Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Siden jeg nettopp har slettet alle bildene mine her inne så slenger jeg ut et " sånn ser jeg ut på natten " bilde !

Jeg tror jeg elsker håret ditt! Er det ekte?

Veldig pen er du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid så koselig å stikke hodet innom denne tråden, for jeg blir alltid overrasket over hvor mange vakre mennesker som er på KG! :)

Forresten så er det veldig koselig å se at pene sko er tilbake, hvor lenge siden var det du sist stakk hodet ditt innom KG?

En annen bruker som jeg bare må kommentere er Stueloff. Jeg så bildet av deg i "Dagens Outfit"-tråden og du ligner virkelig på en ordentlig Hollywood stjerne! Flotte, høye kinnben og virkelig vakre og fyldige lepper. Selv om det virkelig er så langt fra meg en kan komme, så synes jeg faktisk at den sterke sminken, pluss de søte piercingene kledde deg kjempe godt! :)

Tusen takk! Jeg er ganske glad i de søte piercingene mine :) Det er så fint å høre når folk kan sette pris på andre stiler enn deres egen. Jeg elsker å sitte og se på bilder av folk i deres egen stil og hva de gjør ut av den, får masse inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vel ikke!!

Alle gode ting er tre?? ;)

Jo, det var, hadde det jo ute en dag ekstra for at du skulle see, så du det ikke ??? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er så fint å høre når folk kan sette pris på andre stiler enn deres egen.

herremin så kjedelig om alle hadde hatt samme stil! ... en skoleuniform og en "fritidsuniform" :fnise:

(og samme meninger for den sak skyld!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, masse menner som har lagt ut også :hoppe: Og jeg som er innom bare en gang i uka fikk jo ikke med meg Siggen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greeit, bildet er nå ute igjen, får la det stå ute litt til så alle kan få med seg det trøtte kveldsfjeset mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Greeit, bildet er nå ute igjen, får la det stå ute litt til så alle kan få med seg det trøtte kveldsfjeset mitt :)

YAY jeg så det!!! Wohooooo! :duskedame:

Det så ut som du var veldig kjekk. ;) Får bare satse på å se munnen neste gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY jeg så det!!! Wohooooo! :duskedame:

Det så ut som du var veldig kjekk. ;) Får bare satse på å se munnen neste gang! ;)

Tusen takk for det :)

Åja, det tenkte jeg ikke på en gang, at mobilen dekka for..

Men jeg er veldig spent på deg også, HunterLady! Har ikke ikke sett bilder av deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her og jeg skal ærlig innrømme at profilbildet mitt lyver litt.. Det er ikke meg på bildet.. så jeg er litt flau over å legge ut orntlig bilde..

Men her kommer det...

049-funny-photos.jpg

Men jeg har lange, sexy bein da! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt er en helt nydelig blondine Myrsnipa!

Ikke for å fornærme deg på noen som helst måte, men har du vurdert å bruke en tannpasta med slipemiddel? :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myrsnipa: HEIT! Fint og luftig hår, selv om du ser litt trøtt ut der. Vil også anbefale en tur til tannlegen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du burde også få deg litt mer søvn.. du ser rimlig trøtt ut i øya!

Skjønnhetssøvn er nok rette ordet å bruke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige kommentarer da *kaste på håret* Men jeg trodde da gule tenner var blitt IN jeg da.. kanskje ikke.. :tanpuss: Og søvn ja, det var kanskje lurt! natta alle dere vakre mennesker! :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny her og jeg skal ærlig innrømme at profilbildet mitt lyver litt.. Det er ikke meg på bildet.. så jeg er litt flau over å legge ut orntlig bilde..

Men her kommer det...

Men jeg har lange, sexy bein da! :)

Oida... Og husker jeg rett fra folkeeventyret så er ungene dine enda styggere. Jaja, det er det indre som teller! ;)

(Og velkommen skal du være.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige kommentarer da *kaste på håret* Men jeg trodde da gule tenner var blitt IN jeg da.. kanskje ikke.. :tanpuss: Og søvn ja, det var kanskje lurt! natta alle dere vakre mennesker! :kose:

Ikke hør på hva de andre sier du.. Meget pirrende med gulbrune tenner!....

Endret av Siggen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greeit, bildet er nå ute igjen, får la det stå ute litt til så alle kan få med seg det trøtte kveldsfjeset mitt :)

Du var ikke vanskelig å be :fnise:

Kjekk kar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke vanskelig å be :fnise:

Kjekk kar :jepp:

Takk! :)

Orka ikke spille så mye kostbar.. Neida, hadde jo ikke noe å tape på å slenge det ut (igjen)så :P

Endret av Siggen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesiren

Nå har jeg jo strengt tatt bilde av meg selv i avataren, men slenger ut et her likevel:)

*borte*

:O!! Hva skjer med at bildet blir så stort? Satt jo nettopp å skalerte dethuh.png

Endret av lillesiren
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo strengt tatt bilde av meg selv i avataren, men slenger ut et her likevel:)

Hørte et par kvinnelige selvtilliter gå i tusen knas her nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...