Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noz..........bor du i Bergen? Tror jeg så deg der i vinterferien (var på besøk hos min far) (hvis det ikke var du, så har du en dobbeltgjenger der.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

538194_10150768259826605_600121604_12129484_2117239288_n.jpg

et stykk drita lei WT i et stykk brumledyr hjem fra et stykk jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

Fjortisjenta vår har lekt seg, inspirert av twilight, og laget huggtenner på meg........(hadde en periode ifjor at jeg farget håret mørkt)...........

Utrolig vakker er du!

Og huggtenner kledde du bra godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hihi. Trenger ikke sniktitte for å vite at du er hot Nozzingen :lur:

:sjenert:

det var da veldig hyggelig sagt!

Noz..........bor du i Bergen? Tror jeg så deg der i vinterferien (var på besøk hos min far) (hvis det ikke var du, så har du en dobbeltgjenger der.......)

nope! ca 50 mil der fra...men nå ble jeg veldig nyskjerrig på denne dobbeltgjengeren min!

Wild Thing- du ser bra ut! skikkelig Mann! :jepp:

I Like!

Edit: aaarrrgh- plussfunksjonen min er ute av drift :sur: jeg gir deg en stooor telepatisk pluss!

edit: den funka visst alikevell! så sterk telepati har vi ja :ler:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WT er nok en mannemann som gjør pikene her inne våryre og villige :cool:

Jeg vekker sterke følelser, men om de er på den positive siden er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Jeg vekker sterke følelser, men om de er på den positive siden er jo en annen sak.

Å.. Damer kan si at de ikke liker krig og slåssing og sånn, men det er fremdeles slike ting som får dem til å følge med hjem som en ivrig og lydig hvalp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Å.. Damer kan si at de ikke liker krig og slåssing og sånn, men det er fremdeles slike ting som får dem til å følge med hjem som en ivrig og lydig hvalp ;)

hva/hvem snakker du om? hvem blir man yr av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

hva/hvem snakker du om? hvem blir man yr av?

Ekte MANNfolk som WT. De som har noen arr fra kriger, de som villig stiller seg fremst i skuddlinjen, de som gjennom ekstreme situasjoner VET hva kammeratskap virkelig er og betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Ekte MANNfolk som WT. De som har noen arr fra kriger, de som villig stiller seg fremst i skuddlinjen, de som gjennom ekstreme situasjoner VET hva kammeratskap virkelig er og betyr.

Takk, da vet jeg hva du blir kåt av, Jim ;) fin opplysning. men jeg spurte, så fortjente det vel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Damer kan si at de ikke liker krig og slåssing og sånn, men det er fremdeles slike ting som får dem til å følge med hjem som en ivrig og lydig hvalp ;)

jeg kan avkrefte at det er så enkelt, men så har jeg sannsynligvis en tendens til å kikke etter kvinner med litt andre verdier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NerdMedSverd

Ekte MANNfolk som WT. De som har noen arr fra kriger, de som villig stiller seg fremst i skuddlinjen, de som gjennom ekstreme situasjoner VET hva kammeratskap virkelig er og betyr.

Haha, beste jeg har lest på lenge. Makan til svada

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Takk, da vet jeg hva du blir kåt av, Jim ;) fin opplysning. men jeg spurte, så fortjente det vel.

Glad for å hjelpe. Det er sjelden mennekser klarer å være ærlig emd seg selv. Derfor så mange forhold ikke varer. en må gå etter sine lyster, ikke etter det politisk korrekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Jim Jones blir yr av WildThing :popcorn:

Yr blir feil ord, men at en har respekt for gutta med våpen, definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr blir feil ord, men at en har respekt for gutta med våpen, definitivt.

Lol? :P Da bør du ha respekt for gutta med hammer og sag også, for det er også verktøy. Eller de med rørtang. Riflen min er kun et verktøy, ei noe magisk, mystisk eller skummelt.

Ha mer respekt for de som lever i krigene jeg har vært tilstede i, de som ikke eier våpen å forsvare seg med.

Endret av WildThing
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...