Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

egentlig ikke, fordi det som jeg sa bare er snakk om 2 bilder. ikke store samlingen akkurat.

Bilder fra nettsider man betaler for er av jenter som poserer frivillig.

Jo, egentlig. For din egen del, så anbefaler jeg at du slutter å "snakke" nå. Jeg tror neppe jeg er den eneste som begynner å få ufine bilder i hodet. Og jeg synes du skal holde deg for god til å lagre bilder av folk i denne tråden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

egentlig ikke, fordi det som jeg sa bare er snakk om 2 bilder. ikke store samlingen akkurat.

Bilder fra nettsider man betaler for er av jenter som poserer frivillig.

Siden du tydeligvis ikke skjønner hva folk mener skal jeg ta frem teskjeen: Jeg tviler på at de fleste som legger ut bilde her setter pris på å være runkematerialet ditt, og helst vil ha muligheten til å fjerne bilder uten at det sitter en creepy fyr med dem på harddisken.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Siden du tydeligvis ikke skjønner hva folk mener skal jeg ta frem teskjeen: Jeg tviler på at de fleste som legger ut bilde her setter pris på å være runkematerialet ditt, og helst vil ha muligheten til å fjerne bilder uten at det sitter en creepy fyr med dem på harddisken.

Men det skal han ha, om ikke annet er det fascinerende at han faktisk opplyser om det, og ikke kan fatte og begripe at folk reagerer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Siden du tydeligvis ikke skjønner hva folk mener skal jeg ta frem teskjeen: Jeg tviler på at de fleste som legger ut bilde her setter pris på å være runkematerialet ditt, og helst vil ha muligheten til å fjerne bilder uten at det sitter en creepy fyr med dem på harddisken.

eller hva med å ta det som et kompliment at jeg faktisk synes de var så søte at jeg ville lagre bildet deres????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg skjønner ikke hvorfor det er creepy? Dere poster da bilder her og liker å få annerkjennelse for hvordan dere ser ut, da er det da en rimelig antagelse at dere også setter pris på det om noen finner dere direkte tennende.

Og om noen skulle runke til bildene så er det da noe som har 0 praktisk betydning for dere. Dere delte et bilde på internett, om han lager middag, sparker bikkja eller drar seg i tissefanten mens han ser på dem er da knakende likegyldig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det er creepy? Dere poster da bilder her og liker å få annerkjennelse for hvordan dere ser ut, da er det da en rimelig antagelse at dere også setter pris på det om noen finner dere direkte tennende.

Og om noen skulle runke til bildene så er det da noe som har 0 praktisk betydning for dere. Dere delte et bilde på internett, om han lager middag, sparker bikkja eller drar seg i tissefanten mens han ser på dem er da knakende likegyldig.

Poenget er at det er jævlig rart. Daglig ser jeg fine bilder som folk laster opp på bl.a facebook, men jeg lagrer da ikke bildene! Jeg mener det er noe feil et sted dersom man må ha andres bilder lagret på sin egen harddisk.......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at det er jævlig rart. Daglig ser jeg fine bilder som folk laster opp på bl.a facebook, men jeg lagrer da ikke bildene! Jeg mener det er noe feil et sted dersom man må ha andres bilder lagret på sin egen harddisk.......

Feil i oppsettet av nettleseren kanskje? Bildene du ser på, blir lagret på pcen, i det man kaller mellomlageret til nettleseren.

Men det var en digresjon.

:sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Poenget er at det er jævlig rart. Daglig ser jeg fine bilder som folk laster opp på bl.a facebook, men jeg lagrer da ikke bildene! Jeg mener det er noe feil et sted dersom man må ha andres bilder lagret på sin egen harddisk.......

Eneste argumentet jeg fant her var at du personlig gjør det ikke. Jeg ble med andre ord ikke noe klokere i forhold til hvorfor dette er "jævlig rart" og at "det er noe feil et sted".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg skjønner ikke hvorfor det er creepy? Dere poster da bilder her og liker å få annerkjennelse for hvordan dere ser ut, da er det da en rimelig antagelse at dere også setter pris på det om noen finner dere direkte tennende.

Og om noen skulle runke til bildene så er det da noe som har 0 praktisk betydning for dere. Dere delte et bilde på internett, om han lager middag, sparker bikkja eller drar seg i tissefanten mens han ser på dem er da knakende likegyldig.

I grunnen enig med deg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg skjønner ikke hvorfor det er creepy? Dere poster da bilder her og liker å få annerkjennelse for hvordan dere ser ut, da er det da en rimelig antagelse at dere også setter pris på det om noen finner dere direkte tennende.

Og om noen skulle runke til bildene så er det da noe som har 0 praktisk betydning for dere. Dere delte et bilde på internett, om han lager middag, sparker bikkja eller drar seg i tissefanten mens han ser på dem er da knakende likegyldig.

Jeg har ikke lagt ut bilder, nettopp fordi jeg verken har behov for oppmersomheten eller liker tanken på at raringer kan gjøre hva de vil med dem. Jeg synes fortsatt det er creepy. Dette er ikke en sexside, sjekkeside eller whatever, og klientellet i tråden er fra tenåra og oppover. Da er det, om ikke annet, en smule spesielt å gå inn i en tråd og mer eller mindre skrive "Hei hei, jeg synes du var digg, så nå har jeg tent å runke til det bildet du slettet.". Om ikke annet bryter det ganske heftig med det som er sosial kutyme, noe som i seg selv kan gi inntrykk av en litt spesiell og creepy person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du tydeligvis ikke skjønner hva folk mener skal jeg ta frem teskjeen: Jeg tviler på at de fleste som legger ut bilde her setter pris på å være runkematerialet ditt, og helst vil ha muligheten til å fjerne bilder uten at det sitter en creepy fyr med dem på harddisken.

Hvorfor det? Jeg lagrer alle bildene jeg finner her inne, og integrerer dem i den såkalte runkekolasjen min. Mamma har sånn industriprinter på jobben, så hu printer ut for meg, sånn at jeg kan ha store plakater av disse jentene, inne på soverommet mitt... Også har jeg lasta ned

så går jentene på rundgang som bakgrunnsbilde på mobilen min.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste argumentet jeg fant her var at du personlig gjør det ikke. Jeg ble med andre ord ikke noe klokere i forhold til hvorfor dette er "jævlig rart" og at "det er noe feil et sted".

Jeg forventer ikke at folk skal bli noe klokere av det jeg skrev heller :) de som finner det interessant å lagre andres bilder, de kommer til å fortsette med det uansett. Men jeg mener det må være feil et sted når man har behov for sånt, altså lagre bilder av fremmede sine bilder som blir lagt ut både i dette innlegget og f.eks facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da veldig enkelt. Ikke legg ut bilder som du frykter kan slå tilbake på deg.

Blir for naivt å tro at alle bare ser, men ikke laster ned..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

Jeg har ikke lagt ut bilder, nettopp fordi jeg verken har behov for oppmersomheten eller liker tanken på at raringer kan gjøre hva de vil med dem. Jeg synes fortsatt det er creepy. Dette er ikke en sexside, sjekkeside eller whatever, og klientellet i tråden er fra tenåra og oppover. Da er det, om ikke annet, en smule spesielt å gå inn i en tråd og mer eller mindre skrive "Hei hei, jeg synes du var digg, så nå har jeg tent å runke til det bildet du slettet.". Om ikke annet bryter det ganske heftig med det som er sosial kutyme, noe som i seg selv kan gi inntrykk av en litt spesiell og creepy person.

du angriper meg på noe jeg ikke har sagt/skrevet. Jeg sa/skrev bare at det var godt jeg lastet ned bildet siden hun slettet bildet... hun kan velge å ta det som et kompliment eller hun kan velge å tenke at det er galt at jeg sier at hun var så søt at jeg ikke ville miste bildet av henne, du vet -siden jeg visste det kom til å bli slettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

..nå lurer jeg på hvor lang tid det tar før nestemann tørr å legge ut et bilde i denne tråden.. thanks to BlackBird

Endret av NozMonster
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ærlig talt så kunne det ikke falt meg inn at noen kopierte bildene. Det er for fjernt fra min verden at folk skal ha et ønske om å ha random bilder av folk de ikke kjenner. Og ja, jeg finner det creepy.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser til tross, det går en grense ett sted. 5 timer holder sikkert.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...