeg noen sinne bestemte meg for å bli oransje..

:fnise:

Edit; Føler meg litt som en oppmerksomhetshore når jeg sitter og legger ut bilder som jeg tar vekk et kvarter etter.. Men sånn er det.

Endret av Lucid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurifix

Synes jeg fikk alt for lite stjerner og feedback på mitt forje innlegg. :engel:

Bilde var jo gjømt bak en link. Var jo nesten så jeg gikk glipp av skjønnheten din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

woooooow, du er veldig vakker Bobler :hakeslepp:

:klemmer:

Du var også fryktelig flott, veldig "glad-bilde" :)

Første jeg tenkte var "Dæven" nydelig jente!

Takk :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusanneGullet og Bobler, dere er absolutt nydelige begge to. Gode eksempler på varme smil og sjarmerende blikk.

Må tilføye SemperFi og. Få ting er så godt å se som et menneske som smiler og er fornøyd i sitt antrekk på jobb. Nå skal det sies at jeg ennå ikke har sett noen bilder på noen i denne tråden som jeg ikke oppriktig synes er sjarmerende på noe sett, så enten er det kun én kaliber av mennesker som deltar i denne tråden, eller så er det en stor sannhet i at 'alle er skjønne på sitt sett'.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde var jo gjømt bak en link. Var jo nesten så jeg gikk glipp av skjønnheten din.

:hihi:

Tusen takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå ble jeg skuffet! Så du hadde siste innlegg og hadde håpet på at det var bilde av deg! :fnise:

Jeg er nemlig veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut! :)

ENIG! Yes2Yes er en av brukerne her jeg har stor respekt for og hun virker veldig god på innsiden, så det hadde vært veldig bra å få se hennes ytre og.

*smisk smisk*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute og koste meg i en beach buggy sammen med min kjæreste forleden. Dette leketøyet var ufattelig artig å kjøre når man ikke ha noe bedre å finne på.

Men jo, jeg har vært fraværende en stund nå. Jeg henger her når jeg kan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det så gøy ut :)

så du har fått deg kjæreste!? derfor du har forsvunnet herfra ja- du har plutselig et mer interesangt liv :ler:

grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Morsomt nok er hun også en KG'er.

når du sier sånn, så er du nødt til å si hvem hun er også!

hvis ikke så er det bare dårlig gjort... da kunne du bare latt være å si noe som helst om det!

så- hvem er hun? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg selvsagt ikke gjøre. Jeg vil ikke at hun skal bli plaget av andre som muligens er sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...