Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Det der går rett inn i runkekolasjen min!

Min også!

Det skal bli godt å få litt annet å tafse til, enn bare bilder av Yme. Variasjon fryder!:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

tror det handler mer om hvordan dere velger å forstå det jeg faktisk enn hva jeg faktisk skrev. Jeg - og andre også faktisk -forklarte hvordan det jeg skrev likegodt kan forstås positivt som negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep it quiet, I say! :opplyser:

Jeg sa ikke et ord mens jeg skrev det, jeg lover!

Min også!

Det skal bli godt å få litt annet å tafse til, enn bare bilder av Yme. Variasjon fryder!:jepp:

Men bare si ifra om du vil ha fler av meg. Jeg er jo veldig vakker.

tror det handler mer om hvordan dere velger å forstå det jeg faktisk enn hva jeg faktisk skrev. Jeg - og andre også faktisk -forklarte hvordan det jeg skrev likegodt kan forstås positivt som negativt.

Jeg sikter ikke til deg når jeg skriver om runkekolasjen. Jeg syns faktisk det er veldig merkelig at folk regner med at ingen lagrer bildene som blir lagt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det kan være positivt at man føler behovet for å laste ned å lagre bilder av brukere på et nettforum er for meg en gåte. I mine øyne er det et tegn på at man enten er creepy, at man er sykelig opphengt i KG eller at man mangler sosiale antenner noe til de grader. Spesielt når man sier her inne at man har lastet ned bilder. Uansett er det passe stakkarslig. Ser liksom ikke for meg at en normalt sosialt oppegående person hadde gjort noe sånt.

Har vært en annen i denne tråden for en stund siden som også nevnte det med å laste ned bilder, da via et script som lastet ned og lagret bilder på maskinen h*ns i en viss tidsperiode. Måtte jo ikke gå glipp av noen bilder, må vite. Jeg forstår det ikke.

-------

Uansett! Kjekt å se bilde av deg, Lutetium 71! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

Hvordan det kan være positivt at man føler behovet for å laste ned å lagre bilder av brukere på et nettforum er for meg en gåte. I mine øyne er det et tegn på at man enten er creepy, at man er sykelig opphengt i KG eller at man mangler sosiale antenner noe til de grader. Spesielt når man sier her inne at man har lastet ned bilder. Uansett er det passe stakkarslig. Ser liksom ikke for meg at en normalt sosialt oppegående person hadde gjort noe sånt.

Har vært en annen i denne tråden for en stund siden som også nevnte det med å laste ned bilder, da via et script som lastet ned og lagret bilder på maskinen h*ns i en viss tidsperiode. Måtte jo ikke gå glipp av noen bilder, må vite. Jeg forstår det ikke.

-------

Uansett! Kjekt å se bilde av deg, Lutetium 71! :)

hvis du leste det jeg skrev så er det bare snakk om 1 bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke et ord mens jeg skrev det, jeg lover!

Vel, tastataturet ditt sladret. :kjefte:

Uansett! Kjekt å se bilde av deg, Lutetium 71! :)

:rodmer: Takk!

..og så husker vi å tømme mellomlageret til nettleseren etterpå. :opplyser:

Edit: Takk også til Vamperæva. :Hehe:

[attachment=bildegreier.jpg]

Frøkna uten sminke, med hatt. :cowboy:

:rodmer:

Får jeg lov å maile bildet ditt til Ymes runkegulasj?

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tastataturet ditt sladret. :kjefte:

Hmm... Greit, du får ta igjen da, så er vi square! Dette bilde er bare til deg, og ingen andre får lov til å se på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Greit, du får ta igjen da, så er vi square! Dette bilde er bare til deg, og ingen andre får lov til å se på det.

*Høyreklikk, lagre bilde som*

(Ikke si det til noen at jeg lagrer bilder her da)

Jeg trenger ikke laste det ned til runkesamlingen min, Lute. Jeg kom med en gang.

Jeg vet du har lagret det, jeg ser det på... eh.. den skjelvende trykkeskriften din.

Men det er greit. :sjenert:

Jeg tror jeg slutter her, før det sporer mer av.

Ferig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna uten sminke, med hatt. :cowboy:

Så søt som du er trenger du ikke sminke frøken :) Og ja alle burde ha en hatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest blackbird

jeg og andre også har forklart hvordan det kan være positivt.

hvis ikke dere leser det som står på side 253 her i denne tråden med forklaringer på hvordan og hvorfor man kan forstå ting annerledes så kan det kalles: http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias

foklaringene står på side 253 i den tråden og også Hunterlady var enig.

Endret av blackbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

jeg og andre også har forklart hvordan det kan være positivt.

hvis ikke så kan det kalles: http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias

foklaringene står på side 253 i den tråden og også Hunterlady var enig.

Jeg tror de fleste har fått med seg at du tror det er positivt. Det du ikke ser ut til å få med deg, er at mange ikke opplever det som positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Jeg tror de fleste har fått med seg at du tror det er positivt. Det du ikke ser ut til å få med deg, er at mange ikke opplever det som positivt.

men noen andre tenker ikke slik. Så det handler vel mer om hvordan du og andre velger å forstå det, se mitt redigerte innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...