Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

men noen andre tenker ikke slik. Så det handler vel mer om hvordan du og andre velger å forstå det, se mitt redigerte innlegg.

Men denne tråden viser at det er mange som synes det er upassende og creepy. Da hjelper det fint lite at du fortsetter å fortelle at det egentlig er superduperpositivt. Da har du i realiteten to valg, respektere at folk ikke liker det og slutte. Eventuelt holde deg til å laste ned bilder av de som har uttrykket at de synes det er greit. Eller, i det minste, slutte å snakke om det. For jeg tror neppe du klarer å overbevise de som synes det er creepy, om at det ikke er det. Og da ender du egentlig bare opp med å gjøre det verre for deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blackbird

Men denne tråden viser at det er mange som synes det er upassende og creepy. Da hjelper det fint lite at du fortsetter å fortelle at det egentlig er superduperpositivt. Da har du i realiteten to valg, respektere at folk ikke liker det og slutte. Eventuelt holde deg til å laste ned bilder av de som har uttrykket at de synes det er greit. Eller, i det minste, slutte å snakke om det. For jeg tror neppe du klarer å overbevise de som synes det er creepy, om at det ikke er det. Og da ender du egentlig bare opp med å gjøre det verre for deg selv.

nei det er jo sant, jeg klarer ikke overbevise de som har bestemt seg for å tenke negativt om meg om noe annet.

Men det er heldigvis noen andre som ikke synes at det var galt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

men noen andre tenker ikke slik. Så det handler vel mer om hvordan du og andre velger å forstå det, se mitt redigerte innlegg.

Det er klart man risikerer at noen laster ned bildene sine om man legger dem ut på et offentlig forum. Men at man skal godta at det er greit, er noe helt annet. Det er rett og slett creepy at man på et slikt forum som dette skal laste ned bilder av andre brukere. Spesielt brukere som velger å slette bildene sine i ettertid. Og for hva? Senere bruk? Du er enig i at det ikke høres særlig bra ut?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Det er klart man risikerer at noen laster ned bildene sine om man legger dem ut på et offentlig forum. Men at man skal godta at det er greit, er noe helt annet. Det er rett og slett creepy at man på et slikt forum som dette skal laste ned bilder av andre brukere. Spesielt brukere som velger å slette bildene sine i ettertid. Og for hva? Senere bruk? Du er enig i at det ikke høres særlig bra ut?

nei det høres kanskje ikke så bra ut for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skal spamme tråden litt igjen? :gjeiper:

Vel,here we go,frå mitt fyrste dressurstemne i haust.

*borte*

Endret av Daybreak
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

nei det høres kanskje ikke så bra ut for noen.

Det høres ikke bra ut for mesteparten.

Når mesteparten finner oppførselen din creepy, så har det ikke noe å si hvor mye rett du selv synes du har - du er fortsatt jævlig creepy.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

Det høres ikke bra ut for mesteparten.

Når mesteparten finner oppførselen din creepy, så har det ikke noe å si hvor mye rett du selv synes du har - du er fortsatt jævlig creepy.

mesteparten av idioter du tenker på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mesteparten av idioter du tenker på?

Hva tenkte du å bruke det bildet til da? Ville du bare ha det, sånn at du kan åpne det innimellom, og titte med denne fremmede dama?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Hva tenkte du å bruke det bildet til da? Ville du bare ha det, sånn at du kan åpne det innimellom, og titte med denne fremmede dama?

.

Endret av blackbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil hun skal lese dette:

hun hadde de samme kvalitetene som den blondinen jeg mistet i fjor. Men det betyr ikke at jeg vil møte en kvinne på internett eller gjennom KG forum. Jeg møter den jeg møter in real life, når jeg føler meg klar for det.

Men hva skulle du med det bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Drue

Plusser til tross, det går en grense ett sted. 5 timer holder sikkert.

Legg ut bildet igjen 'a. Hører rykter om at du er digg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bildet igjen 'a. Hører rykter om at du er digg.

Haha! Du laster det bare ned, og er creepy. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal bruke det til å lage meg en profil på spraydate.

Try harder. De la ned for 6 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

:rodmer:

Får jeg lov å maile bildet ditt til Ymes runkegulasj?

Jamen, så klart! :sjarmor:

Så søt som du er trenger du ikke sminke frøken :) Og ja alle burde ha en hatt :jepp:

Alt blir bedre med hatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil hun skal lese dette:

hun hadde de samme kvalitetene som den blondinen jeg mistet i fjor. Men det betyr ikke at jeg vil møte en kvinne på internett eller gjennom KG forum. Jeg møter den jeg møter in real life, når jeg føler meg klar for det.

Må si det er enda mer creepy at du lagret bildet av henne fordi hun har de samme kvalitetene som denne blondinen din....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...