Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

spoiler, nå skulle jeg jo prøve å lure folk ;)

Sorry m8.. Jeg har vært på de aller fleste store og middels store treningsforum de siste årene.. hehehe... Han duden som du har profilbildet fra har jeg snakket med flere ganger. Men jeg skulle kanskje bare ikke sagt noe.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hard Ride

Sorry m8.. Jeg har vært på de aller fleste store og middels store treningsforum de siste årene.. hehehe... Han duden som du har profilbildet fra har jeg snakket med flere ganger. Men jeg skulle kanskje bare ikke sagt noe.. hehe

No worries

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

start deres egen fake-bilder-tråd :sur:

kanskje jeg ikke eier humor, men jeg ser ikke heeelt morrohetene her? :klo:

Underskrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får slenge inn et par bilder til, siden jeg sitter her alene og kjeder meg på fredagskvelden :gjeiper:

post-41673-0-89142400-1335555528_thumb.j

post-41673-0-08523800-1335555537_thumb.j

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får slenge inn et par bilder til, siden jeg sitter her alene og kjeder meg på fredagskvelden :gjeiper:

Kjekkas! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet for noen skjønne folk som deler bilder her inne, både rent fysisk og metaforisk.

Skal se hit for inspirasjon til at jeg en dag skal ta meg plutselig til mote og dele bilde jeg og, men enn så lenge skal jeg applaudere for den fine atmosfæren dere skaper her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Herlighet for noen skjønne folk som deler bilder her inne, både rent fysisk og metaforisk.

Skal se hit for inspirasjon til at jeg en dag skal ta meg plutselig til mote og dele bilde jeg og, men enn så lenge skal jeg applaudere for den fine atmosfæren dere skaper her.

please do!

jeg er så himmla nyskjerrig på hvordan en yes2yes ser ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ri på en kamel!

Fin fin bilder folkens =)

Ikke på en kamel i brunst.......og den eminente kamelføreren som ikke snakket engelsk hadde det utrolig gøy med ei blond norsk jente og bare slapp kamelen løs... (ps; og aldri fall for fristelsen for å renne ned sanddynene på rumpa..........tror jeg fant sand oppi hekken i flere dager.....)

Men jeg anbefaler på det sterkeste å dra på tur til Sahara og bo på ørkenhotell (meget primitivt!)

Endret av maya76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på en kamel i brunst.......og den eminente kamelføreren som ikke snakket engelsk hadde det utrolig gøy med ei blond norsk jente og bare slapp kamelen løs... (ps; og aldri fall for fristelsen for å renne ned sanddynene på rumpa..........tror jeg fant sand oppi hekken i flere dager.....)

Men jeg anbefaler på det sterkeste å dra på tur til Sahara og bo på ørkenhotell (meget primitivt!)

Det er et bilde jeg gjerne vil se =)

Høres kanon gøyt ut, if only I could.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...